Ik heb eigenlijk alles maatje 56, misschien ook verstandig idd om maat 50 erbij te doen Ja raar idee is dat he, nog een weekje en dan is het volgroeid! Voor mij ook zoiets, nog 8 dagen Ben zoo benieuwd hoe de bevalling gaat beginnen, en wanneer..
Pffff,p wat een nacht, eerst een kookcursus gehad gisteravond. Heel gezellig, kom ik thuis al veel te laat natuurlijk, zie ik dat mijn zoon zijn bedje heeft onder gespuugd. Nou kind in de douche, bed verschonen, pasje draaien , lig ik windelijk in bed speeld mijn maag op. Misselijk, draaierig, en giga hoofdpijn, de hele nacht beetje op en af geslapen. Heel vervelend, en nu weer uit bed om devoudste naar school te brengen, dit kon wel eens een lange dag. worden!
Ohh.. wat vervelend.. misschien even een dutje doen tussendoor vandaag? ik slaap de laatste tijd sowieso slecht. Ben zeker wel 3 keer in een nacht wakker. En slaap ook heel licht, dus kom dan moeilijk weer in slaap.. resultaat; smorgens voel ik me gebroken. Misschien probeert mn lichaam me voor te bereiden op de slapeloze nachten die nog komen gaan Hebben jullie hier ook last van? Heb mezelf er ook even bij gezet Ben benieuwd wanneer iedereen gaat bevallen.... ik ben dan wel het uiterste van 2011 uitgerekend, maar wil zoooo NIET in 2012 bevallen.
Ik zei gisteren nog tegen mn man.. het is eigenlijk best raar, je weet dat je (waarschijnlijk) veel pijn gaat lijden.. en toch kijk je er naar uit! haha. Ben ook benieuwd hoe het gaat beginnen.. vriendin van me is 3 wk geleden bevallen. Het begon pas in de ochtend, rond een uur of 5 te rommelen en tegen 12 uur in de middag had ze haar babietje in dr armen..... hopen dat het bij ons ook zo snel mag gaan!
Wij zitten hier ook van 'wanneer begint het', 'hoe begint het' en 'misschien zijn we volgende week wel papa en mama'...spannend M'n man is vrachtwagenchauffeur en zou vanaf vandaag ritjes van een uur van huis krijgen, is nu richting Duitsland...3,5 uur rijden Afgelopen zaterdag had ie een verjaardag, kwam 04 uur thuis, voorlopig z'n laatste "uitspatting". Bij een vriendin begon het in de nacht dat haar man een feestje had maar gelukkig hadden hun ook de afspraak bij 37 weken niet meer te drinken. Hebben jullie ook zulke afspraken? Ik neem nog een bakkie, moet straks naar de fysio en verder eeh niet veel denk ik. Hoop dat je vandaag toch ff een moment van rust kan nemen @zwangervan2e
Grrrrrr, heb ik al een ..... nacht achter de rug en nu heb ik ook nog wat bloedverlies, ik heb tijdens mijn 2e zwangerschap veel bloedingen gehad dus ben wel wat gewent wat dat betreft, maar t is maar een heel klein beetje bij het afvegen maar toch. Verder geen harde buiken of zo, ik doe vandaag maar heel rustig aan hopen dat het niet nog eens gebeurd en anders bel ik het ziekenhuis maar.
Hier nog 1 die niet geslapen heeft *gaaaaaaaaaaaaap* En wou zo graag mezelf nuttig maken vandaag Hoop dat t me nog lukt, rol haast om van de slaap. Zwangervan2de: Doe maar rustig aan!! Misschien is het gewoon een adertje wat gesprongen is? Ik heb met zo'n 12 weken zwangerschap een plons bloed verloren (wist gelukkig nog niet dat ik zwanger was toen, anders had ik dikke stress gehad ).. gelukkig was er niets aan de hand.
Ik word ingeleid tussen de 37ste en 38ste week,dus de datum ligt tussen de 7 en 15 december,ben benieuwd,6 dec weten we definitief wanneer ik word ingeleid. Heb nog steeds 2 cm ontsluiting en af en toe wat weetjes. Mijn zwangerschaps striemen zijn helemaal opgezwollen en doet zeer,wat kan dat zijn? Ik ga ff gyn bellen,wil echt weten wat het is. Ik lees de rest straks even bij.
Geen idee wat dat kan zijn Bianca, weet je ondertussen van de gyn al wat t kan zijn?? Pfff ik wil terug naar m'n bed, en wil er pas uit komen als de baby dat ook van plan is! Ben net met een sopje de bovenverdieping rond geweest.. ben echt helemaal kapot. Bah wat baal ik van mijn lijf, waarom werkt ie niet gewoon mee! Ben behoorlijk duizelig nu en sta te trillen op m'n benen... herkennen jullie dat??
nog steeds een beetje bloedverlies, grrr. ik voel de kleine nog prima maat misschien moet ik straks toch ff de gyn bellen?!
Ik zou toch even bellen hoor, beter een keer te veel dan te weinig. Je weet maar nooit! Balen voor alle dames die slecht slapen. Ik slaap over het algemeen nog best aardig, moet 1x er uit om te plassen en wel echt paracetamol nemen voor ik in bed ga anders lig ik de hele nacht wakker van de rugpijn. Maar als ik dat doe gaat het wel aardig! Vind het alleen wel lastig, wilde er net ook nog lang niet uit eigenlijk....Maar probeer echt een beetje een ritme er in te houden. Anders worden het helemaal zulke rare dagen! Ik dacht dat je de kleintjes minder ging voelen vanaf ong. 34 weken.... ik voel haar zoooo veel de afgelopen week! En gisteren sloeg helemaal alles. De hele dag, aan 1 stuk door. En zeer dat het ging doen af en toe...Maar goed ik mopper maar niet, beter heel veel voelen dan bijna niet. Verder blijft het hier ook aldoor een beetje rommelen, geregeld harde buiken, veel steken in bekkengebied, veel lage rugpijn enz. Maar ach, zolang er geen bloedverlies is of regelmaat in zit loop ik misschien nog wel 5 weken door... al hoop ik dat ze over 2 weken gezellig komt kijken! Beetje aanrommelen hier vandaag....Wasje opvouwen, afwasmachine leeg, stofzuigen, en ik heb nog wat hobby dingetjes liggen waar ik mee bezig wil. Even kijken hoe het gaat met mijn harde buiken, hoe ver ik kom. Mijn man is niet zo laat thuis vandaag, en maakt dan de box af. We hebben een antieke box, heel leuk. Maar de bodem is niet verstelbaar, en nu heeft hij zelf een verstelbare bodem er in gemaakt. Ben benieuwd hoe het er uit ziet vanmiddag! Over afspraken met drinken enz: Die van mij kan heeeel veel hebben qua drank, en drinkt ook wel regelmatig bier en wijn. Maar eigenlijk uberhaupt nooit echt zoveel dat hij aangeschoten wordt, dus ik zie geen meerwaarde van iets daarover afspreken. Ook geen feestjes binnenkort op de planning.... Wel hebben wij afspraken over zijn werk. Hij heeft geregeld belangrijke conferenties, vergaderingen of cursussen, waarbij hij eigenlijk niet zomaar gebeld kan worden of kan bellen of iets dergelijks. Daarnaast moet hij op maandag altijd naar Utrecht. Ik bel hem soms nog wel eens overdag, even bijkletsen. Maar we hebben de afspraak dat wanneer hij iets belangrijks heeft, hij dat even aangeeft. Tijdens dat bel ik dus alleen maar als er écht iets aan de hand is. Dus hij heeft zijn geluid gewoon aan en weet dan ook dat als ik dan bel, hij gewoon moet opnemen. Dan komen er ook geen misverstanden dat hij me weg klikt of niet merkt dat ik bel ofzo!
ik denk dat ik ziek aan het worden ben, het rommeld zo in mijn buik! bloedverlied is nu wel gestopt ook niet meer bij het afvegen. maar ik ben zo misselijk ik snap er niets van. wat scheelt er toch aan? pfff ik heb echt een ellendige dag.
Sterkte vandaag! Misschien heb je gewoon even een baaldag! Ik ben vandaag ook mezelf niet, ben zoooooooooooooooooooo moe zit met tranen in m'n ogen van de slaap en zou zo om kunnen vallen.
Die van mij had van de week ook een vergadering en toen zei ik later ook dat hij vanaf nu wel ten alle tijden z'n telefoon aan moet laten en dat wanneer ik dan bel hij ook echt moet opnemen. Over drank, die van mij drinkt eigenlijk nooit en veel feestjes heeft ie ook niet, maar gaat erom dat hij ons naar het ziekenhuis moet brengen...dan is het wel fijn als ie nuchter is
Succes! Had gisteravond ook last van een rommelende buik en was ook wat misselijk, nu geen last meer...misschien ff te druk geweest/gemaakt gister?!?
zwangervan2e : Succes hopelijk is alles nog in orde! Wat een ondernemende mannen hebben jullie allemaal, die van mij is gelukkig altijd nuchter en heel veel thuis (buiten werktijden) Ik heb ondanks m'n enorme vermoeidheid flinke nesteldrang.. heb behoorlijk wat gedaan voor mijn doen. De bovenverdieping is weer lekker fris en schoon. Nou moet die baby maar komen, anders is t straks weer stoffig haha
Babyonboard, dat geeft toch wel een lekker gevoel dan of niet? Kan je nu niet even lekker een uurtje slapen? Knapte ik gisteren wel erg van op! Zwangervan2e, succes! Komt vast goed. Overigens is misselijkheid in de laatste weekjes ook heel normaal, hebben meer mensen last van! Ik heb ook zo af en toe bij vlagen wat last van misselijkheid. Mijn mannetje heeft de box super mooi gemaakt. Je zou bijna denken dat het gewoon zo hoort, die hogere bodem er in! Ik ben erg blij met het resultaat.