Hier ook vandaag 37 weken!!! Ben benieuwd hoe lang we nog moeten wachten Hoop dat t ergens tussen sinterklaas en de kerst wil komen.
Half 2, half 3, half 5, half 7...dat waren mijn plaspauzes vannacht. Tussendoor veel draaien en last van tintelende handen...dat was mijn nacht Gistermiddag Sinterklaas gevierd bij m'n schoonouders, was wel gezellig maar had veel last van een harde opgezette buik...voelde ook anders dus dacht even dat meneer misschien aan het draaien was?! Maar nu voelt het weer vertrouwd, zullen m'n darmen ook wel geweest zijn...heb al van kind af aan spastische darmen. Ben net uitgelaten door m'n man en de hondjes, ben op het eerste de beste bankje neergezet ...gaan we zo lekker de bank op. Fijne rustige zondag dames
Gefeliciteerd met de 37 weken mijlpaal! Vind het zo gek idee dat ik dan ga bevallen als ik 37 weken ben! Terwijl het normaal gesproken dan nog wel een week of 4 a 5 kan duren in het ergste geval.. Laten we hopen dat dat voor niemand zover komt Of er moet iemand zijn die dat graag wil. En indd deze week lijkt me ook niet zo leuk.. zo net na sinterklaas.. dan beter die week erop of de week voor kerst! Maar ben nu iig langer zwanger dan ik ooit ben geweest.. wel gek, het voelt ook veel zwaarder aan. Dat slapen is hier ook een ramp, en als je uit bed komt dan een spierpijn van heb ik jou daar!
Goedemorgen, hier goed geslapen! Gister sinterklaas gevierd heb zelf nog een bon van paris gehad en een bon van de hema dus kan voor mezelf nog een geurtje kopen en natuurlijk nog extra babykleertjes hihi. Verder hebben de kinderen een geweldig dag gehad veel cadeaus! En vandaag mag ik de rommel opruimen, leuk hè?! We hebben schrik niet nu 15 chocoladeletters in de kast liggen. Niet normaal gewoon dusver hebben voor het komende jaar voldoende, op naar de kerstkransjes en oliebollen en beschuit met muisjes niet te vergeten!
20-12 Senna 21-12 janna (15-12 geplande keizersnede) 22-12 MMarianne 25-12 BabyOnBord 25-12 sjapaz 25-12 annette08 26-12 wendy339 26-12 10Emma10 28-12 biancamv2 29-12 bull22 29-12 zwangervan2e 30-12 inkie86 31-12 Soumayyaah 04-01 Saartje Zo.. sta der ook bij @ wendy - hebben kleertjes van o.a. Smafolk geshopt, manlief is grafisch vormgever en die kleertjes zijn ook wat 'grafischer'. Ben helemaal blij, wel online gshopt, dus benieuwd wanneer alles binnenkomt, moet natuurlijk allemaal nog fris gewassen worden! @ hier - Tamelijk rustig geslapen, had maar één plaspauze om half vier en zoonlief besloot vanochtend dat hij tot half acht uitsliep, heerlijk! Zo schattig, hij ligt dan lekker in zijn bedje tegen zijn knuffels te kletsen. Hij kan alleen nog niet praten, dus ben heel benieuwd wat hij allemaal te vertellen heeft, maar het gaat in ieder geval aan één stuk door Ben sinds gisteren ook op de 37 weken mijlpaal aangekomen en heb zelf het idee dat dit kindje wat eerder gaat komen, maar was bij Jonas 11 dagen overtijd, dus weet dat ik me nergens aan moet vastklampen. Maar aangezien ik 1e kerstdag ben uitgerekend, hoop ik toch op een paar daagjes eerder... Vind het wel weer spannend hoor, bij elke flinke trap of rare steek ga je vanaf nu toch steeds denken.... zou het wat zijn? Wil zo graag zien hoe mijn kleine meisje eruit ziet, ben bloedje nieuwsgierig! Vandaag rustig dagje, Jonas is op het KDV, Sint komt daar ook langs, ik ben lekker thuis, ga zo maar eens mijn vluchtkoffer inpakken Verder geen plannen, heeeeeeerlijk! Fijne maandag allemaal!
Hoi Annette leuk zijn we al met z'n 3tjes op 1ste kerstdag uitgerekend Ik heb een baaldag vandaag... voel de kleine niet veel, volgens mij is ie gedraaid en voel ik daarom minder. Maargoed af en toe voel ik m toch rommelen dus zal t wel goed zijn. Vreselijk die laatste weken! T idee dat ie 'klaar' is en dat t om welke reden dan ook toch ineens mis kan gaan terroriseerd me. heb zoiets van je bent klaar... kom der maar uit, dan heb ik tenminste controle over hoe t met je gaat... *zucht* ach gelukkig heb ik ook m'n goede dagen haha.
@ babyonboard - gezellig Samen bevallen onder de kerstboom Zei gisteren nog tegen mijn man, voel baby niet zo heel goed, daar luisterde ze wel naar en heeft me vervolgens de hele dag getrappeld! En dat is dan inderdaad een hele geruststelling, ben blij dat ik woensdag weer naar de VK mag om even te luisteren of alles goed is. Snap je idee helemaal, kindje is klaar, kom er maar uit, dan kan ik je zien en met je knuffelen en voor je zorgen. Aan de andere kant weet ik nu al dat ik mijn buikje met mijn lieve babytje erin ontzettend ga missen! Straks moet je je kindje in bedje gaan leggen, terwijl ze nu altijd bij je is... ook gek hoor! Maar heb er zin in, hoop dat we allemaal net even ietsje eerder bevallen
Gelukkig is ie nu ook ineens weer aan de wiebel, dus ben weer gerust gesteld Ben het zwanger zijn ook nog niet beu, maa de onzekerheid van hoe t gaat met die kleine daar binnen vind ik zo vreselijk..
Ooow dames hier is de kleine ook al zo rustig, ik word ook wat onrustiger nu ik wil r gewoon voelen, ik hoop dat de kleine vandaag over 2 weken komt!
Hij heeft hier nooit echt hard getrappeld maar de bewegingen lijken wel steeds minder te worden en dat in combinatie met het weinige vruchtwater en m'n natuurlijke onzekerheid denk ik ook kom op, trappen! Gister was het weer tijd voor een hormoniale huilbui, ben zo moe! Echt lange nachten zullen er voorlopig niet in zitten, dat begrijp ik, maar hopelijk wel nachten met minder pijn...gewoon weer kunnen draaien en verder slapen. Vanavond een condoleance, nog even lichamelijk en horminiaal sterk blijven dus! Net m'n laatste massage bij de fysio gehad, morgen naar de gyn...wie weet zijn we deze week wel papa en mama, best een rare gedachte...leuk en spannend en weet ik veel allemaal Rustige dag maar weer dames
@zwangervan2de Jij ook lekker vewend dus gister! Mmm die ici paris zou ik pas na de bevalling induiken haha..wordt daar nu zo misselijk van al die luchtjes..En jeetje wat een hoop choco letters! Ik doe als wij er zoveel hebben er met de kerst weleens 2 smelten en dan lekker over het ijs bij t toetje haha.. (in jou geval ook met pasen,pinkesteren haha) @Senna Ja voor jou komt het ook dichterbij, spannend hoor! Nee deze week is ook niet echt geweldig, ik ga voor volgende week haha.. @Anette Ik zal eens googlen op dat merk kleertjes! En lief dat je zoontje zo lekker lag te brabbelen tegen de beren haha.. Jij nu rustig dagje dus..Ik ook zoooo nieuwsgierig naar ons ukkie, ben benieuwd hoe lang ze ons laten wachten.. @Babyonboard Balen is dat he als je zo even niet goed voelt, gelukkig heeft ukkie zich inmiddels weer gemeld bij je! Ja ze krijgen nu echt minder plek, ik heb gelukkig een beebje dat heel veel wiebelt en de handjes bij het hoofd wil doen (wat niet gaat natuurlijk) dus doet mega zeer maar ik heb het er voor over! Ja jullie met 3 voor 1e kerstdag en Emma en ik voor 2de kerstdag, hoop toch voor de kerst er al wel vanaf te zijn en heerlijk met beeb te knuffelen..Jullie vast ook wel! @Zwangervan2de Ukkie al wat meer gevoeld?? Anders gewoon de vk bellen hoor!! @Mmarianne Da's inderdaad akelig als je kleine nooit een harde trapper is geweest en nu dus nog minder.. Goed in de gaten houden hoor, ook voor jou; bij twijfel vk bellen!! Morgen naar de gyn, spannend hoor! Succes alvast! En een condoleance? Bah meis toch.. Sterkte! Geen leuke dingen en helemaal niet voor hormoonmonsters zoals wij.. En dat je moe bent en het soms even helemaal gehad hebt is niet erg meis, even goed uithuilen kan soms erg opluchten!! Met mij wel oke vandaag, ben nu 37 weken JIPPIE!! Heb nu ook zoiets van kom er maar uit ook, ben zooooo nieuwsgierig haha.. En t rare is dat ik sinds vanochtend wat ongi achtige krampjes heb zo af en toe, die harde buiken had ik al even maar die waren gevoelloos.. Ach ja denk er maar niks van en hou het op "voorwerk".. Vanmorgen samen met manlief ons kerstboompje op gezet, en de versiering al een beetje aangebracht, kan ik morgen lekker op mn gemakje met een kerst cd'tje op de achtergrond alles goed wegzetten en afmaken.. Verder komt een vriend van ons vnvd eten dus gezellige boel hier vandaag. Ik mag morgen ook weer naar de vk, vind het toch wel fijn dat je nu elke week mag komen..
@ wendy gefeliciteerd je kindje is officieel voldragen! lekker dat je naar de vk mag! ik mag pas volgende week dinsdag weer naar de gyn pfff er heeft dan 3 weken tussen gezeten! best lang eigelijk he! maar ja ik voel me goed! maar ik wil vanaf volgende week ook gewoon graag iedere week en dat zeg ik hem ook wel! lekker phu! ik voel de kleine al wat meer ik heb mezelf een rustige middag toebedeeld ik vond dat ik dat wel verdiend had! en de kleine lijkt het daar mee eens! hihihih.
die baaldag heb ik dus ook vandaag vannacht heel de nacht beneden gezeten krampen en mega maagzuur:x vandaag me meis heel weinig gevoeld was best eng af en toe gelukkig mag ook ik morgen weer naar vk toe
@ inkie - maagzuur, dat is toch wel verdraaid smerig he? Heb er vandaag ook al heel de dag last van! Kan je goed onpasselijk van worden Heerlijk avondje verloopt prima vanavond! Manlief had een mooie bos bloemen meegenomen, Jonas was in opperbeste stemming en ligt nu als een roosje te slapen en mama ligt languit in bad! Lekker! Iedereen alvast slaap lekker, zal duimen voor minimale sanitaire stops
@zwangervan2de Da's inderdaad erg lang 3 weken geen co.. Ik moet hier vanaf 36wkn elke week komen en vanaf de 32 om de 2 weken.. Zou inderdaad wel eisen dat je na volgende co ook wekelijks mag komen. Fijn dat je ukkie zich wat meer heeft laten "horen" nu je even rust hebt genomen.. @Inkie Hopenlijk heb je as nacht een betere nachtrust! En wat een rustige beebs vandaag, zou het door het weer komen? Hier ook een rustige beeb maar wel voelbaar.. Jij ook co morgen, hopenlijk komen we morgen weer door de apk! Ik nu lekker lui op de bank beetje rommelen op de pc.. Heb sinds na het eten toch last van mn li heup/bovenbeen. Helemaal stijf en t doet zo'n zeer, wat dat nou weer is?? Verder net sms gehad van een kennis (oud collega) die was de 28ste uitgerekend en is vanacht al bevallen.. Is het heel erg als ik een beetje jaloers ben...Erg he.. *schaam schaam* Ben natuurlijk wel blij voor haar hoor!
@Wendy: Dat kan je ischias spier zijn, daar heb ik ook veel last van. Ik snap dat je jalours bent hoor.. zou ik ook zijn haha. @zwangervan2de: Dat is zeker lang geen controle, ik vind t wel heel fijn dat ik nu elke week mag komen! @annette08: Fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad!! Ik had gister tijdens pakjesavond best aardige krampen dacht dat word een spannende pakjesavond. Maar eenmaal op bed trok t weer weg (helaas ) .. vals alarm dus. Straks moet ik weer naar de fisio, heeft me vorige week toch best goed geholpen, heb tot t weekend redelijk goed kunnen lopen zonder al te veel pijn. Hopelijk kan ik er straks weer een week tegen aan! En morgen weer naar de verloskundige voor controle, als t goed is met inwendig onderzoek, eens kijken of er al wat meer gebeurt is na die krampen van gister. Beebje is gelukkig heel erg aanwezig sinds gisteravond, van mij mag ie hele dagen wiebelen, dat houd mij een beetje gerust haha..
Wij gaan volgende week bevallen, da's zeker ...kom net uit het ziekenhuis en meneer ligt met z'n billen vast in de bekken, wordt dus een keizersnee. Procedure is uitgelegd, langs anesthesie geweest, bloed geprikt en nu wachten op een oproep...spannund. Op de terugweg een kerstboom gehaald, nog even het huis kerstklaar maken voordat de kleine er is
@ mmariane - spannend! Jammer dat hij met zijn kontje vastligt, maar ook wel fijn dat je weer dathet volgende week al zo ver is! Veel plezier met het kerstversieren
Marianne! Wat fijn dat je nu weet dat de kleine volgende week komt! Ik ben stiekem wel jaloers hoor ( niet op je ks natuurlijk) dat je de kleine volgende week mag verwelkomen! Ik hoop deze keer natuurlijk te bevallen zonder inleiding en zonder ks! Maar of dat lukt? We weten het pas als het zover is!