@ senna als alles goed is beval ik gewoon vaginaal, maar heb wel met de gyn afgesproken dat als bij dit kindje weer een daling van de hartslag optreedt tijdens de weeen dat ik dan een ks krijg dit was nl vorige keer de reden van de ks en vond dat dood eng!
Ja dat is dan indd ook wel eng als je bevalling zo verloopt.. das dan echt een spoedks? Nou hopelijk gebeurd dat niet weer.
Kwart voor elf naar bed gegaan en gewoon nog helemaal niet geslapen en ben zo moe. Zit nu beneden een potje te janken, misschien helpt dat ...en hier ff klagen
Ik klaag wel ff met je mee... Al 2 nachten totaal niet geslapen, nu dus weer heel de nacht in de weer met weeen.
Hei loesje en marianne, ik ben alleen al vanaf 4 uur wakker , heb hoofdpijn geen weeen al had ik die liever gehad haha yippie vandaag 37 weken hopen dat ik over 4 weken toch wel mijn ukkie heb en niet zoals jij loesje na 41 weken nog zitten wachten!
@ inkie86: Spannend!!! @Senna: Jij ook wat verhoogd dus, kon ook een teken zijn dat de bevalling er aan zat te komen zei ze. Maargoed ben ook enorm aan t opzwellen dus hoop maar dat er niets aan de hand is verder. @mmarianne, Loesje, zwangervan2de: Sterkte ermee, ik heb ook van die brulbuien af en toe ... komt ook door de vermoeidheid inderdaad. Hopelijk komen er nog goede nachten voor jullie. Ik slaap wel redelijk al heb ik wel veel pijn waardoor ik vaak wakker lig.
Uiteindelijk toch nog 1 uurtje geslapen, echt maar 1 uurtje....krampen, harde buiken, rommelbuik, m'n rug, ben kapot....en daar zijn de tranen weer. Misschien zo toch maar even de verloskundige bellen?!? Sorry hoor, dit is even de enige plek waar ik kan klagen Bedankt en jullie ook sterkte dames!
Klaag maar lekker hoor Marianne! Balen dat je zo weinig slaap gehad hebt! Ik voel me ook niet goed vandaag, ben zo duf en duizelig. Iemand een idee of dat dat wat met de hoge bloeddruk te maken kan hebben? Zou t nodig zijn de VK te bellen? Of kan ik gewoon tot morgen wachten?
@ babyonboard dat je je zo voeld kan heel goed van je bloeddruk komen ik voel me ook zo als mijn bloeddruk te hoog is, ik voel me toevallig ook zo vandaag en ben bang dat mijn bloeddruk weer stijgende is maar wil niet bellen naar het ziekenhuis want dan lig ik daar weer 2,5 uur Pffff zo geen zin in. Meet zo mijn bloeddruk wel ff bij mijn oma haha. Die heeft een goede meter thuis. Als ie echt te hoog is bel ik wel ff. Maar heb ook al de hele ochtend een drukkende hoofdpijn. Grrrr, het einde is echt niet zo tof.
Goede morgen meiden ( of zal ik het goede weglaten?) Jeetje wat hebben jullie ellendige nachten achter de rug dames *digi knuf* voor jullie! @Mmarianne 1uurtje geslapen, jeetje dat hou je toch niet vol!! Gewoon even bellen naar de vk, ze zullen wel niet veel kunnen doen maar mischien hebben ze tips oid? En "klagen" mag hier hoor, zijn we juist voor! We slepen elkaar de laatste loodjes wel door! @Babyonboard en zwangervan2de Ook voor jullie het advies om toch echt even te bellen ivm jullie klachten, vooral babyonboard als je meer vocht vast aan het houden bent ineens. Heb je ook het gevoel dat er een strakke band boven je buik zit? Bloeddruk is 1 van de leidraden voor complicaties, ga er niet te flauw mee om dames aub. (Ik zit zelf in zorg en heb een stuk kraam gehad vandaar) Liever 1x te veel gezien als 1x te laat..
@Loesje Jeetje meis jij aan de weeen dus, leveren ze ook iets op of zijn het de ellendige voorweeen? En al bijna 1 week overtijd, lijkt me erg zwaar je telt toch af naar je uitgerekende datum en elke dag langer duurt volgens mij een eeuwigheid.. Sterkte meis, hoop snel op babynieuws van jou kant!!
@Inkie En gaan ze toucheren vandaag? SPANNEND!!! Hou je ons op de hoogte en laat je het even weten als je kleine er is? Succes alvast en pufze!! @Senna Ja dat pak zit echt lekker, het vest kan ik nu niet dicht (heb gewoon m genomen) maar het is van die fijne stof! Die andere huispakken zijn van dat dikke spul of van dat harige (ben ff kwijt hoe het heet). Ik heb de grijze, ben blond dus dat staat me iets beter.. Maar vond beide kleuren wel mooi hoor.. Hier vlogen ze de deur uit dus ik zou snel gaan als je er nog 1 wilt! En jij ook al wat aan de rommel met je bloeddruk lees ik, niet veel gelukkig maar goed dat ze het zo goed in de gaten houden.. Ik mag eigenlijk niet mopperen meiden als ik jullie zo lees.. *schaam schaam* Mijn bloeddruk is nog goed, heb op 1 plaspauze na goed geslapen en voel me eigenlijk wel oke vandaag.. Oke heb heel veel harde buiken maar daar ga en mag ik echt niet over klagen als ik jullie zo hoor.. Voel me gezegend hoor! Meiden hou je haaks vandaag,kruip lekker op de bank met een kop thee of warme choco, lees lekker een boekje/tijdschrift en val lekker in slaap als je moe wordt! Ik lees straks weer ff hier!
Hoi Meiden! Heb de afgelopen dagen niet gereageerd, voelde me zo slap en moe. ALLES kost me zoveel moeite.. Had zelfs de energie niet om achter internet te kruipen en even bij te lezen.. net even gedaan.. veel slapeloze nachten lees ik! Hier ook hoor, helaas... Had vannacht en gisteravond echt last van soort van menstruatie krampen.. dacht; gaat het nu eindelijk beginnen? hihi maar vanmorgen was het weer rustig. Helaaas.. Spannend dat een aantal van jullie al een datum hebben gekregen.. Lijkt me zo raar! Dat je dan opeens duidelijkheid hebt zegmaar.. Maar aan de andere kant ook wel 'fijn' dan hoef je niet de hele tijd in spanning te zitten.. Ik ben 31 dec uitgerekend, maar ik heb echt zoiets van.. het komt zekkerrr ervoor.. Ik weet niet waarom. Zal een grote teleurstelling zijn als het niet zo is Maar van 2012 ga ik gewoon niet uit, stom he. Over dat huispak van de kruidvat........ zag het ook in het krantje! Zit te twijfelen welke combi ik zal halen. Dat tuniekje is wel lekker lang.... maarja, dan de legging of die broek? Nou dames...... weer een koude dag vandaag! Dus lekker een kopje thee erbij, misschien nog even bijslapen vandaag We zijn er allemaal bijna! Laten we denken aan het mooie moment dat de we kleine in onze armen hebben..... (en slapeloze nachten hebben omdat hij of zij wil eten )
Verloskundige is net geweest en meneer zit nog prima daar binnen! Mama moet vooral rusten, rusten en rusten....dat gaan we dan maar doen.
Nou lekker rusten dan Marianne! Is de verloskundige bij je thuis geweest? Wat een luxe haha Ik ga zo even bellen (ze hebben spreekuur tussen 12 en 13 uur) maar heb echt geen puf daar heen te lopen eigenlijk Soumayyaah: Jij ook lekker rustig aan doen dus! Ik heb net onze 2de opgehaald van de psz. Daar heerst nu waterpokken en hoofdluis... fijn daar zit ik op te wachten nu Gelukkig heeft hij zelf al waterpokken gehad dus hoop maar dat ik niet besmet ben nu op de een of andere manier, kan goed gevaarlijk zijn voor zwangere vrouwen geloof ik. Houd hem er voorlopig maar even vandaan ga geen risico lopen.
Heei babyonboard voel je je al wat beter? Nog zo dizzy? Ik nog wel, heb net ff bd gemeten bij mijn oma hij was 150/95 wel te hoog maar dat is volgends mijn gyn wel acceptabel omdat ik zowiezo een hoge bloeddruk heb meestal toch wel een onderdruk van 85/90 duzz denk niet dat dit zorgelijk is plus dat die meter niet helemaal nauwkeurig is. Ik heb zo geen zin in weer een paar ziekenhuis. Had ik maar een vk. Ik ga in elk geval relexen vanmiddag.
De verloskundige is hier net ook aan huis geweest, heb ook een bloeddruk van 150/95 Normaal zit ik altijd netjes rond de 120/80 dus moet eind van de middag (ivm nu geen vervoer, leuk zo'n ziekenhuis een half uur verderop ) naar t ziekenhuis voor controle bij de Gyn.
Hè babyonboard wat vervelend, ik weet hoe je je voeld, misschien beval je een deze dagen wel! Dan leiden ze het in ivm je bloeddruk! Wie weet. Suc6
Ik zit absoluut niet te wachten op een ingeleide bevalling.. dat heb ik bij de 2de ook gehad wat een hel ! Maargoed wie weet, moest voor de zekerheid mijn tas maar mee nemen zei de verloskundige.. al verwacht ze niet dat ze me meteen houden. Ben erg benieuwd hoe dit af gaat lopen... nu maar even gewoon niets doen tot mijn ziekenhuistaxi hier is eind van de middag.
@ babyonboard, normaal doen ze bij mij altijd bloed en urine onderzoek en als dat niet te afwijkend is kun je vaak gewoon gaan maar moet je vaak met een dag of 3 terug komen voor weer het riedeltje! Maar goed alles voor de kleine! Hou je taai!