35 weken zwanger! wie telt er mee af de laatste 5 weken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zwangervan4e, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    vandaag waren ze niet zo goed gehumeurd op het ziekenhuis:s
    ctg scan gehad toen mij flink pijn doen om op buik te drukken voor reactie van me kleine (wat ze niet kregen) toen echo alles goed zei ze kom morgen maar weer terug:$

ik zo pardon dat is alles ik dacht dat er verder gekeken werd vandaag maar nee hadden ze geen tijd voor en morgen kan ik gewoon weer terug komen :(

en zolang ik geen regelmaat in de weeen heb doen ze ook niets
    ( is het normaal dat ze allemaal langs elkaar heen praten:(:))

2. BabyOnBoard

BabyOnBoard Actief lid

15 nov 2011
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt bekend hoor Inkie86 hier is een ziekenhuis bezoek meestal ook zo, verwacht daarom ook niet te veel straks. Zolang je niet half dood bent doen ze niets ;)

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @babyonboard

Ai da's inderdaad wel een hoge bloeddruk voor jou doen.. Snap dat je geen zin hebt in de ziekenhuis riedel maar alles voor t beebje he.. Hoop dat ze niks vinden in bloed en urine en dat je gewoon naar huis mag..

@inkie

Rare bedoeling in dat ziekenhuis inderdaad.. Zo zeggen ze nog net niet je gaat bevallen morgen en de andere dag kan je gewoon naar huis.. En wanneer mag je nu terug komen? Volgens mij klooien ze maar wat aan ivm personeel en tijd gebrek..

@kind met waterpokken

A da's balen.. Heb je ze zelf al gehad de waterpokken en je man/vriend? Hopenlijk krijgt jou kleine ze niet maar meestal ontspringen ze de dans niet..Maar ik duim met je mee hoor dat ze wegblijven! En al helemaal dat het weg is voor de baby er is..

4. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Babyonboard, je moet vast blijven anders had je denk ik wel gereageerd? Hoe is het ?

Wendy, fijn toch dat alles bij jou zo goed gaat.. geniet ervan!

Inkie, ze doen indd niets als je weeen niet regelmatig zijn en het geen effect heeft... heel vermoeiend indd!

Hier ook slecht begonnen vanmorgen, met maagzuur kotsen.. gadver.. vannacht lang wakker gelegen door dat maagzuur.
    Vanavond veel harde buiken.. ook pijnlijk en regelmatig maar het stopt steeds na 1 a 2 uur.
    Ik tel de dagen af tot 20 december.. van mij mag het al wel zo ver zijn.. al zou ik het fijner vinden als ze iets voor de tijd komt op de normale manier :)

5. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Goedemorgen, t is vroeg prrr, maar kan niet meer slapen, heb regend krampen en harde buiken., maar niets serieus. Ik ga vandaag ff naar de huisarts voor de bloeddruk, geen zin om een paar uur op het ziekenhuis te zitten. Als het toch niet goed is kan ik alsnog gaan. Verder heb ik veel last van mijn litteken van de vorige ks, men wat een velle pijn steken. Voel echt nu dat het einde eraan komt mijn lichaam word moe haha. Nou ja we zien het wel. Tandje minder dan maar en nog ff genieten van mijn wikke buik wat ik ga wel missen straks.

6. zwangervan4e

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    @ babyonboard hoe is het nu? Ziekenhuisopname? Hoop dat je lekker thuis in je bedje slaapt maar ben er bang voor! Sterkte en Suc6

7. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hey Lady's

@babyonboard

Hoop inderdaad ook thuis bent nu maar denk dat je nog in t zh bent.. Succes meis!

@zwangervan2de

Verstandig dat je even naar de huisarts gaat, kun je mischien meteen even naar je litteken laten kijken?

@Senna

Hoe is het met jou? Nog maagzuur etc. gehad vanacht?

@Mmarianne

Hoe was jou nachtje meis?

@Sjapazz

Gaat het al wat beter?

Ik met flinke rug en heuppijn uit bed gekomen, vermoed weer eens verkeerd gelegen (alsof je ooit goed ligt met die buik..) En dan net weer vandaag, heb vnvd een bruiloft pfff zo geen zin in.. Normaal ben ik echt vd feestjes, leuke kleren/hakken aan en uren tutten met make-up en haar. Maar nu? Ik moet er wat van zien te maken met een hobbezakjurk,platte laarzen en een bolle toet.. Ben er wat betreft wel aan toe om "mijn" lijf weer terug te hebben, maar ja da's na de bevalling ook niet 123 geregeld helaas.. Maar eerst maar eens een gezonde baby op de wereld zetten, daar doen we het allemaal voor!

Ik zat net te denken, als ja aankomend weekend bevalt heb je ook mooie geboortedata; zon 11-12-11 ma 12-11-11..

8. zwangervan4e

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Dames net een uur bij de huisarts gezeten mijn bloeddruk was veel te hoog helaas.126/96 126/100 gatverdamme ook war eiwitten in de urine en je raad het al vanmiddag als mijn hubby thuis is moeten we naar het ziekenhuis! Dus dat word leuk ( maar niet heus)

9. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @zwangervan2de

Bah meis toch.. Klinkt als tekenen van zwangerschapsvergiftiging.. Hoop dat de waardes acceptabel zijn en je vnvd wel lekker naar huis mag!
    Succes meis!!
    *digi knuf!*

10. Sjapaz

Sjapaz Actief lid

2 mrt 2011
    260
    0
    0
    Verpleegkundige
    Enschede
    Zwangervan2e, ojee!! Ik vermoed dat jij ook wel zal moeten blijven.... en babyonboard zal er ook nog wel zijn!

Lastig is dat het Wendy! Maar je kan er vast wel wat leuks van maken toch? En je bolle toet vind iedereen toch alleen maar schattig! Nee zonder gekheid... belangrijkste is natuurlijk dat je er bent op die bruiloft, zelfs al loop je zo op het eind. Kan jou het nou schelen, mensen mogen inmiddels ook best zien dat je hoogzwanger bent!

Vandaag minder maagzuur Senna? Ik ben blij dat dat me in elk geval bespaard is gebleven... lijkt me heel naar!!

Hier gaat het wel aardig momenteel. Ik heb mijn darmen iets rustiger en merk dat ik daardoor stukken beter in mijn vel zit lichamelijk. Ben geestelijk wel wat aan het worstelen...Ben zo niet gewent om maar thuis te zitten en niks te doen dat ik er heel gefrustreerd van wordt in plaats van dat ik juist tot rust kom nu in mijn verlof. Ik zie zo weinig mensen, zit overdag steeds alleen, steeds hetzelfde ritme... Moet heel hard mijn best doen een beetje uit de sleur te blijven en het lijkt alsof iedereen me is vergeten hier...Even doorbijten nog!

Mijn mannetje komt zo hier thuis werken een middagje, dan ben ik toch even niet alleen. En mijn moeder wil graag een paar dagen eerder naar Nederland vliegen zodat ze volgende week een paar dagen langs kan komen. Verder ben ik momenteel druk bezig met ons trouwalbum inplakken, wordt erg leuk!! Ooh en na die storm gisteravond blijkt dat het dakraam op de babykamer lekt... balen. Dat is wel een hele slechte timing! Ik hoop maar dat het niet allemaal weer open moet ofzo...

11. 10Emma10

10Emma10 Lid

2 aug 2011
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen!

Hier weer eens een berichtje van mij! Internet doet het steeds niet, gister 5 minuutjes, en nu weer even, dus ik zal straks alles proberen te lezen. Er is inmiddels weer veel getypt:) Ik heb wel even snel gekeken, er is nog niemand bevallen zag ik! Wel 2 die naar het ziekenhuis moesten? Dat wordt spannend dus! En veel met slapeloze nachten, erg vervelend! Hopen dat de babies snel komen! Hier gaat het erg goed eigenlijk, momenteel nergens last van en ik slaap ook heerlijk. Daarom denk ik dat het nog wel even duurt voordat ik moet bevallen. Vanmorgen bij de VK geweest, was prima in orde, ze schat de baby op ongeveer 6 pond bij de bevalling, zal mij benieuwen! Ik zal nu even verder de verhalen lezen:)

12. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

En dan ben je ineens mama! Gister na het eten pieste ik in mijn broek, of was het vruchtwater...ja dus en toen ging het heel snel. Om 21.11 uur is onze Stijn geboren, middels een keizersnee. Weer een slapeloze nacht gehad dus maar oh zo gelukkig.

13. 10Emma10

10Emma10 Lid

2 aug 2011
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat super!!! Gefeliciteeerd!!!
    Geniet van je kraamweek en je zoontje!

14. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd!!! Geniet ervan! leuke naam ook!

15. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Balen zwangervan2.. hopelijk valt het mee en mag je alsnog naar huis?

Wendy, misschien als je eenmaal opgetut bent dat je dan zin krijgt? Hoop het voor je!

Sjapaz.. is ook een sleur als je thuis zit.. snap dat gevoel helemaal.. en balen joh van dat dakraam.. lijkt me toch sterkt dat het weer helemaal open moet? hoop het iig niet voor jullie.

Met de maagzuur gaat het weer wat beter!

16. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @Mmarianne

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!! Whaaa jij bent al gewoon mama!!! Geniet er van meis!! Hou je ons een beetje op de hoogte hoe het met jou en de kleine is??

@Sjapaz en Senna

Inderdaad ik ga zo mn haar maar eens stylen en wat tutten, mischien dat dan de zin komt haha.. En ze mogen wel zien dat ik hoogzwanger ben hoor, ben ook heel trots op mn buikie maar de rest haha..

Nou we zien het aan Mmarianne, t kan snel gaan.. Wie is de volgende???

17. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hieperdepiep hoera! Gefeliciteerd MMarianne met je zoon Stijn! Geniet ervan :)

18. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    20-12 Senna
    21-12 janna (15-12 geplande keizersnede)
    22-12 MMarianne 8-12 Stijn
    25-12 BabyOnBord
    25-12 sjapaz
    26-12 wendy339
    26-12 10Emma10
    28-12 biancamv2
    29-12 bull22
    29-12 zwangervan2e
    30-12 inkie86

19. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Het eerste kindje staat op het lijstje!!!
    Bijzonder!! En straks staat het hele lijste vol :D

20. LailiejLoe

LailiejLoe Niet meer actief

Ik ben ook bijna uitgerekend! Ik vind het heel spannend want hij kan elk moment komen. Uitreken datum is op 24 december. Hoop stiekem dat die iets eerder komt ;)

Deel Deze Pagina