35 weken zwanger! wie telt er mee af de laatste 5 weken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zwangervan4e, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Mooi lijstje ook weer bijgewerkt Senna

Ben benieuwd hoveel roze en hoeveel blauw het gaat worden haha..

*zit inmiddels met jurk en haren gestyld op de bank bij te komen* pffff

2. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    @ marianne van harte gefeliciteerd! Mooie naam hoor!

Ik ben inmiddels thuis, maar bloeddruk bleef te hoog en word zondag ingeleid. Ik ben niet echt blij ben er totaal niet aan toe, maar ook wel weer wel blij mijn hoofd loopt over van gemengde gevoelens.

3. 10Emma10

10Emma10 Lid

2 aug 2011
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    @zwangervan2e

Dubbel gevoel is dat dan he! Dat je opeens zo snel al weet dat je gaat bevallen. Wel een heel mooi en heel spannend iets om naar uit te kijken, nog 2 dagen dan! Waarom wordt je ingeleid dan? Denken ze aan zwangerschapsvergiftiging? Omdat je bloeddruk zo hoog is?

4. zwangervan4e

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Jah bloeddruk was gewoon te hoog, bloedwaardes waren wel Oke maar ze dachten dat het beter was voor de baby om te komen ook omdat haar groei wat achter loopt. Ben bloednerveus en bang voor weer een spoedks maar we gaan het wel zien haha.

5. Soumayyaah

Soumayyaah Bekend lid

8 aug 2011
    547
    33
    28
    @ mmarianne: gefeliciteerd :D dan gaat het ineens snel he! hihi. geniet van je kleine man.

@zwangervan2e; jeetje.. nu weetje in iedergeval wel waar je ana toe bent. Probeer jezelf niet teveel te stressen, en er gewoon aan over te geven. Tenslotte gaat het nu sowieso gebeuren zondag... en hoe en wat daar heb je toch geen controle op. Zorg dat je je laatste dingetjes hebt geregeld, nu je toch weet wanneer het komt ;) zodat je er gerust aan kan beginnen! Ik denk aan je!

6. Soumayyaah

Soumayyaah Bekend lid

8 aug 2011
    547
    33
    28
    @ wendy339; wij krijgen een meisje :p dus de kleur is al bekend. Nu de datum nog, hihi.

7. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Wendy veel plezier!

Zwangervan2e.. he dat is indd ff schrikken en omschakelen dan.. maar indd je kunt er nu niets meer aan doen.. en positief blijven.. het komt vast allemaal goed!!
    Maar dus geen eiwitten? Hoe hoog was je bloeddruk als ik vragen mag?

8. zwangervan4e

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Vanacht onrustig geslapen, maar ik ben wel iets positiver als gister, zo nog ff de was weg strijken, toiletten schoonmaken kerstboom opzetten en ff stofzuigen en dan douchen dan zijn we klaar voor de grote dag morgen. Stiekem hoop ik dat ik nog geen ontsluiting heb en dat er dan nog 2 dagen met de ballonkatheter ontsluiting gecreëerd moet worden dan ben ik weer wat dichter bij die 38 weken haha maar dat is denk iets wat tussen mijn eigen oren zit haha.

@ senna mijn bloeddruk was 150/100 met medicijnen dus veel te hoog

9. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @zwangervan2de

Jeetje meis, da's idd even heftig nieuws als je er nog niet "klaar" voor bent gevoelsmatig..Maar lees dat je na een nachtje slaap er al wat meer posi over bent.. Tsja het moet voor de gezondheid van je kleintje he.. Maar morgen of overmorgen ben je gewoon weer mama houd dat maar in gedachten!! De weg ernaartoe is minder maar wat je ervoor terug gaat krijgen is super!! Hoop wel dat een ks je bespaard gaat blijven, dus mischien is die balloncatheter niet zo'n gek idee, kan je lichaam ook zich klaar gaan maken..( denk ik ben geen arts hoor).
    Maar hoe dan ook spannend!!

Ik was om 10u wakker vanmorgen en lag er om half1 in.. Da's mn record in maanden..Ik slaap nooit langer als max 6/7 uur.. Waren om half 11 weg op de bruiloft.. Kleine was zoooo druk in mn buik door de muziek, vond het gewoon zielig.. De bruid en haar schoonzus (vrouwen vd neef van mn man) zijn ook allebei pril zwanger 10 en 12 wkn dus er komt genoeg jong grut aan in de fam van mn man zn kant (zien ze niet vaak hoor).
    Maar t was wel vermoeiend blijkbaar anders had ik niet zo lang geslapen.. Nu weer douchen en optutten heb zo kinderverjaardag en vnvd etentje van mn man zn werk... Pfff...
    Dus ga ff naar die verjaardag en dan nog ff uurtje of 2 lamballen op de bank denk..

@Mmarianne

Hoe is de nacht gegaan met jullie kleine mannetje? En hoe voel jij je nu?

10. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Wendy, jij bent nog lekker druk dan vandaag! En groot gelijk dat je dan eerder weggaat hoor!

Hier veel pijn aan mn bekken en in mn bekken weet niet wat die kleine daar allemaal uitvreet maar oef.. auw.

Zwangervan2e.. is het wel verstandig om zo druk bezig te gaan met die hoge bloeddruk?
    Hij is indd dan wel hoog als je ook nog meds ervoor hebt..
    En met 37 weken kan een kindje gerust geboren worden hoor.. word ook op pcies 37 weken ingeleid en dat doen ze echt niet als het niet kan of niet goed zou zijn ;) dus no worries.

11. zwangervan4e

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Alles is klaar man lief heeft dit jaar de kerstboom voor zijn rekening genomen en kookt nu heerlijk voor ons! vind het zo spannend weer haha.

12. BabyOnBoard

BabyOnBoard Actief lid

15 nov 2011
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    MMarianne; Gefeliciteerd!!!

Ik moet inderdaad blijven, en lig er nu nog.. zoals t er naar uit ziet gaan ze aankomende week de bevalling opwekken en mogen wij ook ons kleintje mee naar huis nemen! Tot die tijd lig ik in m'n ziekenhuisbed onder controle van de artsen hier.

zwangervan2de: Zet m op morgen!!!:D

13. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    babyonboard.. toch eiwitten in de urine of alleen door de bloeddruk?
    Spannend ook voor jou!!

14. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @babyonboard

Bah toch moeten blijven dus..En weet je nu al welke dag ze je gaan inleiden? Of wachten ze af zolang de waardes het toelaten? Nog ff meis en je hebt je kleintje!!

@zwangervan2de

Heel veel succes morgen meis, hoop dat alles snel vlot en je binnen 1a2 dagen mama bent!

Denk aan jullie meiden!!

15. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ babyonboard & zwangervan2e - Spannend! Hoop dat alles goed gaat en we snel goed nieuws te horen krijgen!

@ hier - baby lijkt vanmiddag besloten te hebben om nog verder in te dalen, voel me compleet beurs van onderen en kan bijna niet meer lopen, het waggelen is officieel ingezet! Mijn buik is ook echt een stuk gezakt (manlief zei net: he, je borsten zijn hartstikke groot.... Ooo, je buik hangt een stuk lager ;) ) Had vanochtend beetje bloed bij slijm met afvegen, duimenduimenduimen dat dat en het nog verder indalen goede voortekens zijn, andere wordt het lastig rondlopen de komende weken ;)

Ik ben maar weer eens in bad gekropen, Sinterkerstman had heel veel lekkere badspulletjes voor me meegenomen, dus daar gaan we van genieten! Fijnze zondagavond nog dames!

16. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Oooh ook spannend voor jou Annette!

Zwangervan2e hopelijk ben je al aan het genietn van je kindje!!

Hier nog ff een buikfoto van vandaag!

17. zwangervan4e

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Korte up date! Ben gister bevallen van een dochter. Helaas liep alles anders dan gedacht, uiteindelijk ging niet goed de ontsluiting vorderde niet ik kreeg hoge koorts had hele heftige weeen en dat samen kon onze dochter niet goed aan ze is met een spoedkeizersnede geboren gisteravond. Ze had moeite met ademhaling en heeft waarschijnlijk een infectie, ze ligt nu op de neonatologie aan een ab infuus. Ik mis haar verschrikkelijk, en voel me ff remi alleen op de wereld. Voel me echt k*t.

18. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Lieve meid toch,jeetje dat is niet niks. Ik hoop dat de ab kuur goed aanslaat bij je prachtig meisje. Ik weet hoeveel zorgen je je kunt maken,omdat ze niet goed kan ademhalen. Mika heeft ook 3 dagen op neonatologie gelegen omdat het niet zelf lukte. Het komt goed meid,ik ga duimen dat snel alles goed is en ze lekker met jullie naar huis mag. En je mag je zo voelen meid,je bent bevallen van een prachtig dochtertje en moet haar dan achter laten in een couveusse bij de neonatologie,en dan ook nog met een ab kuur. Heel veel sterkte meid,en je kan hier gewoon je hart luchten meid. Veel liefs Bianca Ps natuurlijk van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje.

19. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ zwangervan2e - Allereerst van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!
    Wat jammer voor jullie dat het niet helemaal gelopen is zoals gepland, dat is altijd even schrikken natuurlijk! Wel fijn dat je in het ziekenhuis was en dat je daar (hopelijk) goed bent geholpen!
    Mijn zoontje heeft ook 1 weekje in het ziekenhuis gelegen met een AB infuusje, ook infectie opgelopen, maar dan kan je als het goed is snel genoeg lekker met haar knuffelen!!! Ik hoop dat je je snel wat fijner voelt en dat je kan gaan genieten van je mooie meisje!
    Liefs annette

20. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @zwangervan2de

Ten 1e gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! En wat naar dat jullie ukkie niet nu lekker bij je kan liggen en last heeft van opstartproblemen..Hoop dat je ab kuur snel zn werk doet en dat je heel snel je meisje bij je hebt en kan knuffelen zoveel als je wilt!! Ook een heftige bevalling zo te lezen en helaas toch weer spoed ks waar je al bang voor was.. Meis laat je gevoelens lekker komen en baal er maar goed van want dit is ook gewoon echt niet leuk..Hoop dat jij jezelf wel redelijk voelt lichamelijk gezien? Hoop snel goed nieuws te lezen van jullie! Enne hoe heet je lieve meisje??

@Annette

Hoe is het met jou? Lekker aan de waggel dus haha.. Hoe ver ben je nu? En nog lekker gebadderd gister? Heerlijk he dat tutten en luieren nu nog even..

@biancamv2

Hoe gaat het met jou? Hou je het nog vol met je flinke buik? Jij had al een datum he toch voor de inleiding/ks?

@babyonboard

Hoe is het met jou meis?

Ik nu 38 weken, en ik ben zooooo nieuwsgierig ondertussen.. Mag vanmiddag weer voor apk naar de vk.. Manlief is vrij kan hij ook weer eens een keertje mee, sta zo buiten meestal maar ook fijn voor hem als hij weer ff hartje kan meeluisteren..
    Voel me verder prima, alleen lijk ik wel een continue harde buik te hebben deze ochtend..

Deel Deze Pagina