35 weken zwanger! wie telt er mee af de laatste 5 weken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zwangervan4e, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @Senna

Mooie buik hoor meis!!! Ik zal er ook eens 1tje spammen..

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    deze is van 36.4. Heb gister wel foto gemaakt maar da's met mn gezicht erop.. zal vd week wel een buik fototje maken weer..

Bekijk bijlage 206045

3. Sjapaz

Sjapaz Actief lid

2 mrt 2011
    260
    0
    0
    Verpleegkundige
    Enschede
    Mooie buikjes Senna en Wendy! Ze beginnen nu wel echt flink te worden bij iedereen he! Leukleuk.

Zwangervan2e, van harte gefeliciteerd met je dochter! Probeer toch te genieten van de momenten samen, die eerste dagen krijg je niet terug, zou jammer zijn als je straks denkt had ik maar iets meer ervan genoten.... ook al liggen jullie niet naast elkaar. En ze is in goede handen, over een paar daagjes zijn jullie heerlijk als gezinnetje thuis! Wat vonden je andere kindjes van haar?

Annette, leuk he dat waggelen... ik heb het hier ook bij vlagen. De ene dag kan ik amper lopen van de bekkenklachten, de andere dag zoals gisteren gaat het eigenlijk heel goed en heb ik de hele heenweg naar de appie gelopen, ong 500m. Heerlijk als dat een keer lukt!

Hier gaat alles verder zijn gangetje.... heel veel last van mijn darmen, word er flauw van. Maar meer dan ik nu doe kan ik er niet aan doen. En de andere klachten ben ik inmiddels wel aardig aan gewend dus niet zo veel last van... harde buiken, rugpijn, bekkenpijn enz. Morgen weer naar de verloskundige, ik ga eens kijken of we een afspraak kunnen maken om te proberen te strippen...Mijn moeder is ook sinds vandaag in Nederland, die komt deze week gezellig een paar keer langs! Samen verder aan mijn trouwalbum dat erg mooi wordt al. Hieronder een fotootje van mijn buikje vorig weekend, dus met 37 weekjes.

4. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Onze dochter heeft helaas toch koorts gekregen, ze moet nu minimaal een week blijven, ik voel me lichamelijk prima, alleen wil ik graag veel bij de kleine zijn omdat juist die eerste dagen zo speciaal . Maar van de verpleging mag ik er niet iedere voeding heen! Nu kan het nog als ik straks thuis ben niet meer, het ziejenhuis is min 25 minuten rijden ( mijn man was het daar niet mee eens en ze valt me daar toch tegen hem uit, ook probeerde ze er telkens weer over te beginnen grrr, baal ik echt van) maar ga toch gewoon hoor! Dan maar boze gezichten t is mijn kind! Ze is zo prachtig en zo klein hihi.

Haar naam is trouwens s.a.r.a.h!

5. Sjapaz

Sjapaz Actief lid

2 mrt 2011
    260
    0
    0
    Verpleegkundige
    Enschede
    Zwangervan2e, wat raar zeg dat je niet zo vaak mag komen! Ben benieuwd hoe dat komt... zo ken ik de neo helemaal niet in het MST! Van mijn stageperiode daar herinner ik me dat er juist gestimuleerd werd dat ouders kwamen, zeker als ze nog in het ziekenhuis lagen...Ik zou gewoon stug volhouden en ernaar toe gaan! Het is immers jou kindje. Wat een mooie naam trouwens. En balen van de koorts, uiteindelijk komt het vast wel goed!

Zal ik anders ook eventjes nu komen bevallen? Dan kunnen we gezellig kletsen op de kraamafdeling, haha!

Hier al de hele dag ongesteldheidsgevoel en vrij strakke/gespannen buik. Kruik helpt wel goed. Ach, het zal toch wel gewoon een ongemakje zijn die verder niet doorzet ofzo...

6. BabyOnBoard

BabyOnBoard Actief lid

15 nov 2011
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zwangervan2de: Jeetje wat erg dat je bevalling zo verlopen is! Heel veel sterkte! Maar ook heel erg gefeliciteerd natuurlijk met jullie prachtige dochter!!

Ik lig hier nog steeds te liggen, ben woensdag pas aan de beurt, voor die tijd doen ze niets ;)

7. Sjapaz

Sjapaz Actief lid

2 mrt 2011
    260
    0
    0
    Verpleegkundige
    Enschede
    Ik zie trouwens dat het nu best een leuke datum is om te bevallen.... 12-12-2011! Dus kleintje... kom maar op!

8. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

zwangervan2de: jeetje meid,hoop dat de koorts snel wegtrekt bij je meisje,en idd,gewoon erop staan dat je je kindje zelf mag voeden. Ik duim dat het snel beter gaat. Senna en Wendy,mooie dauiken.

9. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

oeps ging wat mis met typen. Moest dus zijn: Senna en Wendy, mooie buiken. Gaat hard nu. Babyonboard,dan zijn we samen woensdag aan de beurt,mijn ontsluiting en weeën willen gewoon niet doorzetten. Word dan ook om half 8 ingeleid. Tjapaz: 12-12-2011 is zeker een mooie datum,zeker bij je trouwdatum van 07-07-2011,ik hoop dat je kindje snel komt. Hier mijn laatste buikfoto's van 3 dagen terug met 37 weken en 2 dagen zwangerschap. Was denk ook laatste groeispurtje van mijn buik en meisje.

10. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @zwangervan2de

Mooie naam meis! En fijn dat jij je in ieder geval wel oke voelt! Maar wat belachelijk zeg van die voedingen, t is jou kleintj en t is juist heel goed om zoveel mogelijk zelf te doen! Inderdaad gewoon doen en trek je niets aan van de rare verpleegster..
    Hoop dat de koorts snel zakt en de ab hun werk doen zodat jullie snel saampjes thuis zijn! *digi knuf* voor jullie!

@Babyonboard

Jij ook aan het aftellen dus tot woensdag,spannend hoor!!
    Hou je het nog wel vol in het ziekenhuis of verveel je je rot?
    Ook een *digi knuf* voor jou!

@biancamv2

Zal nu idd wel je laatste groeispurt geweest zijn haha.. Respect hoor dat je het zo goed volhoud met zo'n toeter! Jij ook woensdag al DE dag, spannend hoor!!

@Sjapaz

Mooi buikie ook hoor meis!!Kleintje of lijkt dat maar zo? En last van je darmen, bah.. Nog even volhouden!!
    En nu lekker je moeder in de buurt zou mooi zijn als ukkie deze week ergens komt dan! Jij ook zo'n gespannen buik en kramp,ik hoop ook telkens dat het wat is maar helaas pindakaas..
    Ik heb altijd geroepen dat ik vandaag beval,maar geloof er niet meer in haha.. Inderdaad mooie datum..

Ik vanmiddag bij de vk geweest. Was niet mn favo dus stond binnen 5 min weer buiten. Bloeddruk nog steeds goed en hetzelfde en ons kleintje liet zich goed voelen tijdens co.. Ze vond het bijzonder dat ik zo'n levendig kind had en dat je alles zo goed door mijn buik heen kon voelen. Je kan bij mij zo een been of voet pakken namelijk en toen ik ging liggen stak er een kontje omhoog dus dat vond ze dan wel leuk..

Ik voel me nu officieel een afteller haha had het eerst nog niet zo maar nu wil ik gewoon mn baby'tje zien en knuffelen!!
    Geduld is een schone zaak helaas..

11. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    hallo dames

hier weer even een update ;)

vandaag hebben ze weer even gekeken de baarmoedermond is al iets slap maar nog niet genoeg dus gewoon elke dag ctg en woensdag weer kijken of de baarmoedermond slapgenoeg is om in te leiden.

dus woensdag spannende dag hopelijk horen we dan de data wanneer ons meiske misschien te wereld komt.

voor de rest nu eindelijk alles gewassen en zijn we er echt klaar voor:D

12. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Zwangervan2e van harte gefeliciteerd! Wat jammer dat allemaal zo is gelopen. Hopelijk is je kleine meid snel weer beter! Blijf jij nog in het ziekenhuis of ga je naar huis?

Hier ook zo'n vervelende ervaring gehad met de neo van het mst. Was net bevallen en had mn kereltje heel kort gezien omdat hij te vroeg was.. nou toen ik gehecht en gedoucht was mocht ik na de afdeling maar ik wou natuurlijk eerst even langs mijn zoontje! (wat volgens mij niet meer dan logisch is)

Zegt dat mens op de neo, nou hij slaapt dus kom morgenvroeg maar terug. Naaaaah echt waar.. mijn vriend flipte echt.. en die zei ook, het is ons kind en als ik het wil zien dan ga ik er heen. Gek wijf.

Heb er achteraf ook een klacht over ingediend. (schrijf het nu heel simpel op maar ze deed echt veeel moeilijker)

Dus lekker gaan wanneer jij wilt! Wellicht heb je dezelfde vpk als mij ontmoet daar op de neon ;)

Sjapaz, wendy en bianca.. ook mooie buiken hoor!! Ook zo groot allemaal!

Morgen nog ff op controle.. en hier is het ook aftellen.. nog 1 weekje! Al hoop ik echt dat ze nog uit zichzelf komt.. had gister wel weer veel slijmprop achtig verlies.. en harde buiken blijven ook maar komen maar het zet niet door...

13. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @Senna

Jij ook nog een weekje, jeetje zeg het gaat snel zo hier!
    Voel je je nog oke nu verder? Suc6 morgen bij de co! Zou fijn zijn als t uit zichzelf gaat beginnen natuurlijk..

@Inkie

Jij weet dus woensdag ook wellicht wel meer over de datum dat je meisje mag komen..

Tsja en ik...ik wacht braaf af wat moeder natuur voor me in petto heeft.. Hoop zo voor de kerst mama te zijn..

14. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Dames t zijn juist de de verpleegsters van de neon die heel lief zijn hoor t was een verpleegster van de afdeling van de kraamafdeling die zo vervelend deed, mocht ze er vandaag weer zijn dan vraag ik echt om een andere wat aan die negatieve houding heb ik niets. Op de neon zijn ze super lief en behulpzaam en mag altijd langs komen en bellen. Echt super gewoon. Maar de verpleging op de afdeling is verschrikkelijk nou ja alleen die ene persoon dan.

Met onze dochter gaat het goed, ze vechtvzich er wel door en ze is een koppig dametje. Ze drinkt tot nu toe goed!. En last goed van zich horen.

15. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Wendy hoop ook voor jou dat je kleintje voor de kerst komt!!

Vandaag laatste controle gehad. De volgende afspraak is dus op de verloskamers! spannend! Bloeddruk etc was goed!

Zwangervan2e heb je ook een naam of signalement weet ik waar ik voor uit moet kijken haha.

16. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @Senna

Hoop het ook haha..Jij nu ook echt aftellen dus..

@zwangervan2de

Gelukkig is het er maar 1 en zijn de verpleegsters op de neo wel heel lief (en daar is je ukkie nu dus in goede en vriendelijke handen!)
    Al verbetering vandaag? Hope so!!

Hoe is het met de andere dames?

Ikke hier een klote nacht gehad, flinke oefenween gehad (denk ik) voelde als een combi tussen menstruatiepijn en last van je darmen, alleen dan enkel in mn onderbuik en niet waar me darmen nu zitten..Volgen jullie het nog? Afijn t is niet meer terug gekomen dus t zal wel oke zijn..

Ga zo ff hond uitlaten en spiek hier vnvd weer..

17. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Wendy heb een voorgevoel dat het bij jou ook wel eens snel kan gaan beginnen!
    klinkt iig als echte oefenweeen.. nu nog ff doorzetten!!

Rustig hier verder!! of is iedereen aan het bevallen?

18. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @Senna

Hoop dat je gelijk krijgt haha..Heb het overdag niet meer gehad,alleen beetje ongi gevoel af en toe.. Reken in ieder geval nergens op dan valt het altijd mee..

En ja erg rustig hier..

19. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Ja dat is ook zo..
    Hier ook af en toe een uur lang regelmatige harde buiken met ongie gevoel.. maar het verdwijnt ook net zo snel weer helaas ;)

20. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    herkenbaar Senna, irritant he..
    Zit nu ook op de bank met steken in mn onderbuik en ook een beetje in mn stuitje oid..Raar gevoel.. Ga zo maar poging tot slapen doen denk..

Deel Deze Pagina