35 weken zwanger! wie telt er mee af de laatste 5 weken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zwangervan4e, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjapaz

Sjapaz Actief lid

2 mrt 2011
    260
    0
    0
    Verpleegkundige
    Enschede
    Nog niks doorgezet bij jullie dames?

Ben hier wel sinds een dag of 2 heel onrustig, van binnen als het ware... weet niet goed waarom. Slaap ook slecht en kan moeilijk ontspannen. Zal er ook wel bij horen!

Gisteren bij de verloskundige geweest en gevraagd naar het strippen. Ze willen het dinsdag al proberen, ook al ben ik "pas" 39 weken dan. Ben er helemaal blij mee! Nu hopen dat er ook iets te strippen valt, en daarna hopen dat het effect heeft. Anders doen ze het een paar dagen later weer. Misschien komt ons beebje toch nog net voor kerst, én kunnen mijn ouders er nog best lang van genieten. Ze wonen in het buitenland en moeten begin januari weer terug, dus als ik ruim een week over tijd loop kunnen ze het kindje niet zien...

2. 10Emma10

10Emma10 Lid

2 aug 2011
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Zwangervan2e
    Gefeliciteerd met je dochter!! Idd jammer dat het zo gelopen is, maar ze doet het verder goed las ik, dat is mooi! En hopelijk mag ze snel naar huis!

Zijn er tot nu toe 2 baby's geboren toch? De volgende zal ook wel niet lang op zich wachten. Ik heb sinds gister ook kramp en ongipijn, zal wel leuk zijn als het begint voor kerst. Maar toch heb ik het gevoel dat het nog wel even kan duren. Ach sowieso binnen 26 dagen!

3. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Even een up date, het gaat niet goed met onze dochter, ze heeft heel waarschijnlijk hersenvliesontsteking die ze heeft opgelopen bij de bevalling omdat ik een streptokokken b bacterie had, vandaag iscer een echo gemaakt van hasr schedel en is er een lumbaalpunctie ( ruggeprik) uitgevoerd. We wachten hopen en bidden dat alles goed komt ik ben ongelovelijk bang haar kwijt te raken.

4. 10Emma10

10Emma10 Lid

2 aug 2011
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat erg!! Veel sterkte! Wat moeilijk voor je om dit nu mee te maken! Ik hoop heel erg dat ze snel beter word. Ik duim voor jullie!

5. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Zwangervan2de

jeetje lees je verhaal met kippenvel.. hoop zo dat jullie meisje snel beter wordt!
    Hersenvliesontst. is niet iets onschuldigs,snap dat je doodsbang bent!
    Hier gaat iig een kaarsje aan voor jullie kleine meid!
    Denk aan jullie hoor meis.. good luck en *digi* knuf van mij!

Sjapazz

ik heb dat ook dat rusteloze,maar denk dat t erbij hoort idd..
    Spannend hoor strippen volgende wk..doen ze dat altijd zo vroeg bij jou vk praktijk of ist omdat je ouders nu in nl zijn? Hier doen ze niks tot de 40wkn..
    Ach laat mijn uk nog maar even zitten..je ziet bij zwangervan2de dat gezondheid boven alles gaat..

6. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Zwangervan2e, wat erg!!! heeeel erg veel sterkte gewenst! Ik hoop dat ze er bovenop komt.. Wat eng zeg en wat een onzekerheid.. hou je ons op de hoogte?

Sjapaz, spannend hoor!

Wendy, helemaal gelijk, gezondheid boven alles! Daar heb je geen garantie op.. dat maakt het ook allemaal zo eng (vind ik)
    Hier veel gerommel in mijn buik, vannacht ook menstruatiekrampen.. veel slijmverlies.. Hoop dat het uit zichzelf nog gaat beginnen.

7. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    Zwangervan2e, heel veel succes ik bid mee voor jullie!!

voor de rest, ik ben vanmorgen gestript me vruchtwater is nu echt te weinig en heb 1 cm ontsluiting.

ik heb net half uur geleden me prop verloren en het rommelt lekker en me meiske is druk wat ze in weken niet is geweest:)

morgenochten om 6.00 bellen of er plek is en 6.45 op ziekenhuis zijn als ik meer ontsluiting dan vandaag heb worden de vliezen gebroken als de ontsluiting niet meer is geworden word er gel naar binnen gebracht en moet ik alsnog blijven.

hier heel veel spanning :)

8. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Spannend hoor! Wat is de reden dat ze je nu al inleiden?

9. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ zwanger van 2e - Wat rot voor jullie! Ik duim ook voor jullie allemaal, hopelijk gaat het snel beter met je meisje!

@ inkie - spannend! Succes!

@ hier - wilde gisteren al bijna gaan timen, harde buiken met puffen :) manlief trok al een beetje wit weg! Maar helaas, het hield weer op. Vandaag ook al hele dag harde buiken, ben benieuwd. Vanohtend controle bij VK, baby ligt heel diep, ze hoopte me volgende week niet meer te zien... Ik hoop het ook ;)!

Iedereen succes met rommelen en afwachten!!!

10. 10Emma10

10Emma10 Lid

2 aug 2011
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ inkie86

Succes!!

Hier vandaag de hele dag al krampen, ben echt benieuwd wanneer het begint..Ik kan niet zo goed meer tegen de spanning! Het kan elk moment, maar het kan ook nog wel 3,5 week duren. Maar afwachten dus:(

11. Soumayyaah

Soumayyaah Bekend lid

8 aug 2011
    547
    33
    28
    Hoi dames... hoop dat alles goed met jullie gaat.. ik kan niet ver terug lezen want mn computer laadt zo langzaam... dan doe ik er echt uren over!

Jeetje wat vervelend! Hopelijk komt alles goed... je wist dus niet dat je die streptokok b bacterie had? Bij mij hebben ze het vroegtijdig ontdekt, en moet aan de AB bevallen om zulk soort dingen te voorkomen..... krijg nu wel een beetje kippenvel van je verhaal. Is je kleintje er eindelijk en dan gebeurt er zoiets! :( Sterkte meid..

12. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Hoi dames,vanmiddag om 5 voor 3 is onze prachtige dochter Daniëlle geboren,om half 10 werd mijn water doorgeprikt,de weeënstorm was heftig. Rest volgt nog,hier vast 3n foto van mijn prachtig meisje.

13. 10Emma10

10Emma10 Lid

2 aug 2011
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Biancamv2

Gefeliciteerd met je dochter! Mooi dat alles goed is gegaan, nu maar genieten! En wat een mooie naam!;)

14. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor

heb te weinig vruchtwater het word steeds minder

15. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Biancamv2

Gefeliciteerd meid met jullie mooie dochter! Echt hollandse wangetjes zo te zien!!

Inkie

Ow meis snap dat ook jij gespannen bent! Zet er al iets door? En had je al te weinig vruchtwater of pas sinds kort? Toi toi meis!

Soumayyaah

Hoe is het met jou meis? Ben maar blij dat ze van jou al weten dat je die bacterie ook hebt zodat jou kindje al bij voorbaat geholpen wordt.. Zwangervan2de heeft helaas dit niet geweten..

Ik hier lekker aan de rommel met mn buik... beetje ongi pijn en beeb is zoooo wakker.. vreemd..

16. Soumayyaah

Soumayyaah Bekend lid

8 aug 2011
    547
    33
    28
    Wat een knapperd zeg! Gefeliciteerd! Ze heeft een lekker vol gezichtje, hihi. Hoe zwaar is ze?

Ja gaat wel goed. Ik heb best last van mn bekken en rug.. morgen een afspraak bij de gyn en daarna bij de vk. Bij de gyn gaan we vanalles bespreken over de bevalling en die antibiotica etc. Hoor dan ook gelijk of ze me willen inleiding of niet. Spannend! Laatst begon het toch te rommelen in mn buik, werd er helemaal kriebelig en zenuwachtig van.. ik dacht echt dat het zou beginnen! Maar helaas na 2 dagen was het weer erg rustig.. dus afwachten maar :D

Wie weet gaat het bij jou ook elk moment gebeuren.. spannend!! :D

17. 10Emma10

10Emma10 Lid

2 aug 2011
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen iedereen!

Hier weinig nieuws, is niks doorgezet helaas!
    Weer afwachten dus:)

@Soumayyaah
    Voor jou vandaag ook een spannende dag dus! Als ze je willen inleiden, hoor je zeker ook de datum vandaag?

18. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Tijdens het kolven heb ik een klein beetje kunnen bijlezen en zie dat ik er een paar kan feliciteren, bij deze :) ...en voor de rest is het nog vooral spannend, succes!

En hier is ie dan, mijn manneke...geboren 8-12-2011 om 21.11 uur :)

19. 10Emma10

10Emma10 Lid

2 aug 2011
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mmarianne

Wat een lief kereltje!! Echt een schatje!;)

20. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Dit is wat minder om te lezen, sterkte....

Deel Deze Pagina