35 weken zwanger! wie telt er mee af de laatste 5 weken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zwangervan4e, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soumayyaah

Soumayyaah Bekend lid

8 aug 2011
    547
    33
    28
    @ sjapaz; wat een lieve foto! schattig dochtertje heb je hoor..
    Fijn om te horen dat ze het zo goed doet!

@ wendy; ben benieuwd of het effect heeft vannacht voor jou, dat strippen.. wel raar dat het nu helemaal geen pijn deed?

hier is het nog rustig. Althans, had vandaag heel erg pijn onderin, alsof ze echt gezakt was ofzo. Zo voelde het ook. Alles deed pijn. Zitten, lopen.. zelfs liggen.. had een beetje krampjes, maar trok af en toe weer weg.. dus nu maar even afwachten of er misschien vannacht wat gaat gebeuren....
    Mijn ouders gaan rond de kerst/oud en nieuw altijd 2 weken ofzo met de camper naar het buitenland om het feestgedruis te ontvluchten.. nu hadden ze ivm de naderende bevalling wel even gewacht.. maar zijn nu toch naar duitsland vertrokken. Denk dat zij ook niet denken dat de baby nog in 2011 komt ;) haha. Maar mocht het zo zijn dan zijn ze vast super snel hier :p

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @Soumayaah

Ja raar he dat het nu niet zeer deed? Had ook het idee dat deze vk zachthandiger was maar dat het dus ook weing effect heeft hierdoor..
    O spannend van je ouders, dat ze het nog durfden haha..Mijn moeder was voor geen goud gegaan haha die telt de dagen en uren af..Hoop voor je dat beeb pas komt als ze net terug zijn! Ben benieuwd of je pijntjes doorzetten of dat het voorwerk is..

Hier nog steeds hetzelfde helaas..
    Morgen oudjaar, heb dat gevoel nog helemaal nog niet..Jullie wel? Of jullie ook in baby modes?

3. Soumayyaah

Soumayyaah Bekend lid

8 aug 2011
    547
    33
    28
    Ja.. haha mijn ouders ook hoor. Maar heb ze bewust wat minder gebeld en gezegd, ik heb zo'n gevoel dat het voorlopig nog niet komt.. anders hangen ze elke dag aan de telefoon. "en en en?" ik maak mezelf al gek genoeg.. dus laat ze maar lekker even weg gaan.. als er nood aan de man is zijn ze snel genoeg hier.

Ik heb me er zo op ingesteld dat de baby in 2011 komt, dat ik helemaal niet bezig ben met oud en nieuw :D Vooral omdat mn uitgerekende datum morgen is.... hihi. Kijk ook helemaal niet uit naar oud en nieuw ofzo, terwijl ik het normaal altijd wel leuk vind.. maar nu doet het me helemaal niks.

4. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hoe is het hier dames?

Soumayaah;

Je datum vandaag!!! En voel je al wat rommelen?
    Spannend!!

Hier alles nog hetzelfde, denk niet dat het strippen van gister wat heeft gedaan..Het voelde ook niet alsof ze echt wat deed zeg maar.. Ik reken dus niet meer op en 2011 baby (of ik moet acuut aan de weeen gaan binnen nu en een paar uur) Maar dat wishfull thinking ben ik inmiddels wel voorbij, eerst zien/voelen en dan geloven..

Kortom ik ga mn eigen vanmiddag maar wat opdirken voor zover dat kan met dit formaat en vochtgezicht en ga mn zelf maar vermaken met hapjes maken en dan zien wat de nacht weer gaat brengen..
    Zo geen gevoel dit jaar bij oud&nieuw.. raar..

5. Soumayyaah

Soumayyaah Bekend lid

8 aug 2011
    547
    33
    28
    @ wendy; ik heb wel wat krampjes.. maar dat had ik gister ook en dat is toen ook weer weg getrokken.. dus ben benieuwd of dit aanhoudt..

Je hebt gelijk hoor.. denk dat we er ook teveel mee bezig zijn waardoor het wachten ook zo lang lijkt te duren! en we iedere keer weer teleurgesteld zijn als het DIE dag niet is gebeurd.. dus ik zou zeggen, vermaak jezelf vanavond... veel plezier.. :D en hopelijk komt het snel, voor ons allemaal!

6. Soumayyaah

Soumayyaah Bekend lid

8 aug 2011
    547
    33
    28
    Nou dames, geen 2011 baby voor mij... Heb je niet gehoord vandaag wendy, is het jou wel gelukt :D Of misschien een van de eerste nieuwjaars baby's?

7. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hey soumayaah

hier nog geen beeb helaas.. wel nu kramp en harde buiken.. ga ze eens timen kijken hoe vaak precies ze komen..
    Hoe voel jij je meis?

Beste wensen allemaal!!!

8. Soumayyaah

Soumayyaah Bekend lid

8 aug 2011
    547
    33
    28
    Voel me alsof de bevalling nog wel even op zich gaat laten wachten.. niks bijzonders. Heb sowieso wel regelmatig last van harde buiken, dus nu ook.. niet iets alarmerends.. had gister wel wat bloedverlies. Schrok wel een beetje. Had de vk gebeld, maar die zei dat dit niet ernstig was......

Jij ook beste wensen. Dat het maar een mooi jaar mag worden!

9. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ff snel; ga zo naar geb kliniek heb weeen!! Auwwww
    wish me luck!

10. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Hoi dames, nog de allerbeste wensen toegewenst. @ Wendy, heel veel suc6 met je bevalling meid,zet hem op he! Je hebt straks je wondertje in je armen. Hier gaat het goed dames. Daniëlle groeit goed hoor en is super zoet,slaapt veel. Ze weegt al bijna 5 kilo en is bijna 57 cm lang. Ze drinkt goed aan de borst en is goed hongerig. Hier een foto van hoe ze nu alweer is,vandaag 18 dagen oud.

11. Soumayyaah

Soumayyaah Bekend lid

8 aug 2011
    547
    33
    28
    @ wendy; whaaaaaaaaaa spannend!! :D ik denk aan je meid!!

@ bianca; hollands welvaren :D wat lekker koppie. Fijn dat het goed met haar gaat.

12. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    tjee bianca die ziet er goed uit! mijn eerste woog met 4 weken ook al 5 kg hihi, fijn dat alles goed gaat!

@ soum; en, wanneer word je ingeleid of word dat morgen besproken.. spannend hoor...

@ wendy; ieeehh spannend meid ik volg het hier ben erg benieuwd! zet m op!

@ hier; het is gelukt.. een 2011 baby hihihi! onze 2e dochter is nog net op de valreep om 10 over 11 geboren.. dus letterlijk tussen de knallen en vuurpijlen haha al was dat tijdens de weeen niet zo ;)

rond 6 uur kreeg ik de eerste wee, nog erg onregelmatig en om 9 uur mijn man de vk laten bellen, toen ze er was om half 10 had ik 4 cm, dus ging ik verder de weeen wegpuffen, op een gegeven moment stond de vk te kijken en ze zegt volgens mij voel je al druk of niet? ik zeg ja nou je het zegt haha dus nog een paar weeen geprobeerd op te vangen, snel op bed gaan liggen en er zat alleen nog een randje, maar de vliezen waren nog niet gebroken! dus die heeft ze snel doorgeprikt, ik mocht persen en met 5 minuten was ik er van af :D en alles nog helemaal heel super natuurlijk, ons meisje heet Emma en woog 3825 gram, zal snel een fotootje spammen!

13. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    ...

14. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hey meiden..
    Ff snel: zijn sinds vanacht de trotse ouders van onze flinke zoon D.ani!!
    39500 schoon aan de haak! Totaalruptuur en veel bloed armer maar zooo gelukkig!!

Gien gefeliciteerd met je meisje!! Super zo op t randje haha

15. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Nulletje teveel zie ik haha

16. Jade86

Jade86 Bekend lid

@ Gien: Gefeliciteerd met jullie dochter! Nog net in 2011 :D Mooi meisje hoor!

@ wendy: Gefeliciteerd met jullie zoon D.ani! Mooie naam! Totaalruptuur is minder maar ik kan me voorstellen dat jullie ontzettend dankbaar en trots zijn met jullie zoon! Ik ben ook heel blij voor je! :D
    Ik hoop dat je een voorspoedig herstel hebt van de bevalling meis. Geniet ervan!

17. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ik ben sinds vrijdag ook over de 35 weken grens heen dus zal ik hier s gezellig mee komen kletsen..

Nog een paar daagjes wat dingetjes van mn lijstjes afwerken en dan mag ze wat mij betreft zich melden! :) Heb al flinke voorweeen en heb best wel zin in mn bevalling :)

Nieuwe mama's, Van harte gefeliciteerd met jullie wondertjes!! :D

18. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    dankjullie en wendy; rot dat je er wat minder aan toe ben maar wat een mooie naam voor jullie mannetje en ook een lekker gevulde knul dan! geniet er lekker van!

@ de rest; jullie zijn de volgende.. :Dsnap dat jullie er helemaal zin in hebben hoop dat jullie niet al te lang hoeven te wachten...

19. Soumayyaah

Soumayyaah Bekend lid

8 aug 2011
    547
    33
    28
    @ wendy; gefeliciteerd!! je lange wachten eindelijk beloond! hihi. leuke naam ook trouwens.

@ gien: jij ook gefeliciteerdddd! Wat een lieve foto!

20. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Gefeliciteerd meiden en lekker genieten nu, eindelijk ;)

Deel Deze Pagina