35 weken zwanger! wie telt er mee af de laatste 5 weken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zwangervan4e, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    @ Gien en Wendy... GEFELICITEERD met jullie zoon en dochter:D
    en nu maar lekker genieten!!!!

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Bedankt dames voor de felicitaties..Nu even druk druk (jullie kennen het wel) Hoe is het met de andere dames hier?

Ons mannetje doet het geweldig, wat een rijdom!! Ik helaas wel een totaalruptuur rijker en flink wat bloed armer maar t is t allemaal waard!!

3. Soumayyaah

Soumayyaah Bekend lid

8 aug 2011
    547
    33
    28
    Ik was vandaag bij de gyn. had al 2 cm ontsluiting. yeaah. ze had me gestript, en een afspraak gemaakt om in te leiden op vrijdag. maar ze zei aangezien je je slijmprop ook vandaag bent verloren grote kans dat het nog daarvoor komt.... ik hoop het zoooo..

4. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Gien gefeliciteerd!

En Wendy aaah ook van harte je bent nu ook mama! Wat een mooie naam!! Geniet ervan!

Hier gaat alles goed.. nog een beetje moe en ga morgen ff bloedprikken heb waarsch bloedarmoede.. ben zo duizelig!

Met Yara gaat ook alles goed! Rustig meisje, slaapt veel,drinkt goed en huilt weinig. Hopelijk blijft dit zo!

5. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Gien, heb een foto van ons meisje met hetzelfde pakje aan!:D

6. Inaya

Inaya Actief lid

4 dec 2011
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd aan de dames die in de tussentijd bevallen zijn, geniet van jullie mooie wondertjes!!!!

Ik zit in zo'n fase dat ik enerzijds heel positief ben en er helemaal tegenaan wil gaan en anderzijds een enorme angst heb voor wat er me te wachten staat. Rare gedachtes komen in mijn hoofd op, stel dit, stel dat....

7. Inaya

Inaya Actief lid

4 dec 2011
    189
    0
    0
    NULL
    NULL

Spannend! Veel succes!

8. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Soumayaah zet m op meis, als t goed is ben je vandaag of morgen mama!! T is zo geweldig!!!

Deel Deze Pagina