Bedankt dames voor de felicitaties..Nu even druk druk (jullie kennen het wel) Hoe is het met de andere dames hier? Ons mannetje doet het geweldig, wat een rijdom!! Ik helaas wel een totaalruptuur rijker en flink wat bloed armer maar t is t allemaal waard!!
Ik was vandaag bij de gyn. had al 2 cm ontsluiting. yeaah. ze had me gestript, en een afspraak gemaakt om in te leiden op vrijdag. maar ze zei aangezien je je slijmprop ook vandaag bent verloren grote kans dat het nog daarvoor komt.... ik hoop het zoooo..
Gien gefeliciteerd! En Wendy aaah ook van harte je bent nu ook mama! Wat een mooie naam!! Geniet ervan! Hier gaat alles goed.. nog een beetje moe en ga morgen ff bloedprikken heb waarsch bloedarmoede.. ben zo duizelig! Met Yara gaat ook alles goed! Rustig meisje, slaapt veel,drinkt goed en huilt weinig. Hopelijk blijft dit zo!
Gefeliciteerd aan de dames die in de tussentijd bevallen zijn, geniet van jullie mooie wondertjes!!!! Ik zit in zo'n fase dat ik enerzijds heel positief ben en er helemaal tegenaan wil gaan en anderzijds een enorme angst heb voor wat er me te wachten staat. Rare gedachtes komen in mijn hoofd op, stel dit, stel dat....