Gisteren dus die groeiecho gehad en ze blijkt netjes met haar eigen lijn mee te groeien...wel aan de kleine kant maar wel gewoon binnen de gemiddelden...ik blij,denk dan mag ik wel weer terug onder de VK...foutje, nu blijkt dat de toevoer van de navelstreng veels te hoog is( geen idee wat dit dan weer nhoud) waardoor ik alsnog bij de gyn moet blijven...de echoscopiste zei dat alles goed was en nu dit weer ik zou volgens de gyn de 40 wkn zowiezo niet halen en krijg over 2 wkn weer een groeiecho... Het hartje was wel mooi, en prinsesje was ook al ver ingedaald. Iemand enige ervaringen met problemen bij de navelstreng?
Kan ik je helaas niet mee helpen. Je topic staat trouwens verkeerd. Hier kan iedereen je namelijk feliciteren met je zwangerschap.
Ik denk dat je een doppler / flowmeting gehad hebt dan? Krijg ik ook iedere week. Bij mij was het ook 2x te hoog (in het oranje gebied - tegen het rood aan). Dat betekent dat de doorbloeding niet goed is, en dat de zuurstof- en voedingsstoffentoevoer niet optimaal is. Ik heb na de 2e 'slechte' doppler een week heel rustig aan gedaan. Niet gewerkt en echt zo weinig mogelijk doen. Afgelopen keer was de doorbloeding goed! Volgens mijn gyn is rust het enige wat kan helpen (of stoppen met roken, maar dat deed ik al niet). Hebben ze daar bij jou niks over gezegd? Hoe ver ben je nu? Ik mag nu niet meer werken, en mag thuis ook zo weinig mogelijk doen. Elke week krijg ik een doppler en om de week groeiecho.
Heey minime, Ze hebben me niks gezegd erover, alleen dat ik over 2 weken weer een groeiecho krijg. 2 weken geleden ook al echo gehad en toen was hij wel goed... Ik ben nu 35,5 week zwanger en loop dus bijna op het eind. Ik stond al onder extra controle omdat ze te klein is en omdat ik te weinig vruchtwater had maar die is gewoon weer normaal en ons meisje is klein maar groeit wel gewoon mee met haar eigen lijn... Ik denk dat als het echt ernstig is dat ik wel eerder terug had moeten komen toch?