Soms is het heerlijk om even je vriendelijke beleefde gezicht af te zetten eens even lekker ongegeneerd te zeggen wat je echt op je hart hebt. dus daar komtiedan... Ja de laatste loodjes wegen het zwaarst, ik weet zeker dat het er maar één is, ik hoef niet lang meer en ik wil niet genieten van de rust, ik wil aan de bak! Daar ben ik zwanger voor, om een kind te krijgen niet omdat ik zwanger zijn helemaal het einde vind. Het zit helemaal niet hoog hij is juist enorm ingedaald, tenminste dat zegt de verloskundige. Misschien dat zij maar uit haar nek kletst en dat iedereen met al zijn ervaring het beter ziet. Pffffff.....waarom heeft iedereen een mening of voelt zich geroepen om iets te zeggen tegen me? Normaal praten ze ook niet met me, hoezo vindt men het nu wel de moeite waard om met dooddoeners op de proppen te komen? Ik ben het al zo spuugzat, daar heb ik niemand bij nodig om het er nog eens lekker in te wrijven. Zo! Sorry hoor maar ik ben het even helemaal zat! Voel je vrij om ook even lekker te gallen als je daar behoefte aan hebt.
Hihihi Dit zou ik precies zo gezegd kunnen hebben! Heel vreemd dat iedereen opeens het idee heeft je te moeten voorzien van hun advies en medisch oordeel... Laatst vroeg een oudere mevrouw in de supermarkt aan mij of 'het nog wel veilig was dat ik buiten kwam?' Ehhh hoezo?? Ben zwanger, niet psychopatisch of gewapend ofzo?.... En die eeeeeeuwige vraag of het er maar 1 is.... Please!! Nee, het zijn er 5.
Haha heerlijk ... herken het wel maar ben nog niet zover helaas. Ben nu 31+4 en ben het zo zat zo erg dat soms denk ze mag er nu wel uit komen. Bij gaan nu ook de vragen komen hoelang moet je nog ... zeg ik nog 9 weken krijg ik als antwoord wow dat is nog lang ... en dan ben je het al zo zat heerlijk. En inderdaad ben zwanger met het doel een baby niet het zwanger zijn ! Lekker ff galspuwen.
Ik ben vandaag mijn dikke buik een beetje zat.. Ik kan niet eens normaal mijn huishouden doen en boodschappen halen.. En dan die voetjes in mijn ribben, ook niet echt fijn. Ik ben heel blij dat de kleine zo beweeglijk is hoor echt waar maar niet als ze constant op mijn blaas draait. Gelukkig heb ik een lieve vriend die mij masseert zonder te mopperen als ik daar om vraag.
zooooooow herkenbaar! Iedereen heeft inderdaad gelijk een mening over je en over je buik en over je kleren en of je vocht vasthoud en dat je dikker word en en en en en nog heel veel meer. Bah ! En nu loop ik ook nog gigantisch overtijd en iedereen denkt te menen dat ze me moeten smsen met de vraag hoe het gaat en of de kleine er al is en of de weeen al begonnen zijn. normaal hoor je van bepaalde mensen ook niks en nu loop je op t einde en willen ze alles weten.. sodemieter op zeg! En alsof ik zou terug smsen.. ja zit nu in de weeen.. en als je niet terug smst dan smsen ze mn man wel dat ik niet reageer of het zover is.. AAAAAAAH echt zooo niet leuk, laat me met rust.. Zo daar had ik echt even behoefte aan! Sterkte meiden!!! hihi
Ben nog lang niet zover en vind zwanger zijn erg leuk maar inderdaad wat een belachelijke opmerkingen kunnen mensen maken! echt vaag, zeker als het vreemden zijn. en ja dat smsen of het al begonnen is dat heb ik ook wel gehoord om me heen, nooit begrepen. alsof je idd dat zou gaan vertellen aan je hele telefoonlijst
Oh meisjes!!! Wat heerlijk om te lezen dat ik niet de enige ben!! Ik loop echt op het endje nu en ben er zo vreselijk klaar mee! Ik heb ook nog eens een enorme toeter en hou vocht vast bij het leven daarbij doen mijn knieën en schaambeen zeer van al het extra gewicht, kortom lichamelijk word ik uitgewrongen! Godzijdank heeft de vk me dinsdag gestript (2cm ontsluiting en half verstreken baarmoedermond) dus zij is het met me eens dat ik het zat ben. Helaas heeft het tot nu toe nog geen resultaat, behalve wat vage krampjes en het verliezen van de slijmprop vanochtend. Dus ik duim en duim en duim en duim nog eens wat harder dat er dit weekend eens wat gebeurd. Ik hoop dat jullie ook ietsjes eerder bevallen en dat iedereen jullie wat net rust wil laten. En bedankt voor het delen, nu voel ik me iets minder "slecht".
Ik moet ook nog even maar god wat ben ik blij dat ik niet de enige ben! Ik ben het ook beu, en idd die vragen wordt er gek van. Hier werd er van de week gevraagd of ik nou al een keertje klaar was? Nou ik moet nog 6 weken! Argh Ik vind zwanger zijn echt niet leuk! Kinderen krijgen dan weer wel kom maar op met die bevalling!
Ja dat schijnt ook niet te kunnen hè?! Dat je uitkijkt naar de eerste wee. Ik vind het ook maar niks, je zit maar te wachten. Ik zit de godganse dag met m'n voeten omhoog omdat die anders opzwellen tot mensonterende proporties. Maar ik heb me toch een nestdrang!!! Maar het lukt me niet daar iets mee te doen. Probeer maar eens iets schoon te maken met je voeten in de lucht. Ik vind dit passieve gedoe vreselijk! Geef mij dan maar weeën, dan ben je tenminste ergens mee bezig. Nog zo één trouwens:"Hij zit nog lekker warm bij je." Nou hij kan ook lekker warm in mijn armen liggen! ARRRGHHH!!!!! Kom op met die weeën!!! En oh, wat is het soms toch lekker om te zeuren!
Jeetje krissiej88!!!! Wat laten ze je lang lopen!!! Arme jij!! Hopelijk lig je, as we speak te bevallen. Niet te doen, niet te doen! Ik gun je een paar goede stevige weeën en een voorspoedige bevalling. Props voor jou!
hier nog steeds niet bevallen!! mijn lichaam is echt op!!! vk komt rond 11 uur voor de derde keer strippen... En ga nu toch echt zeggen dat ik echt echt niet meer kan en morgen echt ingeleid wil worden. a.s. zondag twee weken overtijd precies dus dan willen ze pas die kant op hebben..maar ik wil en moet morgen!! zie stiekem ook wel tegen het inleiden op...
Jeetje meid! Ik hoop dat het strippen genoeg doet. Kunnen ze ook niet je vliezen breken? Daar hadden ze het bij mij over om dat volgende week eventueel te doen. En ik loop nog geeneens over tijd, maar ook omdat mijn lijf niet meer kan. Laat je het even weten straks? Ik heb echt met je te doen. En ik snap dat je ook niet op inleiden zit te wachten. Hopelijk hoeft het niet zo ver te komen. Dikke knuf voor jou!
hmm geen idee of dat kan.. ik had woensdag iets van 1- 1,5 cm ontsluiting.. dus misschien nog niet genoeg? Weet ook niet of iedere vk dat doet, vliezen breken? ze heeft nl bij mij er niks over gezegd. ja ik hou je op de hoogte straks..! het is zo frustrerend als je lichaam ook niet meer mee wil he.. maakt je echt dood op, zeer vermoeiend!
Hier idd ook olifantenpoten, lage bloeddruk(dus erg moe) en ook nog eens bi! Dus ik ben er echt klaar mee, zit al thuis vanaf 23 weken en dat komt mijn humeur echt niet ten goede!
Nou ik had die vk aan haar haar getrokken 2 weken terug pfff Dat je het vol houd, petje af! En ik maar zeuren met 35 weken, schaam
ik herken het helemaal!!! gewoon even lekker klagen. alles wat je hier kwijt bent , klaag je thuis niet tegen je gezin/partner....
@ bijoux dat is precies wat mijn bedoeling hiervan was. Lekker hier van je afschrijven met gelijkgestemden en thuis iets gezelliger zijn. Het einddoel is zo leuk, maar de weg heen....zucht...Ooit gaat het over gelukkig en word je rijkelijk beloond voor al het zware werk. En of je het nou met 42 weken pas zat bent of al met 20 weken maakt niet uit.