en wat heb jij al allemaal af? staat alles al klaar en is het nu alleen maar aftellen en wachten of heb je nog een hoop te doen? hier zo goed als alles klaar. ik moet alleen nog een plankje boven de commode ophangen camera opladen belangrijke tel.nrs aan mijn vriend doorgeven een extra tandenborstel voor in het koffertje (we blijven 5 dagen in het kraamhotel slapen) wat moeten jullie nog? mischien zie ik wat dingen over het hoofd en vind ik dat bij jullie weer terug.
hier moeten we nog: - ontwerp geboortekaartje finetunen - de moeders voor moeders kan uitwassen/desinfecteren om als na-het-toilet-kan te gaan gebruiken - adressen verzamelen voor geboortekaartjes - xl-maandverband kopen en vast nog wel wat dingetjes
Hier moeten we nog. *XL maandverband kopen * Nog wat nieuwe kleertjes wassen. * Raam sticker nog bestellen. Ik zal ook nog wel dingen vergeten zijn, maar dit is wat me zo inviel.
Hier ook precies 35 weken vandaag! Wij moeten nog: - Een garderobekast voor op de babykamer, die gaan we zondag halen bij Ikea. - We willen nog wat schilderijtjes en dingetjes ophangen aan de muren in de babykamer. - Er moeten nog gordijnen komen op de babykamer. - We willen nog een wiegje + beddengoed daarvoor kopen voor de eerste maanden dat de baby bij ons op de kamer slaapt. - Verder moeten we nog wat spulletjes kopen die niet meteen de dag na de geboorte nodig zijn, maar ik wel al in huis wil hebben. Luiertas, wipstoeltje, babygym, dat soort dingen. Daar gaan we maandag voor shoppen. Ik streef er toch wel naar om met 36 weken alles af te hebben... Volgende week gaan de klossen onder het bed, zeiltje op het matras etc. En daarna lekker niks meer tot aan de bevalling.