baby bewegingen.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LuckyMommy, 25 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Hoi meiden,

Ik ben nu bijna 24 weken zwanger en voel ons zoontje vanaf 20 weken goed.

Alleen heb ik het idee dat hij nooit schopt, hij duwt alleen,,Of mischien schopt hij wel maar lijkt het gevoel erg op duwen.

Voelt duwen het zelfde als schoppen weet iemand dit?
    Dit is mijn eerste kindje dus ik weet het niet zo goed..

2. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hihih dit is mijn tweede kindje en meid ik zou het ook echt niet weten. ik heb ook meer het idee dat ze meer duwt dan schopt maja ik zou echt niet weten hoe je het verschil zou kunnen aanvoelen.

3. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik merk onderhand duidelijk het verschil in het geduw en geschop ;)
    Roep met regelmaat: "auw!"

4. Chai

Chai Niet meer actief

Ik kwam er bij mijn laaste vk bezoekje achter waar ik steeds haar voeten voelde, omdat ze al kon voelen hoe ze ligt.
    En ik moet zeggen, shopjes zijn korter en duwen/draaien enzo gaat wat geleidelijker..
    Maar dat heb ik echt pas weten te onderscheiden nadat ik wist hoe ze ligt hoor.
    En nu nog doet ze wel eens dingen dat ik denk, oke? zit ze nou met der kont te draaien of wat isdat? lol :D

5. wendy160981

wendy160981 Bekend lid

3 sep 2010
    522
    10
    18
    huisvrouw, mama
    opheusden gelderland
    ik ben nu bijna 20 wk zwanger van mn 4de kindje en voel sinds 16 wk de baby schoppen.
    duwen voelt vind ik meer als dat ie gewoon beweegt en schoppen voel je ineens schop ;)
    mn vriend voelt het nog niet en dat is wel jammer alleen heb ik een doppler en hij hoort het dus goed als het schopt, dat vind hij ook al geweldig

6. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Schopjes zijn heel kort echt *Plop*. Het draaien en duwen duurt wat langer, soms kijk ik zelfs even of het nu een harde buik is of dat er een stukje baby uitsteekt ;)
    Wat ik wel moeilijk vind is bv wat nu het voetje is en wat een armpje, hoe beeb dus precies ligt ben ik ook nog niet uit!

7. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

hoe voelt het als de babu draait. heb regelmatig een soort luchtbel gevoel. weet niet of het een goede omschrijving is hoor

kan iemand uitleggen hoe het voelt miss heb ik daar wat aan.
    ik voel schopjes echt bovenin omdat de kleine met zijn hoofdje omlaag ligt.

8. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    ik ervaar het draaien een beetje als een rotgevoel haha.. moeilijk uitleggen...maar als ze draait voel ik het overal bewegen en tja beetje drukkend gevoel in de buik....duwtjes zijn volgens mij echt de elleboogjes en knietjes die omhoog gaan en schopjes en als 'ponk!' hahaha...lastig uitleggen...weet wel dat de schopjes echt af en toe pijn kunnen doen aangezien de voetjes lekker tegen mijn ribben aan zitten..

9. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik denk dat in het begin de armpjes en beentjes nog niet echt sterk genoeg zijn om goed te schoppen, ik noem het ook altijd ''Bonken'' haha maar dat kan strax wellicht veranderen!

10. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

liz, zoals jij beschrijft herken ik het wel een beetje.

Deel Deze Pagina