hallo Vorige week voelde ik de baby echt schoppen dus geen gerommel meer maar echt de voetjes (ik ben nu 18 weken). Maar zaterdagnacht voelde ik overdreven veel beweging in mijn buik dat ik er zelfs wakker van werd. Sindsdien voel ik haar niet meer zo veel en niet meer zo duidelijk. Hoe kan dat???? Ik ben een beetje verward Heeft ze zich omgedraaid? Ik zou haar graag terug duidelijk willen voelen. Veel groetjes S.
Hoihoi, Wat heerlijk dat je het kindje al voelde! Je kindje is nog maar klein en inderdaad als het is omgedraaid en naar je rug trappeld merk je daar niets van! Als je je erge zorgen maakt vraag je gewoon of je even extra naar het hartje mag komen luisteren. Maar misschen heb je het al wel weer gevoeld in de tussentijd! Imke
Hey Dit is mijn eerste zwangerschap en mijn VK zei ook inderdaad dat dit heel erg vroeg is, toen ik gerommel voelde rond 13 weken zei hij dat dit hoogstwaarschijnlijk mijn darmen waren. Maar nu voel ik echt voetjes die schoppen en het was redelijk krachtig, mijn man kon het ook voelen. Maar deze week dus niet meer, ik voel haar wel nog maar lang niet zo krachtig meer. Ik denk dat ik niet mag klagen want er zijn niet veel vrouwen die met hun eerste zwangerschap op 17 weken al schopjes voelen. Heel erg bedankt voor je reactie. Veel groetjes S.