Ik verlies enorm veel afscheiding de laatste dagen. En echt vanalles.Soms waterachtig met een witte kleur en deze nacht enorm veel doorzichtig dik slijm(lijkt op behangerslijm ) Nu had ik een inlegkruisje gebruikt en nu is de afscheiding bruin/zelfs oranjeachtig. Moet dinsdag naar de gyn maar weet iemand wat dit is en of het normaal is?
Ik denk het ook!Ik heb dit tijdens mijn eerste zwangerschap ook gehad en dat heeft een week of 2 geduurd.Het waren steeds beetjes. Liefs,Claudia
Als je al een paar weken onsluiting hebt,is die dan nog niet weg? Heb wel al een paar weken meer afscheiding maar deze nacht was het echt erg! En zie inderdaad in het slijm beetje bloedsliertjes Voel me echt ellendig,ben misselijk,hoofdpijn,harde buiken,menstruatiepijn,krampen maar ik weet heel goed dat het nog wel een paar weken kan duren!
Ik heb dat ook dat ik slijm aan het verliezen ben wat op behangerslijm lijkt maar niet het bruin oranje. Mag toch hopen dat het nog niet de slijmprop is?
Ik heb 3 weken met 3cm ontsluiting gelopen bij mijn eerst zwangerschap en verloor toen ook steeds een beetje slijm.Uiteindelijk heeft de vk me met 40w en 6d gestript ben diezelfde nacht ng bevallen. liefs,Claudia
Het is duidelijk behangerslijm met rode slierten erin.(dus zal de slijmprop zijn) Maar het blijft gewoon komen.Heb echt al veel verloren.Stopt het ooit nog?
Nee het stopt noooit meer! Haha, grapje. Ik dacht eerst ook dat ik DE slijmprop had verloren tot ik tijdens de bevalling zag dat het echt een behoorlijke hoeveelheid is. Dus als het er bij jou geleidelijk uitkomt kan het best even aanhouden.