Ik zat me af te vragen hoeveel baby's rond de 10 weken slapen. Hier heb ik echt een slaapkop. Fijn zou je zeggen. hij slaapt 'snachts ook al lekker door, maar nou zat ik van de week in een boek te lezen waarin staat dat hij minimaal 8 uur per dag wakker moet zijn en sinds die tijd ga ik ineens twijfelen. slaapt hij nou echt zoveel of is dit normaal? hij is op een dag vaak nog geen 5,5 wakker. leuk he als je als nieuwe moeder nog zo onzeker ben.
mijn uk word zondag 9 weken maar zij is ook nog geen 8 uur wakker op een dag. Ik denk dat zij ook zo rond de 5 uurtjes wakker is en dan vooral 's avonds
mijn dochter sliep en of slaapt eigenlijk nog steeds zoveel!! zeker in het begin tot bijna 4 maanden was ze maar 3 kwartier wakker en sliep ze weer tot de volgende fles!!! ook echt een slaapkoppie!!!! groeien ze goed van toch lekker laten slapen!! zullen ze het nodig hebben!
Kijk eens op inbakeren.nl - home. Volgens hen kan een kindje een maximale tijd wakker zijn, maar is de slaaptijd heel verschillend per kindje. Ik vond het fijn te lezen en hier klopt het ook wel!
Tycho heeft op die leeftijd ook super veel geslapen hoor. Hij was hooguit 30-45 minuten wakker maar daarna was hij het echt zat en ging hij weer naar bed. xxx
bedankt voor jullie reacties.gelukkig dat het allemaal normaal is. Dan laat ik hem lekker slapen. het is als die wakker is ook een heerlijk vrolijk ventje,dus hij zal het wel nodig hebben.
8 uur voor zo'n kleintje is wel erg lang!!! Mila is nu vier maandjes en is ongeveer 6-8 uur op een dag wakker!