niemand zegt dat haar flesje sap/water aanvult! mijn vraag is alleen of jullie dat ook weinig vinden 350 gr aankomen in 5 weken. heeft niks met der flesje sap/water te maken. denk dat iedereen wel snapt dat ze daar niet van aankomen! gaat mij erom of ze genoeg fles voeding krijgt...........
waarom wacht je eerst niet even af. ze groeien allemaal in hun eigen tempo. op hun eigen lijn. een maand wat minder aankomen is helemaal niet erg! fynn was nog veel erger rond die periode en die heeft het zelf recht getrokken ik heb er niets voor hoeven doen.
ik ga haar inderdaad over 2 weken weer wegen kijken hoeveel ze is aangekomen. en anders dit bespreken met het cb/ka.
Mijn zoontje was in 8 weken tijd maar 390 gram gegroeid! Nou had hij wel een buikgriepje gehad in die weken, waardoor hij een halve week veel spuugde en weinig dronk en het duurde ook weer een halve week voordat hij weer op zn gewone hoeveelheid zat. Mede daardoor maakte ze zich op het cb geen zorgen. Nu scheelt het wel dat ons mannetje niet stil kan liggen en overal heen tijgert. Hij verbrandt dus ook veel. En hij was toen 6 maanden. Ze raadde wel aan om granenpap van Bambix te gaan geven, maar dat werkt bij jou niet want dat is vanaf 6 maanden. Tips heb ik niet, idd misschien flessen van 210+7. Hebben wij ook een tijd gegeven. En misschien wil je al fruit/groente gaan geven? Maar als je kindje zich lekker ontwikkelt en tevreden is, zal ik me zeker geen zorgen gaan maken. Groot worden ze echt wel!
Nee, dat snap ik. Maar wat ik bedoel te zeggen, is dat water en sap vult waardoor ze mogelijk minder flesvoeding drinkt. 350 gram is niet heel veel en als ze meer zou willen drinken tot een max. van 1 liter, zou ik dat doen.
Wat ik nergens lees is hoe de lengte groei is? Kan het zijn dat je kindje deze keer meer in de lengte gegroeid is? Hier was dat namelijk wel regelmatig, de ene keer waren ze veel in gewicht aangekomen en de andere keer in de lengte gegroeid. Aan de andere kant, als je kindje verder gewoon levendig en fit oogt en goede poep en plasluiers heeft zou ik me idd niet zo druk maken en over een week of 2 nog een keer gaan wegen.