Hoi hoi, Ik ben internet eens afgespeurd opzoek naar iemand die kan pendelen. Toen kwam ik op de site (www.helderziende.net) van paragnost en helderziende Alef Kaf. Je kunt hier een sms sturen met daarin je vraag (in mijn geval of ik snel zwanger wordt en of het een jongen of een meisje wordt..).. Ik kreeg dus zojuist een sms terug dat ik goed op mijn gezondheid moest letten en dat ik zeker zwanger zal worden van een jongen, maar dat het niet zo gemakkelijk zal gaan! Hmm.. In hoeverre kun je dat geloven? Heeft iemand anders hier ervaring mee? En met Alef Kaf?
Geen ervaring via SMS. Nou moet ik zeggen dat mijn voorkeur daar ook zeker niet naar uitgaat. Ik weet niet of het betrouwbaar is en daar kan niemand je denk ik ook antwoord op geven. Het feit dat je hier de vraag stelt betekend voor mij dat jij er zelf al aan twijfelt en mocht je wel geloven in je intuitie dan heb jij je antwoord al... liefs
Geen ervaring via die weg. Jaren geleden wel bij een medium/paragnost geweest en deze vertelde dat ik uiteindelijk wel mama kan worden, maar dat het geen makkelijke weg zal worden. En tot zover klopt dat jammer genoeg. Liefs Mirre
Hmm.. daar heb je inderdaad gelijk in. Het gedeelte 'het zal niet gemakkelijk worden'.. vind ik niet zo leuk.. Ik weet het nooit met dit soort dingen, misschien klopt het.. misschien niet. :
Ik zou dat dus niet geloven. Hoe kan diegene dat nou even via sms doen. veel te weinig gegevens. Nee ik zou daar niks van moeten weten. ( terwijl ik wel voor spirituele dingen open sta)
Ik ben vorig jaar in de zomer bij een paragnost geweest. Bij haar thuis, heel spooky allemaal, met foto's van mezelf en mijn geliefden die ik moest meenemen enzo heeft ze mij veel dingen verteld. Veel dingen die ze zei, klopten wel, voornamelijk de karakters van de mensen in mijn familie. Maar veel dingen twijfelde ik ook aan. Zij vertelde mij dus ook dat ik uiteindelijk moeder zou worden, maar met heeeeel veel pijn en moeite. Ik moest er minstens 3 jaar voor behandeld worden met hormonen en het zou heel moeizaam gaan. IK ben nu zwanger, zonder gebruik te hoeven maken van de hoormoonkuur waar ik aan had moeten beginnen. Ik juich niet te snel natuurlijk, wie weet wat er allemaal nog kan gebeuren. Maar ik ben zwanger en alles schijnt goed te gaan, dus die paragnosten hebben het zeker niet altijd bij het rechte eind..
Tja, achteraf had ik dit helemaal niet willen weten! Het doet niet veel goeds voor de motivatie, we willen namelijk dolgraag een kindje! Vindt het leuk om te horen dat het niet altijd klopt. Wat had jou er toe doen bewegen om een keer bij een paragnost langs te gaan?
Hahaha ik lig hier blauw. Ik heb dus ook een sms gestuurd. Krijg 2 berichten terug....let op: Hey hallo het gaat zeker lukken jullie zullen een jongen krijgen, een hele gezonde. Ik heb het gevoel dat jullie binnen nu en 7 maanden zwanger zullen raken. Heb wat meer geduld niet alles is af te dwingen, als je dit gevoel wat meer los gaat laten is het makkelijk zwanger te worden, dat is echt zo anders staat er echt te veel dtuk op.Ontspan wat meer en ga wat veker sporten dat zal je goed doen. Ik verwacht dat jullie nog een tweede kind er bij gaan nemen endat wordt een meisje. Heel aardig maar gezien de omstandigheden hier...NOT. Bovendien wel wat tegenstrijdig. Heb weer even kunnen lachen. Ik heb de schrijffouten er maar uitgelaten....
Het was pure interesse, gewoon leuk om eens mee te maken.. Ben samen met een vriendin geweest, kijken wat ze ons te vertellen had. Ik vind dit soort dingen leuk om te doen en te horen, maar neem het wel met een korreltje zout. Toen ik weer buiten stond, was ik alleen wel 50,- lichter, maar goed..
Alef Kaf, Volgens mij hebben ze die gast te pakken gehad bij dat ene programma van Tien... Niets van geloven, kost je uiteindelijk een volmogen. Gr. Annie25
heb in derdaad ook zo'n programma gezien waar ze mensen oplichten.. En hoe kan ie nou via sms weten hoe je in elkaar steekt.. Ik geloof absoluut in dat er meer is tussen hemel en aarde, maar niet via sms! aha!
Ik kom ook wel eens op een ander zwangerschapsforum. Daar hadden drie dames een sms gestuurd, ze kregen alledrie hetzelfde antwoord. Volgens mij was dat ook van Alef Kaf. Volgens mij is hij een oplichter.
Je kan met een pendel niet zien of iemand ooit zwanger zal worden aangezien een pendel uitslag een moment opname is de pendel kan nu zeggen je word zwanger en morgen weer dat je niet zwanger word en de dag ernaa dat je al zwanger bent okeej dit i overdreven maar zo moet je het zien licht er ook aan wie het doet natuurlijk
Onzin die 06 paragnosten! Meiden trap er niet in... T feit alleen al dat de sms naar katoo zegt...ik verwacht dat jullie er een 2de kind bij gaan nemen... Als paragnost weet je als geen ander dat je ECHT geen kindje *neemt*...om dat alleen al te denken doe je de *bron* geen eer aan. Wat een Giller! En een hoop weggegooit geld ook nog! Een echt medium kan niet eens via afstand *beelden of gevoelens* doorkrijgen, zonder te weten wie jij bent...
Ja die Alef Kaf was in het programma sjoemelaars en sjacheraars op tien. haha daar viel hij echt gigantisch door de mand wat een idioot is dat zeg. http://www.tien.tv/web/show/id=47822/la ... rogid=1643 ..... Hier kan je die aflevering nog een keer zien (aflevering 1&2)
WOW! Dat wist ik niet, thnx meiden! Wat een giller.. maar ja, het was te proberen... Haha. Ben blij dat het niet echt is..
wie heeft verstaan wat die man op dat bandje zei? dat van dat stalken want ik verstond alleen bye bye