4-5 weken zwanger vandaag bloed verlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door miranda199o, 23 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda199o

22 mrt 2013
    43
    0
    0
    Mederwerker gehandicaptenzorg
    Hi Everybody! ;)

Hopelijk kunnen jullie mij helpen en eventueel gerust stellen..
    Weet sinds 3 weken dat ik in verwachting ben, ben nu 4-5 weken.
    Heb van de week gemeenschap gehad met mijn partner, daarna schrok ik me rot en zag ik roze bloed.. Was daarna gerustgesteld want dit blijkt te kunnen nadat je gemeenschap gehad hebt.
    Dag erna had ik geen bloed verlies meer, wel nadat ik een uurtje gesport had maar dit was een klein streepje.. Daarna nergens last van gehad.. Heb over 2 weken pas me aller 1e echo.. We kijken daar enorm naar uit.. Vanochtend erg geschrokken en zit nu met een dubbel gevoel..

Vanochtend toen ik wakker werk moest ik nodig plassen, eenmaal klaar op het toilet had ik klein beetje met afvegen bloed, niet echt rood eerder bruin.
    Eenmaal boven op de douche liep het langs me benen maar zonder pijn in me buik.. het rommelt wel in me buik maar het is absoluut geen kramp. Heb er voor de zekerheid maar een maandverbandje voor gedaan maar tot nu toe hoef ik deze nog niet te verschonen.

Helaas moet ik nog 2 weken wachten, maar geloof me en jullie zullen dit vast wel weten dat is ZO niet fijn :( ..

Herkent iemand dit???!!!??!

2. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Een klein beetje bloedverlies is normaal tijdens de eerste weken. Maar mag niet gepaard gaan met krampen en mag natuurlijk niet te veel zijn of lang aanhouden.

Vraag me wel af hoe je al 3 weken kunt weten dat je zwanger bent als je nu pas 4 of 5 weken bent? Dan zou je dus twee weken naar je menstruatie al een positieve test moeten hebben gehad?

3. miranda199o

22 mrt 2013
    43
    0
    0
    Het is inderdaad niet zoveel als ik zou menstrueren.
    Maar het liep vanochtend wel langs me benen, dus heb me twijfels wel..

Klopt, ik wist al snel dat ik in verwachting was, heb 5 dagen nadat ik ongesteld moest worden een test gedaan deze gaf positief, daarna nogmaals 3 x geprobeerd voor de zekerheid en alle keren positief :) ..

4. Daan22

Daan22 Bekend lid

12 mei 2012
    744
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ben jij niet langer zwanger? Heb je een cb gedaan?

5. miranda199o

22 mrt 2013
    43
    0
    0
    Cb? Clear bleu bedoel je of?
    Clear bleu geeft 4-5 aan.

6. miranda199o

22 mrt 2013
    43
    0
    0
    Helaas net in me maandverband zat er iets. Het leek op een velletje van een druif of tomaat.. :-/

7. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    Als je 3 weken geleden een positieve test had, ben je toch 7/8 weken zwanger?
    Wanneer had je laatste menstruatie?

Ot : beetje bloedverlies kan, hoeft niet gelijk een miskraam te zijnn

8. miranda199o

22 mrt 2013
    43
    0
    0
    Heb denk wel miskraam gehad, had net in me maandverband iets het leek op ee uitgedroode duf of tomaat velletje.

9. Daan22

Daan22 Bekend lid

12 mei 2012
    744
    1
    0
    NULL
    NULL
    Als de cb 4 5 aangaf mag je hier twee weken bij optellen dan is dus 6 7 weken?
    Ikzou aankomende week eerst nog een test doen voor ik er vanuit zou gaan dat mk is..

10. miranda199o

22 mrt 2013
    43
    0
    0
    Had vanmiddag wel wat in mijn maandverband of t mk is of stolsel geen idee. Heb zowiso geen idee wat ik moet verwachten.
    Bloed niet meer alleen afentie bij plassen.
    Bel maandag de vk maar op en doe dan voor de zekerheid een test
    Iemand idee wat je krijg te zien als je mk heb?

11. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    ja ligt eraan hoever je bent me vorige mk had ik een stolsel zo groot als een appel maar toen was ik 8weken van de week een mk gehad en die was zo klein als een knikker x

12. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd en wie weet is het gewoon een klein wondje aan de binnenkant van je vagina die een beetje bloedt. Dat gebeurd wel vaker met vrijen. Ik duim voor je dat alles goed is!!

13. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Verplaatst naar zwangerschap.

14. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    #14 juulzon, 24 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2013
    ... Heb nog nooit een clearbluetest gezien die 4-5 aangeeft... ;) Bedoel je niet 3+?

Bij mijn miskramen was het zo dat de testjes lichter werden... En de clearblue zei toen ook na 2-3 gezien te hebben en ik later, na een paar keer wat bruinverlies, ineens weer 1-2... Ds mijn hcg nam al snel af. Uiteindelijk met 6w+ 4d de miskraam gekregen. Op de echo met 6w was alleen een lege vruchtzak te zien...

Een aantal dagen kwam het los en had ik een hele heftige bloeding, ook met krampen. Maar het is bij iedereen anders. Sommige meiden verliezen iedere keer een beetje rood, of anderen weer veel bruin, wat later overgaat in rood.

Maar het kan ook nog een innestelingsbloeding zijn... Zodra je geen pijnlijke krampen hebt en heel veel rood verliest, is er nog hoop!

Hoop voor je dat alles nog goed zit.
    Sterkte!

Deel Deze Pagina