Hallo, we hebben een zoontje hugo, nu krijgen we ook een zoontje. Hiervoor hadden we de naam Micha bedacht!zijn we beiden erg enthousiast over. Hugo en Micha Wat vinden jullie?
ik vind Micha niet zo heel leuk, Hugo vind ik veel leuker. Maar ik zou je niet laten weerhouden door mijn mening
Hihi mijn neefje van 2,5 week heet Mischa (uitgesproken als Misja) vind het een mooie naam hugo iets minder...
Ik vind de combinatie niet zozeer voor de hand liggend, maar dat hoeft natuurlijk ook helemaal niet Ik vind de namen twee totaal verschillende "type" namen. Als jullie het leuk vinden gewoon voor gaan!
Ik vind het leuk als het als Miesja wordt uitgesproken. Dan past t mooi bij elkaar. Ik zou persoonlijk nooit op Miga komen als uitspraak bij Micha. Daarentegen vind ik de uitspraak ook niet mooi, maar dat komt omdat hier in Groningen het erg klinkt naar een bepaalde benaming waarmee ik liever geen associatie heb met een naam. Afijn, als jullie het mooi vinden gewoon doen. Maar ik blijf erbij dat het als Miesja uitgesproken mooier past bij Hugo