Hoi, Ik heb een 2 vraagjes. Ik ben momenteel 36 + 5 weken zwanger. Het kindje is bijna helemaal ingedaald. Ik heb de laatste 1,5 week vaak last van voorweeen en harde buiken. Vandaag zo erg dat ik gewoon niet recht op kon lopen van de pijn. Ook heb ik al een tijdje ontzettende druk van onderen als ik uit bed komt en aan het einde van de dag. Kan dit kwaad en kan ik hier wat aan doen? De gyneacoloog deed het afgelopen maandag een beetje lacherig af het hoort erbij zeer zei ze. Met onze dochter ben ik met 38 + 5 bevallen. Zegt dat voor deze keer ook wat. Ook omdat ons kindje nu al is ingedaald. Dat was bij onze dochter ook zo. Alvast bedankt voor het lezen en antwoorden.
Hoi Hardlopertje, hoe is het intussen? el een beetje jammer dat de gyn er lacherig over deed. Het klopt natuurlijk wel dat het op het laatst wat pijnlijk kan zijn, maar het kan wel vervelend zijn en onrust geven. Indalen kan pijnlijk blijven zijn en je bekken heeft het natuurlijk zwaar te verduren. Hoe meer kindjes, hoe meer je er last van kunt hebben. Het kan geen kwaad, ook niet als je er af en toe erg last van hebt. En als je nog niet bevallen bent, is de termijn ook niet erg. Hopelijk is het minder of ben je al bevallen Groetjes Brigitte
Nee ik ben helaas nog steeds niet bevallen. Van de week wel 2 keer op het ziekenhuis geweest. Bij de laatste keer hebben ze een inwendige echo gemaakt om te kijken of mijn baarmoederhals als is verstreken en dat was nog niet zo. Voor mij een ontzettende teleurstelling, maar de gyneacoloog zei dat het niet zoveel zegt. Ik kan toch zo met een paar dagen gaan bevallen. Het betekende alleen dat de harde buiken en voorweeen niets deden. Klopt dat?