Hoi allemaal! Ben nieuw hier maar wilde deze zwangerschap toch eens gezellig meekletsen met andere mama's (in spé). Ik ben er net achter dat ik zwanger ben van de 4e! Zijn hier meer mama's van 4 kinderen? En is een 4e zwangerschap veel anders als andere zwangerschappen? Ik merk wel beetje dat ik wat meer buikpijn heb als bij de andere zwangerschappen....? groetjes
hoihoi, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. ik ben nu ook zwanger van mijn 4de kindje (me mannetje zn 3de) en ja deze zwangerschap is totaal anders dan de vorige 3 merk nu vrij weinig voel me behoorlijk goed hopenlijk blijft dat zo hihi groetjes en liefs joyce
Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap! Mijn vorige zwangerschappen voelde ik me altijd kiplekker, nergens last van en dat is nu ook zo. Voel alleen wat meer buikpijn nu maar dat komt misschien omdat het steeds zwaarder voor me lichaam word omdat ik al zwangerschappen gehad heb? Ik ben nu denk ik zo'n 5weken. heb 31 mei mijn eerste echo, spannend! Jij ben ook nog niet zo lang zwanger zie ik, misschien wel zo beetje tegelijkertijd uitgerekend dan haha. groetjes
Gefeliciteerd!! Ik ben net bevallen van ons 4 e kindje en ja dit was een hele andere zwangerschap. Lichamelijk was deze zwangerschap zwaarder dan de andere 3. Er zit wel 7 jaar tussen de 3 e en Louisa, misschien dat dat ook uitmaakt.
hey dames gefeliciteert en wat fijn om te lezen dat jullie ook zwanger zijn van de vierde ben er net ook achtergekomen dat ik zwanger ben.
hey. gefeliciteerd wij zijn er sinds 2 dagen ook achter dat we zwanger zijn van de vierde. heb nu ook best wel veel buikpijn. heb hiervoor een miskraam gehad dus nu heel spannend en heel hard hopen dat alles goed mag gaan.
gefeliciteerd met je zwangerschap! gezellig een huis vol met kinderen kom zelf uit een gezin van 4. altijd drukte en gezelligheid! x
gefeliciteerd met je zwangerschap!!!1 Ik ben zelf ook zwanger van de 4de, ik merk wel dat het heel anders is nu, mijn jongste is al weer bijna 7 en dat is gewoon wereld van verschil, voor mijn vriend zijn eerste kindje, dus toch ook weer heel erg speciaal.Geniet van je zwangerschap en huis vol met kids is iets geweldigs,