Hier ook een mama van 36, met een dochtertje van 2 en een half en in ronde 6 voor een tweede kindje. Spannend! Bij mijn dochtertje duurde het bijna 2 jaar voordat ik zwanger raakte, hopelijk gaat het nu sneller! Wil zoooo graag!! Heel raar, maar de wens is nog veel sterker dan de eerste keer. Denk dat dat komt omdat je nu weet hoe geweldig het is! Dokter zei van de week dat het langer kan duren voordat je zwanger bent als je ouder bent....Hoop dat dat voor ons allemaal mee gaat vallen En wat een grote verschillen in leeftijd bij sommige mama's. Leuk! En wat een heerlijk groot gezin Succes allemaal! Groetjes, Yvonne
Hahaha dat succes met testen had ik wel kunnen gebruiken.... ik had een kruidvat test (zo'n 2voor5 euro) waar je 4 druppeltjes urine op moet druppelen, maar ik heb hem per ongeluk verzopen! Ongeldige test dus en uiteraard hoongelach van mijn man Dus nu zit ik nog steeds op het wachtbankje (nog een plassen zat er niet in en had urine verder al weer weggegooid, 5 minuten wachten is nl heel LANG!) Dus nu maar wachten of de ongesteldheid vandaag niet alsnog doorbreekt en dan morgen weer een poging (en dan netjes 4 druppeltjes )
Hahahah had ik ook de eeste keer met die testen. ben dat niet gewend met een pipet en 4 druppels.... Hopelijk heb je morgen een positieve test in je handen!
dank je! In elk geval nog steeds geen bloed hier En morgen probeer ik het maar weer opnieuw (en dan netjes druppelen!)...
Hoi hoi, ik ben eind juli 36 geworden en sinds een maandje ook bezig om zwanger te worden. Ik heb al een zoon van 12 jaar, we zijn een tijdje met zn 2en geweest. Nu eindelijk een partner waarvan ik vind ja, met jou wil ik graag een baby'tje. Ik vind het super spannend😊!
Spannend Tasia! Hier vanochtend wel een "succesvolle" test, maar helaas omo-wit! Dus op naar de volgende ronde!
36 jaar sinds juli en zwanger van nr 1!! Gelukkig lukte het heel snel! Wat gezegend zijn wij! Heel veel succes voor iedereen die (weer) voor een poging gaat!
ik ben 35 maar eind van het jaar 36. Ik heb nog geen kinders. Afgelopen januari heb ik een miskraam gehad met 9 weken. En nu was ik wel erg lang overtijd,maar de testen blijven negatief. Lijkt nu ook wel of de menstruatie doorkomt.
Laten we hopen dat we met zijn allen snel zwanger zullen zijn! Inderdaad fijn te horen dat het wel kan als je al wat ouder bent! @moose: vervelend dat je zo lang overtijd bent zonder zwanger te zijn.. Wat dat betreft kun je maar beter snel ongesteld worden, dan kun je verder! Was je na je miskraam wel snel weer regelmatig?
Moose, gebruik je al Teunisbloemolie? het kan je cyclus resetten en positief beinvloeden.. er is veel over te lezen op het internet.. baad het niet schaad het niet.. succes, lfs, Dorri
Na mijn miskraam gelijk op dag 28 menstruatie en zo gebeleven tot laatste maand.die was 26 dagen.en nu dus weer veel langer.wordt beetje gek van mijn lijf.heb ook een cyste in mijn borst over gehouden aan de zwangerschap.kan geen kwaad. en teunisbloem ? Geen idee.ik ga eens googlen.