Ik ben a.s. dinsdag 20 weken zwanger en heb sinds gisteren buikpijn! Het is niet heel de dag aanwezig....gelukkig! Het is een branderig gevoel bij mn blaas en elke beweging doet zeer! Misschien is het bandenpijn maar heb dit nog niet zo heftig gehad! Is dit herkenbaar bij de meiden?
het zou kunnen zijn dat je blaasontsteking hebt, dat kan ook die klachten geven. morgen gelijk laten testen!!
Daar heb ik ook aan zitten denken! Morgen even langsbrenge bij de huisarts! Heb geen pijn bij het plassen maar dat hoeft niet altijd toch?
Hoeft zeker in zwangerschap geen pijn te doen (blaasontsteking).. en was ook het eerste waar ik aan dacht dat ik je bericht las.. Dus inderdaad morgen meteen even laten testen! Succes!
Ga ik inderdaad ff doen! Heb het niet heel de dag! Gisteren heb ik het bijna weg moeten puffen de pijn!
Idd voor de zekerheid je urine laten controleren. Maar het kan ook heel goed bandenpijn zijn. Ik heb dat ook heel erg gehad, kon bijna niet meer rechtop lopen van de pijn. Gelukkig was het na een paar dagen over...
Rond de 20 weken maakt je baarmoeder en je baby de grootste sprong qua groei. De baby groeit dan 2 cm per week. En dat doet zeer! Ik heb het ook bij allebei m'n zwangerschappen gehad. En het kan de komende weken in vlagen komen en gaan. Des al niet te min is het niet verkeerd om een je urine te checken.