Hoihoi! Ik wil natuurlijk niet te vroeg juichen, maar bij mijn vorige zwangerschap was ik vanaf week 5,5 tot week 16 verschrikkelijk misselijk en beroerd.. Maar nu loop ik al richting week 7 en ik ben nog helemaal niet beroerd.. Wel eens wat raar in m'n maag, maar voel me verder hartstikke goed! Kan het zijn dat het nu misschien heeeel anders gaat worden met m'n misselijkheid? Hoe was dat bij jullie?
Mazzel toch; ik was bij de eerst zwangerschap in totaal 3 x misselijk geweest, en nu bij de 2e vanaf week 6 tot week 14....
Dat heb ik ook! Ben bij de vorige ook niet echt misselijk geweest, maar wel dat ik geen trek had in eten en 's avonds alleen een bakje allbran ofzo at. Niet overgeven, maar ook geen eetlust zeg maar. Maar nu, helemaal niets. Geen moment, tot heden. Lust & eet nog alles, word niet naar van de lucht van gebakken vlees enzovoort. Wel lekker, maar voel me hierdoor toch minder zwanger. Gelukkig ben ik doodmoe
He Valhalla, Ja ik ben ook doodmoe, dat is dan nog één van de weinige symptomen dat ik echt zwanger ben hahaha! En hier en daar es wat bij het gaan staan duizeligheid. Maar verder noppes, nada! Afkloppen toch! hihi
Ik hoop voor je dat het zo blijft! Bij mijn 1e zwangerschap was ik alleen 's ochtends misselijk, vanaf week 7 tot aan de bevalling. Nu vanaf week 4 tot aan nu, en dan de hele dag door (heb bijna in het zhuis gelegen met uitdroging). Mijn gyn zei dat ik er erg gevoelig voor was en dat het bij een eventuele volgende zwangerschap nòg erger zou worden
van 1e week 4 t/m 20 ziek geweest, elke dag overgeven 2e week 6 t/m 14 misselijk zonder overgeven Dus dat is al verschillend.
Heb zelf nog geen vergelijking, zwanger van de eerste en vanaf week 6/7 misselijk Ik hoorde wel van mijn moeder dat ze bij mijn broer (haar eerste) enorm misselijk was en bij mij (de tweede) helemaal niet, kan dus erg verschillen, maar dat heb je hierboven al gelezen Ik zou zeggen, geniet ervan! HEERLIJK lijkt me dat Fijne zwangerschap verder!
ik was bij de eerste veeeel minder en mider kang misselijk bij de tweede veel erger en tot een week of 14 wel. allebei jongens trouwens
he dames, thanks voor jullie reactie! Meryl ik hoop dat het bij mij ook zo is! Net als bij je moeder! En misschien is het bij mij nu wel een meisje! hahaha, de eerste is ook een jongen bij mij hihi! Maar er zijn niet veel die het zo tegenstrijdig meegemaakt hebben!
Ik was bij mijn dochter tot aan de 11/12 weken elke dag misselijk en nu helemaal niet. Ik ben nu 8 weken en nog steeds voel ik niets bijzonders. Wel af en toe rommelende darmen en heb meer trek. Vind het ook wel weer vreemd hoor dat ik nu zo weinig voel. Kan ook echt niet wachten totdat we de echo hebben want (als alles goed is) word het pas echt voor mij! Groetjes Talleke
Hoi, Ik ben nu voor de 2e x zwanger. 1e keer helemaal niet misselijk geweest. En nu elke dag! Ik ben blij als het weer voorbij is!
De eerste zwangerschap ben ik 5 maanden kotsmisselijk geweest met elke dag braken en tijdens deze zwangerschap werd ik vanaf week 7 of 8 een beetje misselijk in de ochtend. dat ging weer over toen ik 13 of 14 weken. In totaal 4 x gebraakt. Hoop dat het bij jou ook mee valt, vooral met een kleintje erbij is het allesbehalve leuk je zo beroerd te voelen
Bij mn zoontje was ik tot 24 weken extreem misselijk. Bleef spugen, echt vreselijk. Nu ben ik weer zwanger (van een meisje dit keer) en heb ik bijna nergens last van gehad! Heb in totaal maar 4 keer gespuugd en dat kwam echt door luchtjes. Voor de rest helemaal niet misselijk! Ik werd er vreselijk onzeker door want huh als je zwanger bent dan moet je toch spugen? Maar hier dus heel duidelijk, elke zwangerschap is anders! En misschien ook wel verschil jongen/meid maar dat kan natuurlijk ook gewoon toeval zijn.
Ik zou dol gelukkig zijn als ik niets voelde. Ik lig nu bijna de hele dag in bed en kan bijna niets. Ik hoop echt dat, dat snel ophoud, want het is alleen maar vervelend en voel me er niet zwangerder door. Alleen ziek. Ik zou gewoon genieten van elke dag die je op een fijne manier kan door brengen. Liefs, Helene