36 Weekje's en 5 dagen Zwanger

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Wenniee, 29 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wenniee

Wenniee Lid

27 mrt 2009
    8
    0
    0
    Goeieavond

Vorige week een Zondag heb ik hele erge weeen pijn gehad (echt het gevoel dat het ging beginnen) na ong 3 kwartier waren ze weg, Maandag moest ik al na de Verloskundige daar kreeg ik te horen dat de kleine helemaal is ingedaald (dus waren indaal weeen)..
    Nu heb ik sinds een aantal dagen een erg drukkend gevoel in me buik die pijn doet (ook daarbij erg harde buiken), de kleine beweegd wel erg goed (erg actief) daarbij heb ik ook steekje's in me schaamd gedeelte, die gaan daarna weer weg maar vervolgens krijg ik ze weer .. op de zelfde dag krijg ik zo een 3 a 4x steekje's in me schaamd gedeeltje
    Vanacht heb ik ook al 2 knapje's gevoelt ..
    Zowel overdag en nacht heb ik soms ook onder rug weeen
    Weet iemand wat het ken zijn? :oops:
    Of ken iemand me tips geven?
    Dit is me eerste kindje, weet totaal niet wat er op me af komt enz :oops:

x

2. shraron

shraron Actief lid

31 aug 2007
    129
    0
    0
    Hoi,

echt tips kan ik je niet gevenm\ maarhet lijkt er wel op dat het gauw gaat beginnen. Ik ben bij Jason ingeleid maar heb wel 3 dagen daarvoor erge rugweeen gehad. Deze rugweeen hebben wel voor 2 cm ontsluiting gezorgt. Ook al was ik niet ingeleid was de baby toch snel gekomen vertelde ze me in het ziekenhuis.
    Laat het allemaal maar op je af komen en geniet van de laatste dagen/weken met het kindje in je buik. Straks ga je het erg missen!

Succes!

3. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Deze doe ik op slot. Dubbele topics zijn niet toegestaan, die bij zwangerschap laat ik open.

Deel Deze Pagina