Vandaag precies 37 weken. Sinds donderdag is het gerommel begonnen. En vanmiddag heb ik de vk maar gebeld dat er het een en ander gaande is maar niet goed wist of het voorweeën zijn of het echte werk. Dus kwam ze even langs om te checken. Na controle bleek het flink te rommelen maar nog niet genoeg voor de bevalling.....*zucht* nah ja, geduld is een schone zaak Het kon volgens haar nog wel even duren maar ze hoopte voor mij van niet vanwege te weinig rust anders. De kleine man was/is nog niet geheel ingedaald dus zouden de vliezen breken moet ik plat liggen. Oke.....dat betekend dat ik bij dochter geluk heb gehad, toen hebben ze mijn vliezen gebroken en lieten me vrolijk door het zh lopen terwijl ook zij nog niet was ingedaald.. Nu hoop ik dat het snel doorzet maar daar heb ik niet heel veel over te zeggen natuurlijk. En nee, sporten met vriend zit er echt even niet in want pffffff die harde buiken en weeën zijn niet echt libido verhogend
Wat voor een 'gerommel' voel je dan? Ik lees wel vaker dat dames gerommel voelen, maar hoe voelt gerommel? Ik ben nu 38 weken en voel alleen af en toe wat heftige steken onderin mn buik, soms een hele dag niet, maar soms weer de hele avond.
Pijnlijke terug kerende harde buiken die me de lucht een beetje ontnemen, maar kan het verdragen, gevoel van trekken in de rug, slijmprop die er ook uit komt, heupen die zeer doen en gewoon de hele dag een zwaarder gevoel bij de buik. Maar let wel, de ene is de andere niet. Bij dochterlief merkte ik niks toen ik ontsluitingsweeën had, het is dat ik ze op de ctg zag anders had ik het echt niet geweten. En nu voelt het heviger (van niks naar buikpijn en rugpijn), en zoek ik naarstig afleiding maar kan niks bedenken....
Ah oke, dat maakt al een hoop duidelijk! Maar inderdaad, de ene is de andere niet. Ben gewoon heel benieuwd wanneer en hoe t bij mij gaat beginnen Ik hoop voor je dat het door gaat zetten en je niet te lang met voor gerommel zit en toch een beetje afleiding kan vinden.. Succes!
Dank je! Voorlopig blijft het nog bij gerommel.....hoop dat het niet te.lang meer duurt, maar ja heb er weinig over te zeggen.
Me 2 voel me pfffffffffffff schimmelinfectie komt steeds trug, buikpijn....is na 4 dgn gestopt. Rusteloosheid. Baby whenever u ready ahha ik ben niet klaar maar ja....morgen weer zoveel te doen.