Hallo, Ik zit er nu even helemaal doorheen en ben eigenlijk op zoek naar meiden die hetzelfde meegemaakt hebben en hopelijk met een goeie afloop. Ik ben nu 3 dagen overtijd en weet al sinds vorige week dat ik zwanger ben. Veel te vroeg getest maar ik kon het niet laten. Voel me verder gewoon goed heb geen zwangerschapssymptomen op het slecht slapen en de vreselijke dromen na dan. Ik moest vandaag naar de huisarts omdat ik al zo vroeg positief testte en omdat ik 2 maanden geleden een miskraam heb gehad (missed abortion). Voordat ik vanmiddag naar de huisarts ging moest ik eerst even naar het toilet en toen zag ik tot mijn grote verbazing dat er donkerrood bloed in mijn maandverbandje zat. Ik voelde me al meteen weer down en ging met een blok beton aan mijn been naar de huisarts. Eenmaal daar in de wachtkamer werd ik misselijk en duizelig en had ik het gevoel alsof ik heel veel bloed verloor. Ik heb dit zo aan de huisarts verteld en ze wilde even inwendig kijken of de baarmoedermond nog dichtzat. Dit kon ze niet zien omdat er nogal veel bloed voor de baarmoedermond zat en ik best wel veel pijn had. Nu heb ik het advies gekregen om het maar af te wachten maar ik word helemaal gek van de onzekerheid want ik heb niet echt buikpijn alleen af en toe menstruatie krampen en net zat er donkerbloed in mijn maandverbandje en tijdens het plassen ook geen bloed. Zou dit dan weer eindigen in een miskraam?
hallo mama'sboefje... ik heb geen ervaring met vroege miskramen,, ik wou je alleen eve heel veel sterkte wensen.. ik weet hoe elendig je kan voelen wanneer jeje kindje verlies klein of groot. ik hoop dat alles meevalt voor je.. kan je niet nog een zwangerschaps test doen? ik weet niet of dat helpt? liefs
Hoi gossiekimmie, Bedankt.. het is inderdaad heel zwaar. Vooral die onzekerheid. De huisarts zat er ook al aan te denken om een test te doen maar ze zei dat ie ongetwijfeld positief zou zijn aangezien het bloeden vandaag pas begonnen is. Ik denk dat er gewoon niets anders op zit dan afwachten en als het binnen een paar dagen niet doorzet misschien toch vragen of ze een echo willen maken..
ja ik zat bij mij miskraam ook 5 dagen inspanning , heb 5 dagen bed rust genomen gek werd je er van.. en maar positief blijven zelfs eige wijs een extra echo gevraagt hij de spoed eisende hulp hartje klopte,, volgende dag was het gebeurd. ik zou idd alles eve afwachten en over een paar dagen weer een test doen,,, er is altijd hoop en wonders,, k zou niet opgeven voor je het zeker weet.. hoevoel jeje nu? hoop dat alles goed komt liefs x
Ik heb er ook helaas geen ervaring mee, maar ik wil je wel een hart onder de riem steken! Wat vervelend meis.....
Bedankt Minerva, dat kan ik nu wel gebruiken haha. @ gossiekimmie, ik voel me eigenlijk gewoon mezelf. Ook geen buikpijn ofzo maar dat kan altijd nog komen natuurlijk maar op deze manier blijf ik wel stiekem hoop houden en ben gewoon heel bang dat dat juist niet goed is en ik dadelijk alleen maar teleurgesteld word. We zien het wel als het voor donderdag/vrijdag nog niet doorzet dan ga ik toch even langs de gynaecoloog denk ik
Het hoeft niet verkeerd af te lopen hoor. Alleen blijft het afwachten en onzeker hoe vervelend dat ook is. Ik kreeg met 5 weken zwanger ineens bloedverlies, eerst bruin daarna rood, klein beetje kramp, stolsels en sliertjes. Dat hield bijna twee weken aan. Ik dacht dat het gedaan was met de zwangerschap. Maaaaar dat stopte (en zelfs nog twee keer bloedverlies gehad een week of wat later) en ik ben nog steeds zwanger en nu gaat het goed .
Kijk, naar zo'n positief verhaal was ik dus op zoek haha. Ik hoop dat het bij mij ook zo goed afloopt maar de tijd zal het leren..
heey mamasboefje... gelukkig voel jeje goed... en geen krampen is altijd beter dan krampen en zo te lezen hoef het niet altijd wat slechts te zijn hoevoel jeje vandaag?? is het al geminderd? en ga je morge na de verloskundige? k zou zo vaak mogelijk gaan hoor als je zelf wilt!
Hey, gossiekimmie, Ik heb eigenlijk nog steeds nauwelijks bloedverlies alleen af en toe wat donker (oud) bloed en bij het afvegen wat rood/roze maar verder geen krampen. Heel verwarrend dus. Ik ga morgen weer langs de huisarts want heb me nog niet aangemeld bij een verloskundige en hopelijk krijg ik morgen toch even een echo ook al ben ik er me van bewust dat er nu vast nog niet veel te zien is. Maar deze onzekerheid houd ik ook niet lang meer vol
Oke, ik denk dat het nu dan echt gedaan is.. Net voor het douchen zag ik dat het bloeden erger is geworden en onder de douche kreeg ik ineens heftige steken. Dit kan gewoon niet meer goed zijn. Ik baal hier zo van! 2de keer in 2 maanden tijd