geslachtsbepaling

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door lisa333, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisa333

lisa333 Actief lid

11 jul 2011
    208
    0
    16
    hallo allemaal,

met 16+5 hebben we een geslachtsbepaling gedaan (pretecho) en het geslacht is toen opgeschreven, zodat we dit op een speciaal moment konden bekijken.

de envelop is opgemaakt ( 2 wkn geleden) en er stond een jongetje..
    maar wat blijkt, gister bij de 20 wkn echo, duidelijk een meisje!!!

de gezondheid staat boven alles, maar het is best gek, je stelt je die paar wkn in op een jongetje, en blijkt het een meisje te zijn!

herkent iemand dit? graag jullie reacties!!!

groetjes lisa

2. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    nee wij weten het geslacht via de nipt test dus geen twijfel.niet fijn lijkt me.je bent even gelukkig met een meisje maar je was al helemaal aan een zoon aan het denken.dat moet raar zijn.
    gefeliciteerd met jullie dochter,wij krijgen ook een meisje :)

3. Monkey82

Monkey82 Actief lid

9 aug 2013
    464
    0
    16
    Herken dit niet maar zou wel even een 'klacht' indienen bij de echobureau!

4. Twixxy

Twixxy Actief lid

6 feb 2013
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeh dat is dan indd best gek, even omschakelen.
    Zou het denk ik wel doorgeven waar je bent geweest met de geslachtsbepalings echo, misschien krijg je wel gratis 3D of iets. ;)

5. lisa333

lisa333 Actief lid

11 jul 2011
    208
    0
    16
    ik heb het inderdaad direct gemeld, en we mochten vanochtend terugkomen voor een gratis echo. ze vonden het enorm vervelend.

nouja fouten maken is menselijk en ze denkt de navelstreng of de clitoris te hebben aangezien voor een piemeltje. het is nu duidelijk een meisje maar ik kan het nog niet geloven! ik denk dat ik nog 20 wkn in onzekerheid blijf, totdat het geboren is haha!
    de gezondheid staat boven alles, maar het waswel even omschakelen maar we zijn nu erg blij dat we een meisje verwachten!

toch hoor je het niet vaak ,dat een jongetje ineens een meisje blijkt te zijn!

6. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    mag ik weten welke echo bureau dit was

Deel Deze Pagina