Ik heb vandaag een groeiecho gehad omdat de vk dacht dat de kleine wat achterliep. De kleine is idd wat kleiner en zit op de onderlijn. Hij was nu 1597 gram. Ik weet eigenlijk niet wat normaal is bij deze termijn (echoscopiste was niet zo spraakzaam) Wat woog jullie kindje ? Is er iemand die dit ook heeft gehad en wat gingen ze toen doen ? Ik hoor van mijn vk volgende week wat ze gaan doen.
Hoi Linda, Ik kom net van de gynaecologe af. Ik ben morgen 32 weken zwanger, en ons kindje woog nu al 1960 gram.. Dus rond de 2 kilo. Nu heeft de gynaecologe weer gezegd dat het kindje waarschijnlijk wat eerder komt en dus ook wat ouder is. Wat het gewicht dus ook weer verklaart.. Verder kan ik niet antwoorden op je vragen! Succes ermee!
Noen volgends mij is dat wel een normaal gewicht toch voor 32 weken ? Bij mijn dochtertje hadden we met 32+2 een echo en toen was ze 1750 gram.
Heb gisteren een groeiecho gehad met precies 32 weken en ons kindje weegt nu ongeveer 1880 gram en ligt daarmee vrijwel precies op het gemiddelde, zo ook qua hoofd- en buikomtrek en bovenbeenlengte. Door de gyn werd gisteren ons kindje qua formaat een modelkindje genoemd
Die van ons was met 29+2 1500 gram, en lag volgens de gyn een week voor op groeischema. Volgens mij is het gewoon een dikkertje Volgende week vrijdag mag ik weer naar het ziekenhuis, en dan zien we wel hoe groot hij nu is!
Ben net door de vk gebeld. Ik krijg 3 dec een flow meting en echo bij de gyn. De kleine mag niet verder zakken in de curve. Vind het erg spannend !
hier een echo gehad met 27,4 weken en toen woog ons ukkie 1442 gram! Liep wel ruim 10 dagen voor op schema. Krijg nu woensdag weer een echo ben dan 32,2 weken zwanger. Dan laat ik je even weet wat ons mannetje dan weegt.
Marleentje spannend zeg ! Ben benieuwd wat je kleintje weegt. Miffy jij had dus ook een klein meisje met hetzelfde gewicht als mijn mannetje word geschat. Was er een reden voor dat ze te vroeg is geboren, of had ze haast ?