vandaag ben ik voor het eerst wakker geworden door de baby!.. ik werd langzaam wakker terwijl ik duidelijk de baby voelde tuimelen in mn onderbuik..eindelijk ! hier heb ik al zolang op gewacht... het zonnetje scheen , ik voelde mn baby .. mn dag kan niet meer stuk.. wat een mooie manier om wakker te worden, zo wil ik ze wel elke dag!
Wat een heerlijk gevoel hè! Ik werd wakker van m'n dochter die heel lief "mama" riep! Is ook een heerlijke manier om wakker te worden (word je gelijk vrolijk van!)
Heerlijk he ik neem elke ochtend ff de tijd om samen wakker te worden. Ik weet nu hoe ze ligt en dan doe ik mijn handje op haar rug en dan voel ik het echt steeds dieper in mijn hand liggen
heerlijk meid ... kan me voorstellen dat je dag heerlijk begon ..geniet ervan, je zal het nog vaak voelen
heerlijk die van mij heeft me ook wakker getrapt hahah maar das wat minder fijn plus het lekkere zonnetje op mijn gezichtje heeeeerrrllijkkkkkkkkkkkkk! ENJOY!
Lijkt me heerlijk om wakker te worden en je kleintje te voelen! Helaas kan ik er nog niet over meepraten
Oh het blijft een geweldig gevoel om je kleintje in je buik te voelen... ik blijf het een wonder vinden! 's avonds op bed neem ik er ook altijd even de tijd voor om de kleine te voelen met mijn handen. Geniet er maar lekker van hoor!
Ik voel die van mij de hele dag door Das het enige voordeel van platliggen: je ligst steeds te rusten en voelt de baby perfect. Hij is er ook zo eentje die lekker in m'n hand komt gekropen. Is wel een enorm verschil met 5 weken geleden, toen paste hij nog helemaal in m'n hand, nu enkel z'n rug nog Ik blijf ervan genieten!
Trust me, jullie gaan je kleintjes nog veel meer voelen! Geniet ervan! En je kunt al echt een beetje met je kleintje spelen door je hand op je buik te leggen, waar je kindje dan weer op reageert. Of zachtjes te duwen of te kloppen op je buik, daar reageerde ons ventje af en toe ook met schopjes. Die kleine van mij was 's morgens ook altijd heel actief, en 's avonds als ik wilde gaan slapen. Nu merk ik dat de tijden waarop er veel beweging in mijn buik was aardig overeenkomen met de tijden waarop Daan zich meldt omdat hij honger heeft. Grappig! Groetjes, Wendy
\/ Gefeliciteerd ! Het lijkt me helemaal geweldig.... Kan dan ook niet wachten tot ik het ook voel 8) Liefs, Danielle PS. Ik ga je zowieso zien op de 21e mei in Bronovo da's spannend!
mjammie.. baby beweegt elke dag wel meerdere keren per dag.. zo'n mooi gevoel, benhelemaal verliefd. hij beweegt het meest wanneer ik op bed lig. savonds laat, of smorgens vroeg net voor het opstaan. en wanneer ik achter de pc zit. dan voel ik hem ook vaak. wat me opviel is dat ik vaak droom.. van die rare onzinnige dromen,dat mn baby even groot is als een barbiepop bv en dat ik hem in mn handtas meekan nemen.. tis ook altijd een jongetje.. ik droom alleen van jongens.. zou het...? misschien mn moedergevoel die laat weten dat het een jongetje wordt.. nou overmorgen weet ik meer.. dan heb ik mn 20 weken echo. super eng. ik kan niet normaal slapen snachts. wie weet wat dat mens me allemaal gaat vertellen over mijn baby.. dat ie een nier mist of zo, of drie ogen heeft.. ik word er niet goed van.