36 weken en ineens zo misselijk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door esther1984, 25 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    hoi ik ben sinds gister ineens ontzettend misselijk, en gisteren had ik ontzettend veel pijn onderin mijn buik, dat lopen echt ontzettend zeer deed, nu is dat wel weer iets minder, maar ben nu ontzettend misselijk en ook heel erg moe, ik lag gisteren om half negen al op bed vanmorgen er even uit geweest, toen ben ik weer terug gegaan, en werd net pas weer wakker, is dit normaal??

ik ben allemaal bang dat ie voor de 37 weken zal komen, kan het zijn dat het voortekenen zijn, heb ook hele onrustige darmen, verder wat uitvloeiing betreft gewoon nog het zelfde geen bloed ofzo, of slijm.
    soms wel een wee achtig gevoel, en dat straalt dan uit naar mijn rug. maar dat is dat even en dat zakt dan weer weg, maar dat is maar heel soms, verder geen harde buiken.

maak ik me druk om niks? of moet ik het in de gaten houden, ook heb ik een lichte hoofdpijn niet echt ondragelijk.

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Beste Esther,

Als je het niet vertrouwd altijd je verloskundige bellen......

Ik heb vanaf week 26 alleen maar overgegeven, ik hield echt helemaal niets meer binnen. Dus het kan wel dat je misselijk word steeds verder in je zwangerschap.
    Je baby komt steeds hoger te liggen en dan komt je maag in de verdrukking waardoor je dus in ene heel erg misselijk kan worden. Of je kindje geeft je een trap in je maag en dat kan ook misselijkheid geven.

Het is misschien niks, maar als je het niet vertrouwd gewoon bellen hoor!

3. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    de kleine bij mij is al helemaal ingedaald, ik voel me echt beroerd, als ik een boer laat, komt er een vieze lucht omhoog, of er iets op mijn maag ligt, maar overgeven hoef ik niet, heb vanmorgen al wel 2 keer moeten poepen, geen diarree maar 2 keer is veel voor mijn doen, diep van binnen wil ik het huis van top tot teen poetsen maar heb er gewoon geen fut voor, dat wee achtige gevoel heb ik nu niet, maar wat kan de vk doen dan?? de kleine voel ik heel goed, kan ze dan gaan voelen of zo??

ik denk dat ik zo maar even een warme douche neem kijken of ik daar van op knap.

4. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    niemand verder nog reactie?? heb net gedoucht maar voel geen verschil, mijn vriend zegt dat ik gewoon mijn gemak moet houden, en moet doen wat mijn lichaam zegt, rusten dus!!

de kleine is erg druk, zou dat ermee te maken kunnen hebben, hij heeft altijd wel van die periodes dat ie de ene dag rustig is en de andere dag weer wat drukker.

ik heb zelf al een tijdje het gevoel dat ik niet uit loop tot 40 weken, maar de 37 weken wil ik toch wel halen hoor, buikpijn heb ik niet meer, maar voel me niet lekker.

5. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Denk dat je gewoon lekker rustig aan moet doen!
    Ik heb een voorbeeldige zwangerschap met echt heel weinig klachtjes, tot nu toe dan....
    Nu word het echt zwaar, slaap niet meer goed, ben kortademig en heel erg moe, last van harde buiken en bekkenpijn.
    Sinds 9 dec. jl. is mijn moeder overleden en nu mijn vader alleen is heb ik daar ook veel zorgen over.
    Tja dit zijn de laatste loodjes en probeer het lekker rustig aan te doen en dan komt het vast goed, denk dat dat bij jouw ook zo is.

Succes met de laatste loodjes meid!

Liefs Palmie

6. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    dank je hoop dat het morgen weer beter gaat, heb ontzettend het zuur, en soms een wee achtig gevoel in mijn rug, want het komt, wordt erg en zakt weer weg, kan dit gewoon oefen weeén zijn??

7. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Ik kan je hand schudden hoor! Ik eindig mijn zwangerschap zoals ik het ben begonnen; misselijkheid en overgeven. Het enige wat helpt is: rust en slaap. Zodra ik een nacht slecht slaap moet ik daar de volgende dag de prijs voor betalen :(.
    Ik weet niet of je oefenweeen hebt. Mijn advies: rust en geen kruidig en vet eten nemen. Wat rijst, een omelet e.d.

Succes ermee!

Deel Deze Pagina