Waar gaat die buik heen??

Discussion in 'Zwangerschap' started by Emmamick, Jan 25, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Emmamick

Emmamick Bekend lid

Oct 24, 2009
    814
    0
    16
    Ik ben nu 16+2 weken zwanger en had het idee dat de laatste week mn buikje flink gegroeid was. Gister nog was hij echt duidelijk zichtbaar. Nu vandaag lijkt hij ineens weer kleiner ofzo, alsof ik weer terug ben naar 13 weken.
    Hoe kan dat? Bij 16 weken kunnen je darmen toch niet meer zon optisch bedrog veroorzaken? :p

2. Marijn

Marijn Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,551
    25
    48
    Volgens mij kan dat wel hoor! ik ben nu 30 weken en soms staat mijn buik helemaal strak en plopt mijn navel naar buiten en dan ineens lijkt hij weer veel kleiner. Heel normaal dus!

3. dieke660

dieke660 Lid

Nov 30, 2009
    88
    0
    0
    Management Assistant
    Belgium
    Hallo dames,

ik ben net 16+1 weken zwanger en wou juist dezelfde vraag stellen. De laatste 2 dagen heb ik namelijk ook steeds het gevoel dat mijn buik kleiner wordt. En ik zou zo graag hebben dat die groeit :)

Als ik dan andere vrouwen zie die even ver zijn of zelfs minder ver en toch een 'serieus' buikje hebben, vraag ik me weer onmiddellijk af of ik wel normaal ben.... Gelukkig ben ik dus niet alleen.

Ik had vorige donderdag nog controle en tot nu toe ben ik 2 kilo bijgekomen, is dat zo wat normaal?

Liefs

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Hier 19w2d en maar 2,4 kg bijgekomen. Dus da's ook niet zoveel he ;) Maar da's een teken dat de kleine wel van ons afneemt als het te weinig zou hebben.

's Morgens is mijn buikje altijd iets minder dan 's avonds. En ook mijn darmen spelen mee. Als ik 3 dagen niet naar wc ben kunnen gaan, is mijn buikje dikker dan dat ik ineens wel kan gaan. Is wel normaal denk ik... :)

5. Emmamick

Emmamick Bekend lid

Oct 24, 2009
    814
    0
    16
    Weet je wat ik het aller gekste vind, dat ik merk dat ik meteen denk dat er iets niet goed is met het babietje. Alsof die ineens is gekrompen ofzo :p

Maar het is idd fijn om te lezen dat ik niet de enige ben! Ik ben ook nog maar 1kg aangekomen na 16 wk.

Share This Page