Ik hoop dat n voedingskussen mij kan helpen weer lekker te slapen Het is nu al de zoveelste nacht dat ik de slaap niet kan pakken omdat ik maar niet kan wennen aan een andere slaaphouding dan op m'n buik Omdat ik echt niet meer op m'n buik kan word me een voedingskussen aangeraden Welke adviseren jullie? Het hoeft alleen maar om te slapen te zijn Voor voeden kan ik later altijd nog kijken of ik n andere kussen nodig heb.. Bedankt alvast Hopelijk is dit berichtje de eerste stap naar weer n goede nachtrust!
Kan alleen maar zeggen neem niet die van de hema. Deze heb ik te leen van mijn.schoonzusje maar de vulling is veel te min en dus zo plat als een dubbeltje als ik deze tussen mijn benen stop. Xxx
Ik heb er 1 van de babydump een stevige met balletjesvulling. Hij is geweldig om mee te voeden, maar te hard en te dik om mee te slapen. Zelf slaap ik met een gewoon extra kussen tussen mijn benen.
Ik heb al vanaf week 11 die van de Hema en ben wel tevreden. Misschien omdat ik hem nieuw gekocht heb en hij maar 1 zwangerschap mee gaat? Ik gebruik heb zelfs als kussen voor m'n hoofd
Ook Hema en ook ik ben tevreden. Vanaf 20 weken zwangerschap ongeveer elke nacht mee geslapen, heerlijk!
Ik heb deze: https://online.kruidvat.nl/product/69251/BambinoVoedingskussen.html. Mijn nieuwe vriend voor de nacht! Echt een heerlijk ding.
Ik heb ook die van de kruidvat! Ook nog eens gekocht toen.ze 50% korting hadden dus voor 7,50 slaap ik snachts heerlijk! Hij is lekker stevig vind ik!
Voedingskussen Form Fix XL (zonder buitenhoes) - Grote voedingskussens Alleen dan de versie van 10 jaar terug, toen heb ik hem gekocht mbt slapen (en nog steeds goed).
heb die van de hema, voor tussen je bene is hij inderdaad te dun, maar verder, voor te voeden enz, ideaal!
Same here. In het begin volstond dit voedingskussen nog, maar na enkele keren gebruiken werd 'ie platter en platter....
Ik vind ze echt belachelijk duur (behalve die van het Kruidvat). Eigenlijk stelt het niet zo veel voor qua materiaal. Ik vraag wel of m'n moeder er één wil maken
Vandaag zag ik in het krantje van de Kruidvat de voedingskussen weer staan, 14,95 euro. Echt een aanrader.