Hallo, Zoals de titel al aangeeft: ik ben nu 36 weken zwanger en we hebben nog steeds geen definitieve naam! Ik droomde vannacht dat de kleine al werd geboren en naamloos door het leven moest.. We twijfelen tussen de volgende namen (willekeurige volgorde): Mason Ryan Alexander Jason We willen graag een Engelse naam, omdat ons zoontje buitenlands is. Zijn 2e naam begint met een Q. Zouden jullie je kind een naam geven die in 2014 200x is gegeven? Van de 90.000 jongetjes die zijn geboren. Suggesties voor andere namen zijn uiteraard welkom!! Bedankt alvast
Ik zou de naam geven die jullie het mooiste vinden ook al is het een populaire naam en 200 x os toch niet veel. Uit je rijtje vind ik Ryan en Mason het leukst
Ik vind populariteit niet zo belangrijk. Als jullie die naam leuk vinden zou ik het daar niet voor laten. Ik vind Ryan het leukst!
Mason vind ik het leukst! Je kunt ook op een bepaalde website zien hoe vaak een naam in een provincie is gegeven .. soms valt het dan allemaal wel mee met de aantallen. Nog andere opties: Corban Kian James Eithan Succes met de juiste naam vinden
Ryan , Mason en Jayden vind ik niet leuk omdat ik mensen ken die deze naam aan hun kinderen hebben gegeven en nouja je snapt wel wat ik bedoel Alexander vind ik de netste van allemaal. Ik zou voor deze gaan
Alexander (Alex) vind ik mooi! Ik heb bij het kiezen van een naam wel gelet op hoe vaak hij voorkomt maar als ik een populaire naam echt heel mooi vind zou het geen dealbreaker zijn.
Sowieso niet op populariteit kiezen, maar vooral op jullie favoriet! Ik vind Jason het mooist. Josh nog een idee?
De naam van onze dochter is vorige jaar 421x gegeven, dus ja, ook een naam die 200x gegeven is, gewoon doen!