Is dit normaal?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door DJR, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DJR

DJR Actief lid

9 nov 2011
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden!

Gister heb ik positief getest...het moet nog steeds goed door me door dringen maar begin er wel al aan t wennen :) hihi
    Nou heb ik de hele dag door met vlagen alsof ik ongesteld ga worden?! Is dit dan gewoon innesteling pijn of gaat er iets mis?? Ik ben een beetje bang...
    Hoop dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden:)
    Alvast bedankt xx

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.072
    113
    is waarschijnlijk je baarmoeder die groeit, dat voelt ook zo namelijk..
    Gefeliciteerd meis!

3. zwendel

zwendel Niet meer actief

Baarmoeder die groeit, innestelling, kan ook zijn doordat je nu weet dat je zwanger dat je de gekste dingen gaat voelen. Probeer je niet te druk te maken en laat het lekker bezinken. Enne gefeliciteerd!!!

4. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Heb ik ook hoor, gaat wel weer over, al is het nu wel weer een beetje terug ! Gefeliciteerd meid

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Dat is normaal. Ik zelfs nogsteeds weleens een vaag ongesteldheidsgevoel. Zorgen heb je pas bij heftige krampen en helderrood verlies (is mij verteld ;)).

Gefelie!

6. Arwen26

Arwen26 Lid

23 mei 2011
    66
    0
    0
    NULL
    Apeldoorn
    Ik had dat ook. Op de dag dat ik ongesteld moest worden had ik echte ongesteldheid krampen en alle tekenen dat ik ongesteld zou worden... behalve dat mijn temperatuur hoog bleef en ik geen bloed verloor... daarom had ik een test gedaan en ja!!! ik was zwanger :p Dus het is helemaal niet raar dat je dat voelt :)

Deel Deze Pagina