36 weken en nu al aan het aftellen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 11oktober, 11 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    @mbtc; tja meid, tuurlijk baal je als je het idee had om thuis te bevallen. Maar er is niets belangrijker dan dat je kindje goed te wereld komt en jij zelf ook goed blijft.
    Het is toch wel apart dat ze in het zh dan geen eitwitten vinden?
    Nou meid hou je taai en misschien komt het thuis deze dagen wel op gang omdat ze je gestript hebben.
    Heel veel succes en ik blijf lezen ;)

@ joan; ik mag nog niet naar buiten met onze kleine meid. Dus kan niet eens ff boodschappen doen of de wesley wegbrengen moet gewoon nu iemand hebben die thuis blijft voor Liza en dat vind ik wel jammer. Zou zo graag ons kleine meisje showen aan iedereen.
    Maar tis nog ff wachten totdat ze wat sterker is.

@kannietwachten; welkom, kletst lekker mee inderdaad. het is een gezellige topic hier ;)
    Als we straks allemaal bevallen zijn kunnen we ervaringen delen over de baby's ;)

@ Rianne; ik heb 45 uur gehad verdeeld over 7 dagen.
    vrijdag, zaterdag, zondag, maandag, dinsdag, woensdag en donderdag.
    Ze zijn vrijdag 2 uur na de bevalling geweest, en savonds van 19.00 tot 21.00. en zaterdag t/m dinsdag van 8.30 tot half 5 en gisteren en vandaag iets korter.
    Ik vind het wel zat hoor, want je voelt je opknappen maar je wordt ook wel weer een soort te met verplciht op je billen gezet.
    Terwijl je handen soms jeuken want me kleding kasten ken ik opnieuw inrichten zeg maar ;) maar daar wacht ik nog ff mee, want als ik te lang stil sta krijg ik een warmte aanval dat ik bijna flauw val... Al die hormonen zijn behoorlijk me lijf aan het verlaten..
    Verder mag ik niet klagen, op wat te kort slaap na.
    Ik hoop dat ze morgen echt mijn hechtingen eruit halen van de scheurtjes door het handje van onze kleine meid want het jeukt vreselijk en begint te trekken.
    Ze wilde ze er gisteren nog niet uithalen...:( ze wilde wachten tot vrijdag.

Verder allemaal een rustige nacht meiden.. Ik hoo pdat onze meid nu ook lekker zal slapen.. en niet van 23.00 tot half 3 in de weer is...

GRoetjes

2. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @wesdaan, vk meet eiwitten met zo'n stickje en misschien had ik t niet goed schoongemaakt ofzo. in zh was het met urine gedaan en naar het lab gegaan. maar wel gek idd dat het negatief was op eiwitten. vind het vreemd dat met goede bloeddruk, geen eiwitten, goede ctg toch een medische indicatie krijg en me maandag willen inleiden.
    hopelijk komt het idd op gang van het weekend las dat de kans ongeveer 50/50 is dat na het strippen de bevalling begint. baarmoedermond was goed rijp en ze had het over 1cm ontsluiting ofzo. ging me ff allemaal te snel ook in ene.
    ben vooral bang voor het infuus dat ik krijg en dat het heel erg heftig gaat worden omdat je nu weet dat je maandag gaat bevallen.

heb nu wel wat bloedverlies maar dat is normaal, en wel wat meer krampen dus hoop dat het vannacht toch gaat beginnen! en anders morgen ;)

@kannietwachten gezellig dat je mee komt kletsen!

@all hoe is het met jullie? ook zulk slecht weer bij jullie? word een beetje depri van alle regen die naar benenden komt :S

3. Jolene

Jolene Actief lid

10 dec 2010
    272
    0
    0
    Nederland
    @mbtc: dat zal even omschakelen zijn, de gedachte dat je in het ziekenhuis moet bevallen. Hoewel je vast al weet dat het dan waarschijnlijk het beste is (ik zou ook geen risico willen nemen!) zal het toch als een teleurstelling voelen. Dus laat je tranen vooral de vrije loop!
    Ook ik zou wat angstig zijn voor inleiden; t lijkt me allemaal zo onzeker. Tis maar vertrouwen op wat ze zeggen in het zhuis. Zet m op!

@joan: Je komt nog steeds zo lekker relaxed over! Mag ik niet een dosis van jouw 'ik-geef-me-er-aan-over' gevoel? De kraamzorg ga je trouwens vast geweldig vinden, das heerlijk bij een eerste kindje

@hier: Ik heb echt ff een off-dag. Het hele bezoek aan het ziekenhuis hier beviel me gewoon ook niet goed. Ik weet ergens wel dat het indalen niets wil zeggen, maar ik heb steeds de ervaring bij van mn dochter in mn hoofd. Toen kon ik nooit meepraten over harde buiken enz, en ze is gewoon gehaald met keizersnee 42 weken, zonder dat er echt iets medisch was (het mocht gewoon niet langer zitten).
    Op de een of andere manier heb ik het denk ik toch als 'falen' gezien. Ik wil nu gewoon zo graag dat t goed gaat, en dat ze niet met mn lichaam gaan lopen rommelen. Ik heb vast al eerder aangegeven dat mijn moeder bij alle 5 haar kinderen ruim 43 weken was, en mijn zus bij haar dochter hetzelfde. En ik dus met 42 weken een keizersnede omdat het maar niet wilde komen. Het zou zo leuk zijn als t bij mij dan toch es ging lukken met bv week 38 ofzo. hahaha.

Ik denk dat ik net als Joan maar es aan de chocoladeletter(s) ga! Al moet ik oppassen voor de kilootjes nu (laatste weken zitten er 'opeens' een aantal extra aan)

@WesDaan: Veel succes zo zonder kraamzorg! Je gaat t vast goed redden!'

Tot morgen allemaal!

4. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Niet zoveel puf, sorry. En dat terwijl ik net wakker ben ja :)

@mbtc: het is logisch dat je even moet omschakelen. De situatie is ineens veranderd en nu moeten jullie nog even mee veranderen ;) En lekker janken kan en mag daar ook bij horen he :)

Wat betreft inleiden. Zoals je weet prikken wij dinsdag een datum en ook ik zie best een beetje op tegen de inleiding. Maar ja, houd mezelf maar voor dat ze zoiets toch niet voor de lol doen en dat we maar moeten vertrouwen op de ervaring van de artsen :)

@Kraamzorg: ik wilde eerst 4 uurtjes, maar kreeg veel tips om ivm eerste kindje en BV toch alles maar te nemen. Dus nu 49 uur over 8 dagen. Mochten we na 3 dagen of zo denken dat we toch minder willen en kunnen, dan kan dat altijd.

Ik ga zo maar weer liggen, want voel me niet zo lekker :(

5. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    Weer een heel verhaal getypt, op iedereen gereageerd is dat hele verhaal opeens weer weg, had ik laatst ook al 2 x.
    Nu geen tijd meer dus de loop van de dag meld ik hier wel weer wat.

6. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    hoi allen,

alweer een dag zonder baby........

mbtc, ik hoop dat het strippen je helpt en dat de bevalling op gang komt. Snap dat je dat liever hebt dan inleiden. (ik kijk ook een beetje op tegen inleiden). wel heel heftig in een keer terwijl er relatief weinig aan de hand lijkt te zijn. Ik denk dat ze gewoon geen risico's willen nemen. Nou ik duim voor je dat het alsnog uit zichzelf op gang komt voor maandag. (of je bent natuurlijk al bevallen?,of bezig?) Spannend hoor. Dan ben jij de volgende met een baby.

wesdaan, ik snap dat je lekker wil showen met je meissie. Hoop dat ze zich snel zelf warm kan houden.

jolene, ik was in het begin ook niet zo relaxed eronder hoor. Dat kwam rond de 40 weken eigenlijk pas...... En ik had wat data's om naar uit te kijken. 1 dag overtijd betekende dat ik niet op 2de kerstdag hoef te werken, 6 oktober betekend dat we gratis kaartjes zouden krijgen, en nu vanaf 9 oktober hoef ik dit jaar niet meer te werken. En veel langer gaat het niet meer duren. Probeer het wel echt positief te bekijken anders word ik gek. Maar hoop wel dat het komt voor 42 weken want wil ook niet ingeleid worden. nu weet ik wel dat mijn moeder bij mijn broer (de eerste) ook ingeleid is. Dus.......als ik dat bij jou zo lees dan is dat een soort van erfelijk?? Hoe kan het dat ze je zus wel laten doorlopen tot 43 weken? Dat doen ze tegenwoordig toch niet meer? wat rot dat je het ziet als een falen dat het je niet op de natuurlijke manier is gelukt. Hoop dat het je deze zwangerschap wel gaat lukken. Maar mocht het niet zo zijn, het is niet iets wat je zelf in de hand hebt. het belangrijkste is dat de baby gezond ter wereld komt en dat jij gezond blijft...... Maar kan me voorstellen dat het even moeilijk te behappen is. Zou proberen om het voor nu toch los te laten en het over je heen te laten komen. Je kan er toch niks aan veranderen en je druk maken is ook niet fijn.
    hi hi, en in chocolade zit een happy stofje, Goed voor op off dagen ;).

annedore, vervelend dat je je niet zo lekker voelt. waar heb je last van? (ik ben verkouden en heb keelpijn. Mijn man heeft me aangestoken. erg irritant.) Beterschap iig.

rianne, wat irritant dat je verhaal steeds verloren gaat! Snap dat je geen zin hebt het nogmaals te typen nu. we horen later wel van je :).

hier gaat het nog steeds rustig. Baby was gisteravond nog hele druk. Volgens mij heeft die nog genoeg ruimte om nog langer te blijven zitten. Maar papa en mama worden nu toch wel een beetje ongeduldig. Willen haar zo graag zien en vasthouden........ GEDULD.....pfff konden we dat maar in de winkel kopen. Met dit weer weet ik ook niet zo goed wat ik kan doen. Ben het binnen zitten en boekje lezen of tv kijken echt wel zat nu.

x

7. kannietwachten

kannietwachten Actief lid

13 jan 2011
    299
    0
    0
    Wat kletsen jullie lange verhalen ;) gezellig!

Joan1984 wat een positieve instelling om zo steeds van een andere datum uit te gaan, dat vind ik wel een goed idee. Ik zal zelf ook eens wat kritischer naar datums gaan kijken. Ik heb zo'n gevoel dat ze lekker vroeg gaat komen, maar als dat niet zo is, moet ik ergens naar uit kunnen kijken inderdaad.

mbtc wat een spannende dagen zo, sterkte en succes!

Annedore beterschap!

Jolene ik duim voor je dat de bevalling zo gaat lopen zoals je graag wilt. Maar tot die tijd lekker genieten van je chocoladeletters!

Hier ook een chocoladekick, heb al 4 of 5 zakken chocoladepepernoten op :)(niet op 1 dag hoor). Had gisteren ook chocoladerepen in huis gehaald, ik dacht dat is lekker bij de thee, kwam ik gisterenavond thuis had manlief maar liefst 2 repen al helemaal op :$ terwijl dat helemaal niet zo'n snoeperd is normaal gesproken. Zou hij ook last hebben van zangerschapshormonen :D

Wesdaan hoe is je nacht gegaan, heeft je kleine meid ook lekker geslapen?

Hier verder alles goed, wel met een enorme rugpijn wakker geworden, maar een warme kruik doet wonderen. zometeen wat buiten rondwaggelen met de hond en vanmiddag wat boodschappen doen en dat is dan wel weer genoeg voor vandaag :)

Iedereen een fijne dag!

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hallo meisjes, hier ook een afwachtende zwangere dame :)
    Ik ben morgen 39 weken zwanger. Vanmorgen nog helemaal goedgekeurd bij de verloskundige.
    Ik heb het wel even nagevraagd..bij 41 weken sturen ze me door naar de gyn voor echo en CTG, en dan plannen ze wanneer ze in gaan leiden. Tot die tijd wachten ze gewoon af.
    "Pim" (working title voor onze zoon :D ) ligt in ieder geval klaar voor de start, goed ingedaald, hartje mooi rond de 125. Mijn bloeddruk is 110/70. keurig dus. Woensdag mogen we weer terug :)

9. Jolene

Jolene Actief lid

10 dec 2010
    272
    0
    0
    Nederland
    @Rianne85: Rot van die tekst!! Kun je de volgende keer niet eerst je tekst in bv Word typen, dan kan het niet verdwijnen, en als dat het doet heb je t in een bestandje. Werk je met een laptop? Dan heb je nl sneller kans dat het een keertje 'verdwijnt'.

@Joan1984: Thanx voor je stukje. Ik weet dat ik bij mn vorige dochter ook een soort berusting kreeg na week 40. Ik moest even door een soort emo-dalletje gister, maar voel me vandaag weer beter. En het is het belangrijkst dat het gezond ter wereld komt en ook leuk als ik dan nog aanspreekbaar ben...

De chocola ligt nu toch maar in de kast hahaha. Ik ben ruim 13 kilo aangekomen, en hou dat graag een beetje zo. Misschien dat ik een dezer dagen uit frustratie maar aan de bank begin ofzo... zitten vast geen calorieën in.

@Annedore: Misschien is het me ff ontgaan, maar waarom word je precies ingeleid? Ik ben heel benieuwd wat je ervaring is. Het is wel fijn dat je ingeleid kunt worden.

@Kannietwachten; geniet van je 'rustige' dagje!

Ben overigens benieuwd ook hoe t met de rest gaat! bv met mbtc.

@hier: ik vertrek morgen voor 5 dagen naar mn ouders in Groningen. Heerlijk! Even het lange wachten doorbreken.

10. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    hallo allemaal,

ben een beetje bijgekomen. vind t wel moeilijk om mn mond dicht te houden tegen mn moeder. die komt elke vrijdag boodschappen doen en die vroeg aan frummel, kom je voor volgende week vrijdag of moet ik nog een keertje boodschappen doen met mamma? dan denk ik ja maandag of dinsdag ben je oma maar ik mag niets zeggen!

vandaag veel slijm verloren en bloed dus denk dat de bloedprop nu wel er uit is. maar dat hoeft nog niets te zeggen natuurlijk. hoop echt dat het van het weekend vanzelf op gang komt. heb nu wel meer pijn in mn onderbuik en steken. maar heb nog niet het gevoel van oh dit zijn weeen. man is wel erg bezorgd en stuurt bijna elk uur een smsje of alles wel goed gaat zo lief! en hij is zo zenuwachtig!

@rianne, heb ik ook al een paar x gehad dat mn hele tekst weg was. dan dacht ik nou laat maar hoor! maar t gebeurt bij jou wel vaak vaag :S ververst je computer zo vaak ofzo??

@jolene, gezellig 5 dagen naar je ouders toe. geniet er lekker van!!

@liesben welkom bij ons clubje! netjes hoor je bloeddruk. en mooi dat "pim" startklaar ligt!! hopelijk komt ie snel

@joan, wat ben jij lekker positief zeg! ondankt het feit dat je 5 dagen overtijd bent! 9 oktober is wel een mooie datum ;) mn man wil dat ik dan beval omdat t zo'n mooie datum is en omdat we dan op de uitgerekende datum bevallen. hmz moet het nog maar eens zien of t vanzelf komt.

@kannietwachten, t schijnt dat mannen onbewust ook mee zwangeren!

x

11. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Liesben: welkom hier! Hoop dat Pim gewoon voor die 41 zijn koppie laat zien ;)

@kannietwachten: hoe is het nu met de rugpijn? Vervelende pijntjes zijn dat!

@Jolene: de gyn wil mij inleiden omdat hij de baby niet TE groot wil laten worden.
    Lekker zeg, dat je even een paar dagen eruit gaat. Kan heel fijn zijn om even in een andere omgeving te zijn :) Veel plezier!

mbtc: wil je niet dat je moeder weet van de inleiding? Hier zijn mijn ouders de enige die het mogen weten....
    Maar idd, wie weet, komt jullie kleine wel vanzelf....blijkbaar gebeurt er wel wat :)

@weekend: denk dat ik het weekend hier niet ben, dus niet gelijk denken dat ik bevallen ben ;) Maar morgen gaan we lekker een 'samen dagje' hebben en zondag naar een verjaardag :)

12. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @annedore nee ik wil niet dat mn ouders het weten. wil ze zo graag bellen als het eenmaal geboren is. ik weet hoe mn moeder is die zit dan de hele dag naast de telefoon zich op te vreten. en geniet van je weekend!! vooral van dat dagje samen heerlijk.

vind t wel gek, dit is ons laatste weekend samen, zolang er nog geen frummeltje is natuurlijk!!

13. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Hoi meiden!:)

@ Wesdaan: Hoe gaat het met de kleine meid? Hebben jullie al een beetje een ritme of is het nog zoeken?

@Jolene:
    Ah, vervelend dat je er zo tegen op ziet om overtijd te lopen. Kan je ook niet vragen om eerder gestript te worden o.i.d? Heb er niet zoveel verstand van hoor maar al die stress is toch ook niet fijn. Veel plezier bij je dagen weg!:)

@ Joan: ik snap dat je nu toch wel echt ongeduldig begint te worden. Mag nu wel gaan gebeuren, ik ga in ieder geval voor je duimen dat het snel begint.:D

@ Liesben: Welkom, super dat alles zo goed gaat en nu maar hopen dat Pim snel komt.;)

@kannietwachten:
    Hier nog zo'n man die gezellig meezwangert,haha! Hier last van de welbekende dementie, erg grappig.

@MBTC: spannend, nog heeeel even en jullie hebben gewoon al jullie kleintje,leuk:)

@ Hier:
    Nergens last van, een goede dag vandaag. Meisje vond het geweldig op de psz. Zo lief zal zo even een foto plaatsen. Ze heeft heel even gehuild toen ik al weg was maar het verdriet was zo over en ze was apetrots op haar knutselwerkje.

Nu even weer TVOH kijken, fijn weekend!

14. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

15. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    hoi dames even een echo berichtje hoor. Sorry geen puf om op iedereen te reageren en alles terug te lezen. Misschien later vandaag. Natasch, wat een lieve foto.

Ik heb vannacht van 3.00 tot 10.00 vanochtend om de 5 minuten weeen gehad die rond de 45 sec aanhielden. Had de verloskundige ook gebeld rond 6.00. Moest ik onder de douche gaan staan voor minstens een half uur. Ik doen, werd duizelig en werd zwart voor mijn ogen, ontzettend staan overgeven. Moest de verloskundige weer bellen als mijn weeen om de 4 minuten zouden komen. Nou, niks dus he. Vanaf tien uur wel af en toe nog krampen maar het neemt weer af. Echt geen nachtrust gehad. Werd nog door de verloskundige gebeld om te vragen hoe het ging. dus ik het verhaal gedaan. Zegt ze dat ik pittige voorweeen heb gehad maar dat ik daar straks wel profijt van ga hebben als het echte werk gaat beginnen. Ze gaf aan dat het kan zijn dat wanneer ik vannacht naar bed ga mijn lichaam de weeen weer oppakt maar het hoeft niet. Ik moet iig vanmiddag even gaan slapen en mag een paracetamol nemen om de scherpe kantjes van de weeen af te halen. Voel er nu ook weer 1 opkomen dat ik hier zit te typen. Ze voelen niet prettig en dit is alleen nog maar voorwerk :(. Dacht echt dat ik vandaag mijn meisje in mijn armen zou houden!!! Baal er best wel van dat het niet doorgezet heeft. Gewoon 7 uur lang om de 5 minuten weeen gehad en niks opgeschoten................ Ben best een beetje verdrietig eigenlijk.

moest het even kwijt.

x

16. Marni

Marni Bekend lid

26 apr 2007
    770
    17
    18
    Balen meid, ik heb ook al zulke nachten achter de rug, de weeen worden iedere keer pijnlijker maar het zet gewoon niet door, dit kan je aardig uitputten zo.

17. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    Weer even een kort bericht van mij, het is hier hele tijd drukte met spelers van de kids en mensen die zomaar komen aanwaaien dus niet veel tijd om op iedereen te reageren.

@ Joan wat klote dat je de hele nacht weeen hebt gehad!!! Maar het is wel zo, wat je nu hebt gehad komt niet weer.... kan zo zijn dat je vandaag je meisje nog in je armen hebt.

Hier gisteravond ook steeds gerommel en dat ik dacht : zou het begonnen zijn, maar nee hoor.
    Hier de afgelopen 2 dagen weer flink aan de poets geweest. ( voor zover dat kan met de kids, honden en mensen die in en uit lopen....:x)

Verder de hele tijd erg emotioneel en chagarijnig, baal van mezelf......

Nou dames goed weekend, en degenen die gaan bevallen vandaag of morgen: Succes!!!!!
    Word toch echt tijd dat de volgende baby geboren gaat worden vind ik!

18. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    Hallo meiden..
    Zo hier weer een berichtje van mij.
    Het is nog aardig zoeken naar een ritme.
    Maar de kleine meid doet het goed.
    Vanavond gaan we toch de flesjes weer ophogen naar 80 want ze drinkt de 70 nu ook helemaal leeg.
    Savonds rond 22.00 krijgt ze haar laatste flesje en slaapt dan tot een uur of 3 half 4 dus kan zelf dan ook zo'n 5 uur slapen. Vervolgens komt ze dan weer rond een uurtje of half 7 dus mag niet klagen.
    Verder overdag moeten we haar echt om de 3 uur wakker maken, enkele keer komt ze zelf.

Wesley gaat ook steeds meer ervan genieten. Wil regelmatig zijn zusje vasthouden en even bij haar kijken.
    Erg lief en leuk allemaal.
    smorgens is Liza beneden en smiddags liggen we alle 4 plat ;)
    Eind van de middag is ze even beneden van half 4 tot nu ongeveer en dan weer naar bed. Zo heeft wesley ook zijn prive aandacht.
    En savonds hebben we haar beneden als wesley op bed ligt.
    Het is wel ff wennen want smorgens is het spitsuur, allemaal eten, douchen aankleden haha vanmorgen waren we om 11.00 klaar ;)
    Dus toen bijna al weer toe aan ons middag dutje...
    Dus dat is echt nog even wennen.

@ Rianne, jammer dat je je toch een beetje rot voelt. Dat zijn de wel bekende laatste loodjes.
    Heel vervelend idd mensen die onaangekondigd langskomen.
    Wij hadden het hier toevallig toen ik de vrijdag bevallen was. Opeens staat mijn man zijn broer voor de deur voor een bakkie.. Nou sorry komt niet echt uit. ( Liza was net geboren)

@ Joan: ow meid wat balen dat je zo'n nacht achter de rug hebt. Je zal echt wel heel moe zijn. Dit kan je ook geen avonden vol houden zal de VK je dan ook niet een beetje helpen evt. met strippen of iets dergelijks? of heeft ze het daar niet over gehad?
    Wel spannend hoor. wie weet zet het de volgende keer door ;) ik hoop het voor je.
    hier deed de douche ook wonderen dus mocht je het weer krijgen zou ik er gewoon weer onder gaan staan.

@ natas
    Wat fijn dat het goed is gegaan op de PSZ, hier ging het gisteren voor de eerste keer ook goed ;)dus dat was ook een hele gerust stelling. en wat een lieve foto! Leuk meissie zeg ;)

@ mbtc: spannend hoor, jij hebt al snel jullie kleine in je armen. Wat goed dat je het niet tegen je moeder zegt.. Maar zou je het ook niet prettig vinden als ze het weet? Hier wist iedereen het maar ja ik werd ook met spoed opgenomen en die tam tam ging heel snel. Dezelfde avond zat iedereen om me bed, en ik lag te huilen van ellende.. ( was toen nog niet ingeleid hoor deden ze de volgende dag)

19. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @joan, jeetje wat balen zeg! hopelijk zet het de volgende x wel door!!

@wesdaan, aan de ene kant wil ik het haar vertellen, aan de andere kant vind ik t leuker om der te "verassen" het word hun eerste kleinkind en anders zit ze maar bij de tel te wachten of ze gaat bij me thuis zitten wachten. en ik vind der heel erg lief maar dan kom ik in een "opgeruimd" huis wat ik na de kraamtijd weer allemaal opnieuw kan gaan opruimen en indelen....

hier is t nog wel rustig, krampen in mn buik worden wel erger en heviger maar nog geen regelmaat. hoop echt dat het vannacht of morgen spontaan komt kijk toch wel op tegen het inleiden.
    wesdaan zie dat jij ervaring er mee hebt, misschien kan je me gerust stellen??

x

20. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    @mbtc welke ervaring bedoel je?
    de inleiding?
    of gewoon de weeën?

Deel Deze Pagina