Wat is het 'lekker' rustig hier! Iedereen aan het bevallen, vermoed ik... @Natas: wie weet ben je de volgende... @Rianne85: Dat klinkt allemaal wel als het echte werk. Ooh ik ben wel heel benieuwd!! Hier vertrek ik vanavond weer naar huis, dat is toch ook wel weer fijn. Al was de onderbreking ook super; kan er weer even tegenaan... spannend allemaal. Ik houd het forum in de gaten, succes!!!
Sorry alvast voor de ego-update. We hebben geen datum. Hij zag vandaag ineens geen reden meer om deze week nog in te leiden Nou, had dan ook vorige week niet gezegd dat we vandaag een datum zouden prikken :x Had me er zo op ingesteld Nu staat er weer een afspraak voor maandag... Hoop dat kleintje zich voor die tijd zelf aandient....
hoi allemaal, Ten eerste iedereen bedankt voor de felicitaties. ik zie dat er nog geen nieuwe baby's geboren zijn maar wel veel gerommel. Ben benieuwd wanneer de volgende komt. Ik begrijp dat mbtc ingeleid is en nu misschien wel haar baby vast houdt. Wat spannend zeg. Ben benieuwd. Jolene, lekker van je dagen genoten? heerlijk hoor nog even er tussenuit. Bij jou rommelt het dus ook. Zo spannend dat je gewoon niet weet wanneer het gaat gebeuren maar je lichaam is zich dus duidelijk aan het voorbereiden. Natasch, het lukt jou goed om geduld op te brengen en nog even van je zwangerschap te genieten? Het is idd wel goed hoor om het van te voren even rustig aan te doen. Het wordt zo druk straks..... Maar het is wel heel leuk. Rianne85, bij jou rommelt het dus ook flink. Kan me voorstellen dat je het heel moeilijk afwegen vind wanneer je nou wel of niet naar je man moet bellen. Wat vervelend dat hij zo ver weg zit. Ik zou ook niet zo snel een oplossing daarvoor weten. Hij kan niet wat meer in de buurt worden ingezet? Ik weet niet wat voor werk jouw man doet? Mijn man werd ingezet op een grote klus in Groningen maar die heeft wel met zijn baas kunnen regelen dat hij dat zou doen t/m 36 weken zwangerschap en vanaf dat moment meer in de buurt zou blijven van mij. Misschien kan je verloskundige je adviseren wanneer een goed moment zou zijn om hem te bellen? Liesben, wat spannend. Ben benieuwd wat de verloskundige gezegd heeft? Is het breken van de vliezen gelukt? Misschien ben je wel aan het bevallen of ben je al bevallen? Annedore, wat een tekenen om je heen. Misschien gaat het wel heel snel starten bij je. Wat zij de gyn? Welke datum kwam hij mee? Jeetje wat een spanning hier allemaal zeg met alle rommelende darmen en voorweeen. Hoop voor iedereen dat het snel door zet en jullie en kindje in jullie armen hebben. Moest me echt even bij lezen dus hoop niet dat ik veel dingen gemist heb. Hier gaat het goed. Linde drinkt goed en laat zich horen wanneer ze eten wil. vannacht kwam ze elke 2 uur en dat is best vermoeiend. de eerste nacht had ze last van haar darmpjes en was ze daar erg huilerig door, tot 2 uur 's nachts. Dat was wel even heftig na twee slapeloze nachten. Maar je houdt zo veel van je kleintje dat je alles met liefde voor haar doet. Het is eigenlijk alleen maar heel vervelend om te zien dat ze zo een pijn heeft. ik heb nu ook infacon voor haar en dat helpt haar goed. over het algemeen vind ik haar een erg tevreden meisje. ze vind het alleen niet leuk als ze verschoont wordt, dan kan ze een flinke keel opzetten. Zo gauw ze een luier om heeft is het weer goed. ik merk wel dat je erg geleefd wordt de eerste dagen. Je hebt echt gene tijd voor jezelf. iedereen wil je kindje bewonderen en op bezoek komen. Heel leuk en begrijpelijk maar wel druk boven op al het andere. ik ben benieuwd naar morgen of ik dan de kraamtranen ga krijgen, is de derde dag he. Ik vind het echt zo een groot wonder, we hebben gewoon een lief klein mooi en compleet mensje op de wereld gezet. Het is tot nu toe echt genieten ondanks de vermoeidheid. x
oh, annedore, we posten tegelijk. Wat raar dat hij nu ineens terug krabbelt? ben het met je eens dan had hij er ook niet over moeten beginnen. Erg vreemde toestand. Je gaat je er toch op instellen.
Hallo meiden, Hier de hele dag wel last gehad van aanhoudende buikpijn, maar is nu een wel minder geworden...dus verwacht niks meer vandaag. @Joan, valt eerst niet mee om een ritme te vinden met een baby, en inderdaad al dat bezoek er omheen. Je word gewoon overvallen door van alles en nog wat. Ik verwacht hier niet een hele grote drukte in de kraamweek en anders wimpel ik dat af ( dat leer je na de eerste wel af!) Het bezoek was trouwens bij de tweede ook veel minder hier, volgens mij is dat altijd wel wat zo. Mijn mannetje is net weer naar zijn werk vertrokken. Hij zit er wel een beetje overin dat ik te laat ga bellen. Dus ik MOET gelijk bellen als ik denk dat het ECHT begonnen is.....maar ja wanneer is dat! Hahah wist ik dat maar! Optie om dichterbij te werken is er niet. Hij zit in de wegenbouw en het bedrijf zit in het zuiden van het land, wij wonen in het noorden en hij werkt meestal in het midden/zuiden omdat zijn baas daar werk aanneemt. @Annedore wat een *&*$@#!#% die gyn!!!!! slaat nergens op toch! Stel je je ergens op in...en dat gaat het niet door. Ik hoop voor je dat de baby dan uit zichzelf komt! Liesben en Mbtc hebben zich nog niet gemeld hier.... Ook Lunacy horen we niks van.... Ik ga vanavond maar vroeg naar bedje toe! Tot morgen allemaal!
hey meiden, Ik kwam even kijken of er al meer baby nieuws was maar nee. Morgen zal ik even alles terug lezen en weer uitgebreid reageren. We hebben 2 behoorlijk hectische dagen achter de rug en hoop morgen wat meer rust te hebben. Groetjes
Heeh meiden,ik lees al een paar daagjes mee hier. Ben ook al aan het aftellen. Volgens cyclus ben ik al 36 weken maar vOlgebs ter ik echo iets later. Ben benieuwd hoe het hier gaat lopen. HoLelijk vliegen die laatste dagen voorbij voor iedereen.
Hey meiden, sorry voor de stilte de afgelopen week al bijna denk ik... Hier is nog helemaal niets aan de hand, helaas. Ik ben afwezig geweest omdat ik de eerste twee dagen na dit voorval (http://www.zwangerschapspagina.nl/stel-vraag-de-verloskundige/307203-mijn-vlos-maakt-onzeker.html) er een beetje doorheen zat ook i.v.m. zieke hubby en het toen weekend was en ik alleen op m'n drie stiefkids moest passen... Ik had een veel te grote afstand opgebouwd en op iedereen reageren werd/wordt me een beetje teveel. Sorry!! Wel zag ik het geweldige nieuws dat Joan is bevallen van een meisje met een prachtige naam!! Gefeliciteerd, hihi! Ik ga vanaf nu weer alles bjhouden. Overigens heb ik wel een nieuwe 'symptoom' en dat is da m'n slaapbehoefte ineens erg toeneemt... Sinds een paar dagen doe ik zelfs 's middags tukjes. Hmm.. Extra krachten aan het sparen? Sorry nogmaals voor de egoïstische update en het niks van me laten horen...
@Annedore: Tsss, nou dat is even een domper. Lekker dan! Ik duim met je mee dat je kleintje eerder komt. @Jolene: Fijn dat je weer even hebt bijgetankt! Zo kun je vol goede moed de laatste weekjes in. @Joan: Wat fijn dat het zo super gaat! Je wordt idd geleefd in je kraamtijd, vergeet niet te genieten van jullie kleine meisje en elkaar als gezin. Tis echt waar, ze worden zó snel groot. @Rianne: Weer flink voorwerk dus, hier ook wat last van en vind het vervelend omdat ik nu elke keer denk: zou het nu echt? Wil mezelf niet gek maken maar ga het dus steeds meer wel doen. Nou ja misschien ook wel logisch daar ik morgen ben uitgerekend. @Mariekebr: Welkom en kom gezellig met ons meekletsen! @Lunacy: Logisch toch dat je wel even wat anders aan je hoofd had? Heb je topic gelezen en snap dat je daar knap onzeker van wordt. Maar zou dan toch uitgaan van de mensen in het ziekenhuis. Niet teveel zorgen proberen te maken hoor! @hier: Tja,voorwerk dus en verder helemaal niks.Nou ja heb het overtijd lopen met de vk besproken en als de baby er dinsdag er nog niet is willen ze wel strippen. Met 41 weken word ik overgedragen en kan ik worden ingeleid. Liever niet natuurlijk, hoop dat het gewoon voor dinsdag begint. Strippen lijkt me ook niks. Het gaat dus in ieder geval nog maar max 1 week duren voordat we weten hoe en wat! Nou dan wens ik jullie een fijne dag en ga ALWEER even poetsen. Je moet wat...
Natas succes met poetsen.. is het nog wel nodig? Aangenaam kennis te maken Lunacy, ik ben hier net nieuw. Welkom Marieke Wesdaan, hectische dagen achter de rug, druk met de nieuwe gezinssituatie of iets anders aan de hand? rustig aan, en probeer lekker te genieten van je kraamtijd, wij zijn niet het belangrijkste hier! Belangrijkste is thuis! Rianne dat is inderdaad lastig als je man verder weg werkt. Maar liever een keer te vroeg bellen dan te lang afwachten denk ik. Succes! Joan Fijn dat Linde het zo goed doet, het lijkt me wel vermoeiend elke 2 uur voeden, maar je moedergevoelens zorgen ervoor dat je het allemaal volhoudt, geniet van je meisje!!! Annedore hoe gaat het met jou? Is er al wat meer gerommel? Hier alles goed, gisteren een draaipoging gehad in het ziekenhuis, maar dat is helaas niet gelukt. Nu wel een hele zere buik van al dat duwen. Zelfs een paar krassen erop van de nagels van de gyn Ik vond het wel heel heftig allemaal, maar ze hielden op tijd even stil zodat ik bij kon komen. Manlief ging wel bijna van zijn stokkie en kreeg een eigen verpleegster om hem in de gaten te houden Had ik nooit van hem verwacht hij kan altijd overal tegen. Ach zeg ik tegen hem ik vond het wel schattig SCHATTIG zegt hij, ik ben niet schattig ik ben STOER. Nou schat vandaag toch eventjes niet hoor Na de poging een uitgebreid gesprek gehad met de Gyn over de bevalling. We hebben toch gekozen om voor de natuurlijk bevalling te gaan, met wel 40% kans dat het alsnog een keizersnede gaat worden. Meer dan afwachten kunnen we niet doen. (en er is natuurljk altijd nog een klein kansje dat ze uit zichzelf nog goed gaat liggen!)
Hallo allemaal, Heerlijk om van alles van jullie te lezen! @Joan: Hectisch allemaal he? Probeer wel lekker rust te nemen wanneer nodig, dan maar even de pot op met al die mensen! Super dat je je baby'tje lekker in je armen kunt houden. @Annedore: Dat is superfrustrerend; dat de gyn eerst iets zegt en later weer niet! Lichtte hij t wel toe? En nu maar wachten op natuurlijke bevalling! @Lunacy: Heel logisch dat je soms ff niet de tijd/ruimte hebt om te reageren! Veel succes met alles! @Rianne85: Dat klinkt wel echt als gerommel. Buikpijn ed. Duim voor je! @WesDaan: Succes de komende dagen met de hectiek! @de rest (want ik vergeet er nu een aantal): ook veel succes! @hier: Weer terug van weggeweest van mn ouders. Wel weer lekker. Ben maar meteen weer begonnen met poetsen hahaha. Wat betreft het 'gerommel'; hier de laatste dagen helemaal nergens meer last van. Zelfs superfit. De spanning omtrent bevallen neemt wat af. Ik zit wel met grote twijfels, maar dat heeft iedereen. Mijn grootste angst is dat de gyn. er door gaat drukken dat ik ingeleid moet worden. De baby is nog niet ingedaald en ik heb een keizersnede gehad en ik heb er echt geen goed gevoel bij (in mijn situatie). Afgelopen controle ben ik nogal boos weggegaan omdat ik superlang moest wachten (opzich geeft dat niet), maar vooral omdat alles erg rommelig verliep. De gyn. wist niet hoe haar computer werkte, vroeg aan mij of ik 34 weken ver was (terwijl ik al op 36 zat), en zette mij zonder reden aan de CTG. Daar viel ik bijna flauw in een kamertje (ik zat tussen de kerstspullen), en er was nergens iemand te bekennen. Hartslag van de baby daalde daardoor van 150 naar 50. Ik ben nu sterk aan t nadenken over een Second Opinion. Maar misschien ben ik ook wel erg wantrouwig; ik weet t allemaal niet meer... Ik zou dan naar Zwolle moeten en dat is wel even rijden... Moest efkes mn twijfels/angsten kwijt. Overigens zoals t er nu uitziet kunnen ze niet inleiden omdat de BMM niet week is (tenminste ik vermoed van niet). Nu heerlijk met de voetjes op de bank en relaxen! Tot snel allen!
@Jolene: maar ben je dan bang voor weer een KS, omdat de baby niet is ingedaald? Of begrijp ik je verkeerd? Mijn baby is ook nog niet ingedaald en ik ben al bijna 39 weken en het is de eerste! Gyn doet hier niet moeilijk over Oh, reden om toch voorlopig nog niet in te leiden is dat baby in vergelijking met vorige week niet veel gegroeid is en hij nog steeds op 8 pond hangt. Dat is dan op zich wel weer fijn Lekker relaxen! Ga ik ook doen Sorry, dat ik niet op iedereen reageer. Ben echt een beetje kapot. Bijna niet geslapen, veel bekkenpijn, 2 poezen die niet eten en waar met veel ellende pillen in gestopt moeten worden, een hond met ontstoken oog die verzorgd moet. Bah, alles komt tegelijk of zo
hallo allemaal, op 10 oktober om 16.07 is onze mooie dochter Juna Petronella Machteld geboren. zoals jullie weten hadden we om 7u afspraak in het ZH. half uurtje CTG gehad bloeddruk ed was allemaal goed, om half 8 cm ontsluiting en hebben ze mn vliezen gebroken. daarna kwamen al snel de weeen op gang dus gelukkig geen infuus nodig! om kwart voor 10 3 cm ontsl, om 12u 4 cm ontsl, om 13.30 8 cm ontsl. in de tussentijd wel heftige weeen die wel 2 min duurde en weinig pauze tussendoor. had het erg zwaar. toen ze kwamen kijken had ik 9cm ontsl en hebben t laatste randje weg geduwd. toen kwamen ook al de drang om te persen. 1.5u heb ik geperst toen zowel op bed als op de baarkruk. helaas moest de gyn er aan te pas komen met de vacuum pomp omdat Juna niet recht lag met haar hoofdje en niet door mn bekken heen kon. binnen 2 weeen was ze er vrij vlot uit en had echt maar een klein handje hulp nodig. gelukkig doet ze het goed en heeft ze niet echt last van hoofdpijn of misselijkheid. na een paar uur heeft ze aan de borst gedronken en aanleggen heeft ze nu goed door drinkt netjes om de 3u zon 25 min aan de borst. plast goed en heeft al 2x gepoept. het is een klein poppetje van +- 45 cm en 3040gr. na een nachtje in het ZH te zijn gebleven voor controle mochten we gister ochtend om 11u naar huis, ze ligt nu lekker gevoed in haar bedje te slapen en pappa is bezig met eten koken. ik heb jullie berichten nog niet gelezen, sorry!! @joan hoe is het met jullie?? @wesdaan, hoe is het met jullie?? @annedore, balen dat je zonder datum thuis kwam! hopelijk weet je maandag meer!! @all fijne avond en kijk of ik morgen nog ff tijd heb om te komen buurten! x
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Juna!!! Zo te horen zorgt de kersverse papa goed voor jullie Geniet lekker van elkaar!
Gefeliciteerd met de geboorte van Juna. Wat een mooie naam. ik ben blij dat alles goed is gegaan. Heerlijk om weer thuis te zijn, he. En wat kunnen die papa's goed zorgen!! Zo leuk om te zien. Annedore, wat vervelend dat de huisdieren zoveel verzorging nodig hebben op dit moment. Misschien voelen ze wat aankomen. Ze zeggen vaak dat je dieren snel reageren. Als de gyn zich niet ongerust maakt dat de baby nog niet is ingedaald zou ik er maar van uit gaan dat het oke is. Volgens mij kan het nog tot het laatste moment indalen. Jolene, wat een gedoe als ik je laatste controle zo lees. Snap dat je begint te twijfelen over een second opinion. Je moet je wel goed voelen bij je gyn, dat is tijdens de bevalling wel zo prettig. Hoop dat je eruit komt...... En ik hoop natuurlijk dat het op de natuurlijke manier gaat lukken en je niet ingeleid hoeft te worden. Kannietwachten. wat vervelend dat de draaipoging niet gelukt is en dan wel last van je buik erdoor. Begrijp dat het er idd ook niet zachtjes aan toe gaat. Afwachten en hopen dat de baby uiteindelijk zelf nog draait. Het kan allemaal nog..... Wat lief dat je man zo reageerde. Ach, hij vind zichzelf stoer maar het is ook stoer als een man durft te laten zien dat het hem toch wel wat doet als zijn vrouwtje pijn heeft. Het is niet niks allemaal. Natasch23, veel voorwerk dus en nog niks wat doorzet. Wel spannend hoor als het zo rommelt. En volgende week dus een kindje. Leuk!! Dan strippen is niet erg hoor. Tenminste ik vond het niet zoveel voorstellen en het kan echt net het laatste duwtje zijn dat je nodig hebt om het op eigen kracht te kunnen doen. Lunacy, je hoeft je echt niet te verontschuldigen wat mij betreft. Soms ben je gewoon ergens anders even meer nodig en moet je andere dingen even op een zijspoor zetten. Helemaal begrijpelijk. En als ik je verhaal zo lees zou ik zelf ook even ergens anders zijn met mijn gedachten. Hoop zo dat het allemaal meevalt en dat zij er naast zit. Zij is zoals ik begrijp de enige die er zo een big deal van maakt? Maar ik zou me er ook zorgen door gaan maken. mariekebr1, leuk dat je ook mee komt kletsen hier. mijn cyclus gaf ook wat later aan dan de termijnecho (2 dagen verschil). en de eerste en laatste echo gaven ook weer een andere datum aan dan de termijnecho. Uiteindelijk is ze een week later geboren. Het is altijd maar een richtlijn. Het ligt ook aan de baby en hoe de echoscopist zijn puntjes zet . ben benieuwd wanneer je gaat bevallen. Hier gaat het erg goed. borsten stromen over, ha ha. Linde was aan het huilen en borsten spuiten gelijk melk. Drinken gaat erg goed. Ze komt om de 3 a 4 uur en vannacht kwam ze kwart voor 2 en toen om 7 uur weer voor eten. tussendoor om half 6 wel even wakker en wilde ze bij ons. Linde is een erg tevreden baby en ik geniet volop van haar. Vanochtend tweede keer in het badje en toen vond ze het erg lekker. eerste keer was nog een beetje onwennig. linde houdt sowieso niet van kou, als je haar verschoont gaat ze ook huilen tot ze weer een luier om heeft. ik merk dat we al meer in een ritme komen nu. ook wat betreft kraamvisite, we hebben op een dag 2 momenten, om 11 uur en om half 4. dat werkt erg goed. Gisteren alle geboorte kaartjes gestrikt en op de bus gedaan en we hadden echt weer even het gevoel tijd voor onszelf te hebben. Vandaag ook ene heerlijke relaxte dag. Vandaag ook voor het eerst op een zittende manier voeding gegeven en hoewel ze het even raar vond heeft ze ook dat gelijk goed opgepakt. x
Gefeliciteerd mbtc!!! We waren allemaal al in afwachting! Valt me trouwens op dat er veel meisjes worden geboren. En wat een supermooie naam weer! Ik reageer later weer; nu eerst even niets...
GEFELICITEERD!!!! Helemaal super en wat een mooie naam! Reageer later even uitgebreider. Hier vandaag uitgerekend maar verwacht er niks van, moest alleen net ontzettend overgeven. JAK!
Hey meiden, @MBTC GEFELICITEERD MET JUNA!! Jij hebt het gelukkig achter de rug! Gelukkig is alles goed gegaan! Neem wel je rust hoor! @Wesdaan doe je wel rustig aan, je moet eerst niet teveel van die hectische dagen hebben! Je man is ook alweer aan het werk zeker? Valt het mee of tegen met Liza erbij? @Natas, jij bent vandaag uitgerekend, laat maar komen of niet! Was je dochtertje ook later? Ja toch? Overgeven zijn ook tekenen.... @ Joan gelukkig gaat het ook goed met jullie!Ook last gehad van kraamtranen? Fijn dat er nu een beetje ritme in komt wat betreft visite etc Vind je het ook zo heerlijk borstvoeding geven? Vond ik altijd wel en ik kijk er nu alweer naar uit! @Annedore, hopelijk komt je baby gauw, kun je ook gaan genieten! Ben je al een beetje bekomen van de domper van de gyn om toch niet in te leiden eerst? Je kan vast niks anders doen dan je erbij neerleggen. @Jolene wanneer heb je weer een controle? Ik zou het wel gelijk aangeven hoe je je voelt hoor! Is echt slecht dat gestuntel van zo'n gyn. Word je alleen maar onzeker van.... @kannietwachten dappere beslissing hoor om voor een gewone bevalling te gaan! Is je buik alweer wat rusig na de draaipoging? @mariekebr1 welkom en klets gezellig mee met de laatste loodjes, je kan alles kwijt hier! Is heerlijk! @Lunancy begrijpelijk dat je even niet reageerde! Maak je niet al teveel zorgen ( makkelijker gezegd dan gedaan dat weet ik) Bij een bevalling houden ze het wel goed in de gaten, vertrouw daar maar op. Wel zou ik even met deze vlos gaan praten, want als je haar hebt tijdens de bevalling word je misschien wel heel onzeker. Succes ermee! Hier hebben we gistermiddag het kraambed maar inelkaar gezet, dus die staat nu gezellig in de keuken. Kids vinden het geweldig natuurlijk.... Heeft mijn mannetje een zorg minder als hij toch onverwachts 's nachts van zijn werk moet terug komen en eerst al ander half uur moet rijden, dan nog zo'n stom bed in elkaar te zetten. We zijn er toch nog wel klein half uurtje mee bezig geweest. Moet er niet aan denken dat dat tijdens de weeen allemaal niet zou willen! Vanavond moet hij nog 1 nachtje en dan tot maandagavond vrij, dus heb bedacht dat de baby dit weekend mag komen De jongste is nu naar de pzs en dit zal waarschijnlijk de laatste keer zijn dat ik hier het rijk alleen heb dus ik geniet nu nog maar even op de bank achter de laptop! Om half 11 een afspraak bij de vk, ben benieuwd of de baby nu wel is ingedaald... Nou dames geniet van het mooie weer!
Zo hier weer een berichtje van mij. De rust is weer terug gekeerd hier in huis De kleine meid was de laatste 2 dagen erg onrustig, veel krampjes en huilen. Volgens mij is dat vaak zo na een aantal dagen. Nu is ze weer een heerlijk tevreden meisje. Komt om de 3 a 3 en een half uur voor een flesje. Je merkt dat ze nu al wat meer wakker is en de wereld om haar heen aan het verkennen is. Smorgens rond 10.00 is ze wakker zo'n 45 min en rond etenstijd 17.30 en rond een uurtje of 20.00 Voor de rest slaapt ze de nachten goed. 21.00 naar bed 23.00 fles, rond half 3 3 uur een fles en rond 6 uur. Tussendoor ligt ze heerlijk in der eigen bed. Ik vind het nog moeilijk om 2 kinderen te combineren. Als Liza slaapt maak ik echt tijd voor de grote broer, en savonds rond half 7 heeft hij zijn speel uurtje met papa. Hij beschermd zijn zusje erg tegen visite, hij vind het niet fijn als ze bij Liza in de buurt komen. In de winkel moest iedereen weten dat zijn zusje Liza heet echt heel schattig. Hij doet het goed, en we proberen hem zo veel mogelijk bij alles te betrekken, wassen, aankleden, flesje geven e.d. en dat gaat goed. Zelf begin ik minder moe te zijn en te wennen aan weinig slaap. Smiddags pak ik ook vaak een uurtje maar moest nu toch echt ff een paar wasjes draaien en ff de wc's doen dus vandaag schiet t er ff bij in. Vanmiddag met de kleine man naar de dokter hij heeft sinds maandag een ontstoken oog en nu begint de andere ook en het groene snot loopt er uit. dus toch maar even langs. Voor de rest hebben we van het weekend veel visite, ben er eigenlijk al een beetje klaar mee maar ja, het hoort erbij. @ MBTC Gefeliciteerd met jullie meisje Juna! Fijn dat alles goed is gegaan! Geniet er lekker van! @ natas: idd overgeven zijn ook voortekenen Ik weet dat mijn vliezen waren gebroken snachts en ik in de ochtend toch wel honger kreeg, dus een beschuitje nam, maar na 2 happen moest ik rennen naar de wc want het kwam er weer uit. Daarna was ik ook gelijk aan de beurt om de darmen te legen dus wie weet langer als 2 weken zal het niet meer duren. @ Joan; Fijnd at alles goed gaat, en de kleine het ook goed doet. Zo kan je toch nog ff slapen snachts. Zijn je kraamtranen nog droog? @ annedore, wat apart dat de Gyn zich nu terug trekt, nou meid, misschien had hij toch een goede reden? Heel veel succes nog. @ Lunancy: hoe is het trouwens met je man? of heb je die testen nog niet gedaan? Of heb ik nu de verkeerde voor me? Of heb ik niet goed terug gelezen? @ Rianne: geniet lekker van je rust, want met 2 kindjes is het echt ff zoeken hoor. Begin nu aardig handigheid erin te krijgen, maar zat van de week echt met mijn handen in het haar... Zo dat was het weer even. Onze man wordt wakker... en de kleine moet zo weer de fles. Tot horens! En meiden succes evt. met bevallen!
Yaaay, gefeliciteerd mbtc met jullie dochter! ! ! Ook al zo'n kleintje! Oktobermama's baren blijkbaar niet al te grote kinderen... hehe. Ben benieuwd hoe het met jullie gaat? Bedankt voor het begrip voor mijn afwezigheid de afgelopen week. M'n vriend heeft een volledig bloedonderzoek gehad en er is werkelijk niets aan de hand... We staan echt met onze handen in het haar, want je ziet letterlijk aan hem dat 'ie niet lekker is, maar het heeft geen aantoonbare oorzaak. De dokter wijdde het misschien aan het in rustiger vaarwater komen na jarenlange stress (heftige vechtscheiding etc.), maar zijn ego kan dat niet goed aan. Hij werkt zelf in de psychische hulpverlening namelijk... maar goed, geen enge ziektes - joepie! @WesDaan, wauw wat een uitslaper heb je! Ik zou momenteel een moord doen voor zo'n nachtritme... kan nog niet eens twee uur achtereenvolgend slapen. Wat apart dat de grote broer zo beschermend is naar visite, is dat misschien een vorm van jaloezie? Het is voor hem natuurlijk ook een drastische verandering en hij moet ook even wennen aan de situatie. Straks zijn ze vast de beste vriendjes en dan over een jaar of 8 slaan ze mekaar de hersenen in. Hehe. @Rianne, geniet je een beetje van je laatste dag alleen? Komen er al nostalgische gevoelens opspelen? Ik krijg nog niet het gevoel dat het bij jou echt door blijft rommelen, klopt dat? @natas, overgeven? Bluuuhhh, voel je je inmiddels alweer beter? Als je vandaag uitgerekend bent hoop ik voor je dat de kleine ook vandaag komt!! Laat het ons weten. @Joan, fijn om te horen dat alles goed gaat met jou/jullie en de kleine meid! @Annedore, succes en sterkte met alles dat momenteel tegenzit! Hopelijk ebt het een beetje weg voordat je ukkie zich aandringt. @kannietwachten, ugh wat frustrerend dat de draaipoging niet gelukt is!! Ik kan me voorstellen dat je liever natuurlijk bevalt en met een kans van 40% op een keizersnee is het wel spannend... ik duim voor je dat de kleine nog uit zichzelf gaat draaien!! @all, ik heb alles met de vlos in kwestie zelf besproken en we kunnen weer helemaal door één deur! Ze handelde misschien niet professioneel bij de controle zelf, maar hoe ze mijn klacht over haar afhandelde vond ik enorm netjes. Ik heb er nu wel een goed gevoel bij, maar dat komt misschien ook omdat het hartje van de beeb vanmiddag op de controle iets hoger was. Trouwens.......... Krijgt niemand in dit topic een jongen? Volgens mij heeft mijn hond de boel hier wat in gang gezet..... Hij is vanmorgen echt heel bruut gegrepen door een boxerhond uit de buurt, waarbij ik echt dacht dat hij dood ging... uit het niets viel de boxer hem aan, gooide 'em op z'n rug en pakte hem in de nek en begon enorm te schudden. Dus ik samen met iemand anders bovenop de boxer gesprongen die twee minuten lang m'n hond zat te grijpen en hij liet gvd NIET LOS!! Ik ben een enorme hondenliefhebber, maar ik heb beest met alles wat ik kon zitten meppen en trappen... ZONDER resultaat. Ik was bezig met een enorme wanhoopspoging natuurlijk... stom doorgefokt beest met z'n mislukte kaken... (dit is eerder bij die hond voorgekomen). Uiteindelijk heb ik mijn hond letterlijk uit z'n bek gescheurd, die het vervolgens jankend op het lopen heeft gezet naar huis. Erg sneu. Thuis aangekomen heb ik 'em even genegeerd en later nagekeken.. wat bleek? Hij had helemaal niets! (lang leve Corgis en hun dikke kraag). Wel had 'ie serieus in z'n broek gepoept, dat was minder... Maar goed, ik had dus behoorlijk wat stress in m'n lijf ineens en sindsdien heb ik enorme krampen in de buik... hmmmmmm.