36 weken en nu al aan het aftellen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 11oktober, 11 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Dank jullie wel! Kom net onder de douche vandaan en het blijft regelmatig komen, ben zelfs aan het puffen. Nou weet ik weer hoe zeer dit doet,haha!

Vk komt om 2 uur weer en hoop echt dat ik dan meer ontsluiting heb! Probeer jullie op de hoogte te houden, fijne dag dames!

2. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    Nou meid zet hem op ;)
    hier ging ik ook onder de douche rond half 11 en om 12.00 is de kleine geboren terwijl de VK rond half 2 pas weer zou komen..
    Dus het kan snel gaan meid ;)
    Succes

3. Lunacy

Lunacy Actief lid

14 dec 2010
    475
    0
    16
    Whuttt, succes Natas!! Dat zijn er dus al twee die binnen nu en kort hun beebje mogen vasthouden. :D

Ik ben wel jaloers; ik verloor m'n slijmprop zondagochtend en kom nog niet verder dan lichte krampen zo nu en dan... Grrrr! :D

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    hier vandaag ook 36 weken sluit me dan ook graag bij jullie aan als het mag??

Las al dat er al moeders zijn bevallen en dat het voor enkelen erg spannend is..

Ik probeer zsm even wat in te lezen

5. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @natas, oh spannend hoor! hopelijk is alles goed aan het gaan of gegaan! ben erg benieuwd!!

@jolene, spierpijn in je benen is vervelend meis. heb zelf beenweeen gehad en dat is niet echt heel erg leuk kan ik je vertellen! daar is echt niets tegen te doen helaas...

@joan, zonde van de was zeg! hier werd alles zowat gelijk in de machine gegooid zodra er iets vies was. dat moet ik zelf nog ff beter doen. gelukkig nog geen onder gepoepte rompers wel onder geplaste. en meestal doet ze dat ook nog als pappa haar luier doet ;)

@luancy, slijmprop verliezen betekend helaas niet dat de bevalling zich binnen 24u meld :S had zelf op vrijdag de slijmprop verloren en hoopte dat het zaterdag of zondag spontaan zou beginnen maar het begon pas toen mn vliezen waren gebroken.

@annedore, idd de gyn zal er wel verstand van hebben! dacht zelf dat een kindje volledig ingedaald moest zijn. dat zeiden ze tegen mij namelijk in het ZH toen we hoorde dat ik in eerste instantie ingeleid zou worden. gelukkig ben je er niet bang voor! dat was ik wel ben ook panisch voor naalden dus dat was het meer dan dat de weeen zouden worden opgewekt. hopelijk is er morgen plek!

@ricmar, welkom! 36 weken zwanger alweer (lijkt voor mij al zooo lang geleden :p) klets gezellig mee!

x

6. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    Mag ik me ook aansluiten hier? Ook ik ben 36 weken en aan het aftellen. Ben het zoooo zat intussen! M'n BI wordt echt pijnlijk, ik slaap voor geen meter, ben al moe voordat ik m'n bed uitkom en ben gewoon zo ontzettend klaar voor die kleine dat het niet leuk meer is, haha. Wil 'm gewoon vasthouden en zien en kusjes geven en me weer gewoon normaal om kunnen draaien in bed zonder wakker te worden van m'n eigen gedoe. :D

Zag dat het voor Natas23 errug spannend is vandaag, hopelijk gaat alles snel en goed verlopen en mag je snel je zoontje in je armen houden!

7. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik ben nog geen 36 weken, maar wel ontzettend aan het aftellen. Morgen 35 weken en ze mag van mij komen hoor! Ben zo nieuwsgierig.

8. I1985

I1985 Actief lid

13 okt 2010
    254
    0
    16
    Zwolle
    Hey ladies,

Ik ben morgen 36 weken. Nooit gedacht dat te halen!;)

Vorig jaar is er PCOS vastgesteld bij me & ben nu spontaan zwanger geworden!:D Met 32 weken met constante harde buiken opgenomen in het zkh, gelukkig bleef t kleintje nog lekker zitten en nu dus bijna 36 weken!

Ben onderhand ook nieuwsgierig naar t wondertje, maar hoop dat hij/zij nog even blijft zitten!

Krijgen jullie soms ook kriebels voor de bevalling? Het ene moment denk ik: kom maar op; ik kan het wel en het andere moment... BBrrrr...;)

Liefs

9. I1985

I1985 Actief lid

13 okt 2010
    254
    0
    16
    Zwolle
    @ Samarinde: kan me voorstellen dat je het zat bent. Hier wordt het slapen ook lastiger. Gelukkig geen BI bij mij. Vanaf wanneer heb jij dat al?

@MHMW: snap je nieuwsgierigheid; maar beetje doorgroeien is prima toch? ;)

10. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    Hey meiden,

Zal jullie avond niet nog langer laten wachten....
    WE HEBBEN NOG EEN JONGEN!!!

Zondag om 19.30 zijn de vliezen gebroken en om 23.14 was Jayden er. Is dus heel snel gegaan.
    Maar was hier druk en last van naweeen. Later meer...

11. I1985

I1985 Actief lid

13 okt 2010
    254
    0
    16
    Zwolle
    @ Rianne: GEFELICITEERD!!!!!Fijn dat het zo snel ging!

12. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    Rianne, gefeliciteerd!! Fijn dat de bevalling zo snel is gegaan, nu lekker genieten van de kleine man!

I1985; Die BI is bij mij al redelijk snel vastgesteld, weet niet meer wanneer precies maar volgens mij iets na week 20.
    Vervelend dat jij met die harde buiken zo zit, hoe gaat dat nu?

Die bevallingskriebels heb ik ook heel erg, maar het "Kom maar op!"-gevoel overheerst wel. Ben vooral bang voor complicaties bij de kleine of bij mij, maar als ik daar nu al om moet gaan zitten stressen zit ik mezelf alleen maar heel erg in de weg en hopelijk nog om niks ook. Dus dat probeer ik zoveel mogelijk uit m'n hoofd te zetten.

Grappig trouwens dat jij volgens je banner 2 dagen korter zwanger bent dan ik maar dat we allebei nog 29 dagen "moeten". :D

13. Lunacy

Lunacy Actief lid

14 dec 2010
    475
    0
    16
    @Rianne, GEFELICITEERD!

Inderdaad supersnel gegaan joh, ben benieuwd naar de uitgebreide versie! :D

@nieuwelingen: welkom en succes met het doorkomen van de laatste weken!

Ego update aan deze kant:

M'n vriend is vanavond tot half elf werken op zo'n uur van huis en ik ben de hele dag al nerveus daarover... volgens mij heb ik vanmiddag ook m'n eerste harde buik gehad?? Duurde niet heel lang, maar de baby was daarna een tijdje druk/overstuur. ;)

14. I1985

I1985 Actief lid

13 okt 2010
    254
    0
    16
    Zwolle
    Hey,

Wat grappig van die banners..:( Heb het nageteld; ik moet idd nog 29...
    Jij zou 27 moeten toch?>?? Vreemd haha!

BI was mijn ergste angst; hoe ga je daarmee om dan????

De harde buiken zijn weggegaan, ik moest gewoon rustiger aan doen. Zijn 1,5 maand geleden verhuisd en ik kan niet zo goed rustig aan doen, dus waarschijnlijk die harde buiken van het klussen enz. gekregen :)
    Nu gaat het dus goed. Het rommelt soms wel behoorlijk hier; krampen enz.. Soms denk ik: oh, zou de kleine nu al komen??? Iedereen zegt: als je een wee hebt, weet je het wel, maar blijf toch bang dat het al begonnen is en ik het niet doorheb!;)

Fijn dat je 'ik kan het-gevoel' overheerst. Ik druk mijn angsten soms ook weg, maar het hoort er ook een beetje bij denk ik. Het is een spannend iets!:)

Is het ook jouw eerste kindje????

Liefs

15. I1985

I1985 Actief lid

13 okt 2010
    254
    0
    16
    Zwolle
    @Lunacy: snap je spanning omdat je vriend zo ver weg is..;) Mijne gaat vrijdag op cursus in Rosmalen, wonen in Zwolle. Vind ik ook heel spannend, terwijl ik nog lang niet zo ver ben als jij! Maar geloof me; als jij em belt dat het begint, zal ie er sneller dan binnen een uur zijn. Las laatst ook weer in een blad zo'n verhaal. Die man was ook weg, bevalling begon, vrouw belt em op: je moet NU komen. Man sjeest naar huis, bevalling duurde nog 32u daarna en een paar weken later kwamen er 5 bekeuringen binnen hahahaha ;)

16. Lunacy

Lunacy Actief lid

14 dec 2010
    475
    0
    16
    @I1985, duur grapje lijkt me dat hehe. Helemaal omdat het eigenlijk niet echt nodig was geweest. ;)

17. I1985

I1985 Actief lid

13 okt 2010
    254
    0
    16
    Zwolle
    @Lunacy: mijn vlos zei gister nog: dat kind valt er niet zomaar uit ;)

18. Lunacy

Lunacy Actief lid

14 dec 2010
    475
    0
    16
    Whaha, was dat maar waar!! Ik bedoel, ik denk best wel dat je wat innerlijke oerkrachten bezit om een bevalling aan te kunnen... maar srsly... ik heb een hele lage pijngrens. :)

Vrezen jullie het moment niet waarop je je gaat beseffen dat je even heel sterk moet gaan zijn voor een tijdje? Hahaha.

19. Lunacy

Lunacy Actief lid

14 dec 2010
    475
    0
    16
    Voor de nieuwelingen, vul deze anders even aan? :)

Joan1984, 27 jaar, eerste kindje, 2 oktober uitgerekend, meisje
    mbtc, 24 jaar, eerste kindje, 9 oktober uitgerekend, een verassing
    Natas 26 jaar, tweede kindje, 13 oktober uitgerekend, een jongen
    Annedore, 25 jaar, eerste kindje, 21 oktober uitgerekend, jongetje
    Rianne 26 jaar, derde kindje, 21 oktober uitgerekend, een verrassing
    Lunacy, 24 jaar, eerste kindje, 26 oktober uitgerekend, meisje

Bevallen:

30 september: WesDaan, Liza
    9 oktober: Joan1984, Linde
    10 oktober: mbtc, Juna Petronella Machteld
    16 oktober: Rianne 85, Jayden

20. I1985

I1985 Actief lid

13 okt 2010
    254
    0
    16
    Zwolle
    Joan1984, 27 jaar, eerste kindje, 2 oktober uitgerekend, meisje
    mbtc, 24 jaar, eerste kindje, 9 oktober uitgerekend, een verassing
    Natas 26 jaar, tweede kindje, 13 oktober uitgerekend, een jongen
    Annedore, 25 jaar, eerste kindje, 21 oktober uitgerekend, jongetje
    Rianne 26 jaar, derde kindje, 21 oktober uitgerekend, een verrassing
    Lunacy, 24 jaar, eerste kindje, 26 oktober uitgerekend, meisje
    I1985: 26 jaar, eerste kindje, 16 november uitgerekend, verrassing ;)

Deel Deze Pagina