Hallo allemaal! Wat een actie opeens op dit topic!! @I1985: Gefeliciteerd! Trouwen is geweldig! Heel veel succes de komende tijd! @Lunacy: Hoera! Weeën! (Inmiddels is je baby er vast!) Heb je er toch goed aan gedaan nog zo'n mooie buikfoto te maken! Heel veel geluk meis!!! @Rianne en Natas: Goed om jullie bevallingsverhalen te lezen. Mooi dat het allemaal goed is verlopen. Ik merk dat het ook fijn is om verhalen van anderen te lezen... @kannietwachten: Hier heb ik al weken verlof (niet om medische reden, maar omdat de zomervakantie er tussen zat en ik werk in het onderwijs). Ik hou mezelf bezig door wat thuiswerk, met dochterlief naar de winkel enzovoorts. Verder speel ik nu regelmatig een computerspelletje en kijk ik uitzonderlijk veel televisie (als ik alleen ben). Na de 38e week zul je zien dat de spanning er een beetje vanaf gaat, dan zijn de weken te overzien! Succes! O ja: op de koffie gaan is ook een optie. @hier: Vannacht echt geslapen alsof ik 3338213 liter alcohol ophad. Nergens last van: geen harde buiken, krampjes enzovoorts... Door het beetje harde buiken en evt. voorweeën die ik eerder heb gehad vermoed ik dat er toch wel 'iets' gaande is mbt de baby. Misschien dat ik morgen een onderzoekje krijg bij de gyn. om te zien of de bmm al aan het verstrijken is... ach, en anders is het ook prima. Ben er de laatste tijd niet zo gespannen onder! Fijne dag allemaal vandaag! Lekker zonnetje hier erbij.
@Lunacy; Wooow spannennnnd!! Was het dus écht je laatste buikfoto! Succes! @I1985; Gefeliciteerd!! Ben benieuwd naar alle romantische details! @Natas; Fijn dat alles zo goed gaat, lekker van je zoontje en de kraamtijd genieten! @Jolene; Fijn dat je zo lekker hebt geslapen, goede nachtrust is goud waard. Fijne dag allemaal!
Hoi dames, Het is hier ietsje stiller vandaag hoop voor Lunacy dat ze de baby al n tijdje in d'r armen heeft! Bedankt voor alle felicitaties; ben er nog n beetje van ondersteboven;kwam zooo onverwacht! @Samarinde: details.. We werkten 2jr geleden allebei bij een evenementenhal, hij stond achter de bar tijdens LegoWorld waar hij verkleed was als piraat. Ik smolt meteen de eerste keer dat ik em zag! Na n paar dagen dapper z'n nummer gevraagd; nu dus in verwachting en samenwonend. Gister was het weer LegoWorld waar hij weer als piraat moest; hij vroeg of ik even gezellig langskwam: dan konden m'n vriendinnetjes zien waar hij werkte (blablabla ) Prima; ik niks vermoedend erheen. Bij de bar waar we elkaar hebben leren kennen (zelfde plek in de hal) stond ie in piratenpak. Ik nog niks doorhebben.. Ineens begon ie een speech over dat we elkaar daar hadden leren kennen, dat we ups en downs hadden gehad en nu een gezin worden. Om het compleet te maken, zei ie, wil ik graag met je trouwen. Toen ging ie door z'n knieen en vroeg het er stonden allemaal collegaatjes omheen (die ik natuurlijk ook nog ken), beste vriendinnen hebben het gefilmd en foto's gemaakt.. Vervolgens had ie van Legoblokjes een kistje gemaakt (in de kleuren vd regenboog, net als de kinderkamer ) en daarin zaten 2 ringen gemaakt van Lego! Smelt smelt... Zooooooo romantisch en lief!! Genoeg details? Haha
Avey is om 11:15 uur geboren! 2900 gram, 49 cm. Later meer, xxx voor alle wachtenden nog en nieuwe mama's: ik hoor er ook bij.
Lunacy gefeliciteerd met de geboorte van Avey!! Wat een mooie naam zeg! Geniet lekker van jullie meiske en de kraamtijd! @I1985; Aah dat is wel heel romantisch inderdaad, geweldig zeg!
@I1985 gefeliciteerd! wat leuk een huwelijk!! dat was net als de geboorte van ons meisje 1 van de mooiste dagen uit mn leven! heel veel plezier met de voorbereidingen van het huwelijk!! (maar eerst even bevallen ) @luancy, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! wat een prachtige naam en welkom bij de oktober mamma's alles goed met jullie beide?? vandaag is ons meisje een slaapkopje. al 2x in slaap gevallen bij de 1e borst. met moeite wakker gekregen dmv luier verschonen. intake gehad van consultatie bureau wel een aardige vrouw maar wat willen ze veel weten zeg! vooral over erfelijke aandoeningen. ze krijgt binnenkort al wel een echo van haar heupjes omdat pappa een ziekte aan zijn heup heeft gehad. komt vaker voor bij jongens dan bij meisjes maar toch wel fijn dat ze er op gechecked word!!
@Lunacy: GEFELICITEERD MEIS!!! Wat een prachtige naam!! @mbtc: wat een info idd he. Wel mooi dat ze wordt gecontroleerd bij haar heupjes, mijn dochter had ook een lichte afwijking (scheen ook erfelijk te zijn)... @allemaal: Ben benieuwd wie de volgende is. Hahaha, tis net een soort loterij; terwijl het waarsch. toch wel de nodige pijn en moeite gaat kosten... Hier op kraambezoek vanavond bij mn buurvrouw. Ze was een paar dagen eerder uitgerekend.
Even een kort berichtje uit de ziekenboeg Gefeliciteerd met jullie dochter Lunancy! Geniet ervan! Zelf ben ik echt ziek nu, behoorlijk koorts rond 39.0 en echt lamlendig. Nu zelfs ook mijn man, dus ieder moment dat we kunnen slapen slapen we, en doordat je er snachts ook uit moet, lijkt het wel of je niet bijgeslapen raakt maarja... Verder rustig, de kleine meid gaan we zo wakker maken voor de laatste voeding en dan lekker onze koffer in.
Wat een ellende Wesdaan, Heel veel beterschap en hoop dat jullie je snel weer goed voelen!! *ben even vergeten wie* maar van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Leuk dat je nu gevraagd bent, lijkt me een heel bijzonder moment. (hier ook getrouwd, maar zonder 'romantisch' aanzoek)
Meiden, sorry dat ik kortaf ben, maar heb een KS gehad en heb pijn... Voor de nieuwsgierigen staat hier een kort stukje over de bevalling: http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/192472-annedore-op-weg-naar-moederschap-2.html
Goedemorgen allemaal! @Annedore: We vroegen ons al af hoe het was gegaan (ik was ook zeer benieuwd!). Een keizersnede dus. Heb nog niet de tijd genomen om je bevallingsverhaal te lezen, maar wens je bij deze even heel veel succes met herstellen! Ik heb bij mijn dochter een keizersnede gehad, je zult zien dat het met de dag veel beter gaat!! (de eerste dagen zijn het ergst...) Heel erg gefeliciteerd met je zoontje!!! @Alle moeders: Hoe is het met jullie en de baby's? @de rest: We moeten nodig de lijst even bijwerken met geboren baby's! @hier: Vanochtend een bezoekje aan de VK in het ziekenhuis gehad (ik sta eigenlijk onder controle bij de gyn). Baby zit nog steeds niet vast in het bekken, mocht ik weer flink overlopen dan gaan ze rond week 41 waarsch. een keizersnede uitvoeren. Maar eerst volgende week eens kijken of de baarmoedermond aan het rijpen is. Vannacht heb ik veel harde buiken ed gehad, dus wie weet doen de voorweeën hun werk! Fijne dag allemaal!
Hoi dames, Hoe is het hier? Nou, ene dag krijg je een aanzoek en de andere dag begint de bevalling.. (misschien...) Hahhaa. Gisteravond weer wat kramperig en zeurderig gevoel.. Heb ik al een paar weken af en toe: dus niks aan de hand.. Nu kwamen er ook harde buiken bij vanaf vannacht een uur of 3, dus ik dacht: hey, dit is nieuw... Ben gaan timen: hey, ze zijn ook nog regelmatig (elke 7 min..) Vriendlief even wakker gemaakt en gezegd: ik ga proberen te slapen, maar er gebeurt van alles volgens mij.... Dan wist ie dat vast. Om 6.30u werd ik wakker met een echt pijnlijke wee. Ze kwamen elke 4-6min en kon er niet bij praten; alleen oogjes dichtdoen en diep in en uit ademen. (wist niet hoe een wee voelde; maar toen dacht ik: hmmm. dit is het volgens mij) Om 8u heeft mijn vriend de vlos gebeld, die kwam om half negen even langs. Inwendig onderzoek gedaan: baarmoederhals is verstreken, maar had slechts een vingertopje ontsluiting. Vlos zei: moeten even aankijken de komende uren... Vervolgens bleven de weeen komen; ik probeerde wat te slapen; vriendlief ook en wat denk je? Werden we om 12.30u wakker! Haha; we vonden het juist net spannend en leuk worden! (ook al is het wat vroeg; baby loopt wat voor op groei, dus we hebben goeie hoop dat we dan na een paar nachtjes wel naar huis mogen) Nu sinds een half uur rommelt het wel weer behoorlijk; maar slechts 2 weeen gehad.... Iemand ervaring met weeeen die ineens stoppen????? Vriend is even naar de HA met mijn urine; vlos dacht dat het misschien een blaasontsteking is die de weeeen opwekt.... Pfff, wat een spanning hier!!! Sorry voor het egobericht, maar AAAAhhhh; misschien krijg ik vandaag al een kindje.....
I1985 wat een spannende nacht/ochtend hebben jullie gehad!! sterkte en succes!! Als het zelf begint zal jullie kleine er op dit moment wel klaar voor zijn. Annedore gefeliciteerd met Melle!!!!