36 weken en nu al aan het aftellen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 11oktober, 11 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @Anndeore, vervelend een keizersnede, en natuurlijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje. hopelijk herstel je goed en snel en neemt de pijn snel af!!

@I1985, spannend hoor, hopelijk gaat het toch nog doorzetten dan kan jou week niet meer stuk!! enne weet je al wat meer over de urine? of moet je lang wachten op de uitslag?

hier ff een baaldag. werd gister laat door mn moeder gebeld. was net van plan om de kleine te voeden. mn broertje is ALWEER weggelopen (heb een broertje van 17) en mn moeder natuurlijk helemaal overstuur, ik ook natuurlijk. en waarom is me allemaal nog een raadsel heb hem en zn vriendin geprobeerd te bellen maar die nemen natuurlijk niet op. hopelijk belt hij mij vanavond om ff te praten. pff weet ff niet wat ik er mee aan moet. mamma was vandaag bij mij en dat deed haar wel goed ff lekker knuffelen met haar "poppetje".

2. I1985

I1985 Actief lid

13 okt 2010
    254
    0
    16
    Zwolle
    Hoi dames,

Hoest met de kleintjes?;)
    @ Mbtc: jeetje, wat een nare situatie lijkt me dat! Hij doet dat dus wel vaker (weglopen?)... Lastig; kan je niet helpen maar wel succes wensen! Niet teveel aan denken misschien; focussen op je mini?:)
    Zou wat zijn: in 1 week verloven en een kind krijgen haha:D

Even een update:
    vanmiddag was het dus alleen nog aan t rommelen. Nu vanaf 18.30u toch weer weeen; alleen nog niet zo regelmatig dat ik weer ga bellen... Ppff; wil dat het of doorzet of helemaal stopt;) Wordt hier beetje simpel van.. De pijn is prima te handelen, maar het welles/nietes dat het begonnen is: DAAr word ik moeier van dan van de weeen haha;)

Verder nog nieuws hier???? Het lijkt zo rustig!

Liefs

3. I1985

I1985 Actief lid

13 okt 2010
    254
    0
    16
    Zwolle
    @ mbtc: Oh ja; uitslag van de ontsteking was negatief, dus de weeen worden echt door de beeb en mijn lichaam ZELF gestuurd ;) en niet door de ontsteking.

4. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @I1985, gelukkig dat je geen ontsteking hebt.
    probeer me idd te richten op die kleine maar ja vind het wel moeilijk dat de situatie zo is. dit is de 3e x dit jaar dat hij wegloopt. en elke keer zit hij mooie verhalen aan elkaar te praten die niet kloppen. en hij zit bij zn vriendin en haar ouders vinden alles prima. ze nemen geen contact op met mn ouders en als mn ouders bellen dan krijgen ze de wind van voren. het is echt niet normaal. als mijn dochter hier haar vriend in huis zou hebben vanwege problemen thuis zou ik altijd contacten met de ouders van die vriend om te kijken wat de situatie is een verhaal heeft altijd 2 kanten! pff word er gek van hij heeft nog 1uur om mij te bellen maar ben bang dat dat niet gaat gebeuren :S

5. I1985

I1985 Actief lid

13 okt 2010
    254
    0
    16
    Zwolle
    Goeiemorgen :)

Nog geen baby hier; werd om 5u vanochtend wakker van kramp die aanhield (en er nu nog steeds is) maar die blijft zeuren (dus geen weeen ;)) gelukkig uiteindelijk erdoor geslapen en nu net wakker :D
    Mijn vriend en ik geven vandaag onze housewarming / verlovingsfeestje hihi :D Vanmiddag familie en vanavond vrienden, dus beeb moet nog even binnenblijven! We willen niet dat iemand weet als de bevalling begint, dus Spannend of t vandaag rustig blijft!!!
    @mbtc: wat een verhaal! Als mijn kind later haar vriendje mee naar huis neemt, terwijl ie ruzie heeft met z'n ouders,moet ie ook Echt bellen naar z'n ouders hoor!! Die ongerustheid zou ik niet in stand willen houden!! Heeft ie je nog gebeld? 17 is ook n lastige leeftijd (zal vast ook meespelen!). Hoest met je mini??

Liefs

6. Jolene

Jolene Actief lid

10 dec 2010
    272
    0
    0
    Nederland
    Hallo allen!

@mbtc: Vervelende toestand! Probeer wel te genieten van je mooie kleintje!

@I1985: Dat je nu al last hebt van (voor)weeën! Ik weet van de buurvrouw (zij is inmiddels bevallen) dat voorweeën erg veel op gewone weeën kunnen lijken. Zij is twee keer 'voor niets' naar het ziekenhuis geweest terwijl ze toch echt weet wat weeën zijn omdat ze al een keer bevallen is.

@hier: geen gerommel, geen harde buiken, niets... Ben sinds vandaag frambozenbladthee aan het drinken. Geen idee of dat iets doet, ben vrij nuchter en verwacht er dus ook niet superveel van, maar wie weet. Ben wel steeds erg moe nu. Lekker slapen maar weer dus!

7. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    Lunacy GEFELICITEERD MET JULLIE MEISJE!!!

Annedore GEFELICITEERD MET JULLIE VENTJE!!

Hopelijk gaat alles goed bij jullie, rustig aan doen allebei!

Sorry dat ik niet zo vaak meer reageer, drukte, moe, last van bkkenpijn etc.. verder hier wel aan het genieten hoor!
    Zie dat er veel meer dames nu mee kletsen, kan het allemaal niet meer bijhouden...komt wel weer!

@Jolene het schiet bij jou nu ook echt op!!! Hooop dat de kleine zich snel aandient!

@1985 Succes met het gerommel!!!!!

@mbtc al wat van broerlief gehoord?

@hier gaat alles goed met de kleine man! de borstvoeding is nu goed op gang en hij groeit mooi!

Ik hou weer op want onze kleine heeft weer zin in iets!

Goed weekend!!!!

8. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @rianne vervelend dat je zo last hebt van bekkenpijn :S

hier alles wel weer rustig, gister heeft hij niet gebeld vandaag maar zelf even gebeld met broertje. zit met een heleboel dingen maar wil het niet vertellen, heb gezegd dat ik hem dan ook niet kan helpen.
    hij wil nu het huis uit omdat het thuis allemaal "gezeik" is. mn ouders hebben gezegd hoe wil je dat doen? je hebt geen baan geen stufie noem maar op. en dat de keuze die hij maakt definitief is. ze zijn nu heel hard tegen hem maar snap het heel erg goed zo valt er niet met hem te leven. kan het nu wel weer van me af zetten gelukkig en geniet van ons meisje. ze valt alleen telkens in slaap tijdens het voeden. moeders met meer ervaring met BV overkomt jullie dat ook wel eens of vaker? ook moeten we haar vaak wakker maken voor voedingen is dat normaal??

x

9. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Annedore; Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Melle! Hopelijk verloopt je herstel voorspoedig en kun je snel fris en fruitig van jullie kleintje gaan genieten!

@I1985; Wow jullie hebben al een paar flink spannende uren gehad zie ik! Ben benieuwd hoe lang jullie verrassing nog op zich gaat laten wachten.

@mbtc; Wat vervelend dat jullie zo veel stress hebben om je broertje, kan me voorstellen dat je daar flink mee zit.

@Jolene; Ben benieuwd of de frambozenbladthee de boel een beetje op gang brengt bij je, jammer dat je met dat soort dingen niet kunt checken of het daardoor gekomen is. Hopelijk heb ook jij snel je kleintje in je armen!

Hier drukdrukdruk geweest, daarom weinig online. Heb ook nog een middagje aan de CTG gelegen omdat de VK zich zorgen maakte maar het lijkt allemaal goed te zijn met onze kleine, dus we wachten het maar af. Mijn vriendinnen hebben voor morgen een babyshower georganiseerd waar ik niks van mag weten, dus daar heb ik wel zin in, ondanks dat ik dus van niks weet. :D Verder doe ik het lekker rustig aan, heb last van m'n BI en ben een beetje emotioneel of zo. Ben benieuwd wanneer ons ventje zich gaat melden, heb zo'n zin om hem te knuffelen, wil niet langer wachten! Hahaha!

Fijne avond dames!

10. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    @mbtc ik maak onze kleine nooit wakker voor voedingen! Hij groeit goed en doet het verder prima. Voor de nacht maak ik hem nog wel eens wakker, maar verder niet hoor!

11. Jolene

Jolene Actief lid

10 dec 2010
    272
    0
    0
    Nederland
    Hallo allemaal!

@Samarinde: waarom aan de CTG? En alles was dus wel goed? Hier gaan de emoties ook met ups en downs hoor!

@Rianne85: Wie weet ben ik nu de volgende... hahaha... ik hou de moed erin! Ik maakte mn dochter trouwens ook nooit wakker voor voedingen...

Hier weinig bijzonders vandaag en vannacht. Wat 'steekjes' af en toe, maar niets noemenswaardigs... Zo nu en dan wat harde buiken, en daar ben ik op zich al heel blij mee. Donderdag krijg ik een inwendig onderzoek om te zien of er al iets aan het rijpen/ontsluiten is...
    Wat betreft de frambozenthee: Het smaakt prima, maar of het werkt?!

Iedereen fijne zondag nog!

12. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    Hallo allemaal!

Weer een berichtje van hier, en tja nog steeds ziek.. bah heb natuurlijk totaal geen weerstand, dat moet weer helemaal opgebouwd worden... Dus veel visite van afgelopen week afgebeld en overgezet naar deze week, dus krijgen een druk weekje.

Ik hou het allemaal niet goed meer bij...:) dus heb niet heel ver terug gelezen.

Hier maak ik de kleine ook niet wakker voor de voedingen. Ze komt nu weer iedere 3 uur ook snachts weer ;) Maar ze drinkt wel alle flesjes zo goed als leeg. Ik ga der morgen wegen dus ben heel benieuwd wat ze in 3 weken gegroeid is...
    maatje 50 is nu ieder geval te klein ;)

Hier ook nog steeds last van mijn bekken, loop ook weer bij de fysio ervoor, moet zeggen dat het wel wat beter wordt.

A.S dinsdag heb ik sollicitatie gesprek voor een andere werkgever, omdat mijn huidige werkgever mijn diensten niet zoveel mogelijk in de avond wilt plannen want het is mijn probleem dat ik smorgens vroeg moet beginnen.
    En zo zijn er nog meer dingen gaande, waar ik totaal niet mee eens ben, dus ben nu rustig in mijn verlof aan het solliciteren, en dinsdag is de eerste aan de beurt ;) ben benieuwd.

Verder meiden die nog moeten bevallen heel veel succes met de aankomende nacht je weet het nooit...

En de andere meiden, geniet van de kleintjes ;)

13. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    als ik haar niet wakker maak dan pit ze de hele dag door geloof ik! ze moet toch een minimaal aantal x per dag gevoed worden? 's nachts laat ik haar wel liggen maar overdag moet er toch af en toe wat in?? als ze eenmaal wakker is dan wil ze wel eten en is ze ook heel erg gulzig! morgen maar ff bellen naar consultatiebureau. kan daar best onzeker van worden, is alles wel goed met haar?!?

14. Jolene

Jolene Actief lid

10 dec 2010
    272
    0
    0
    Nederland
    Heey mbtc:

Ik zou inderdaad even het consultatiebureau bellen! Zij kunnen je direct advies geven. Of een lactatiedeskundige... zo te horen heb je gewoon een heel slaperige baby! Wel fijn voor de nacht, maar niet lekker als je je zorgen maakt...

Hoe is het verder met iedereen?

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    meiden update:
    sinds vandaag aan de insuline en moet re rekening mee houden dat ik vanaf week 38 ingeleid ga worden...
    het protocol schrijft dat voor...

16. Jolene

Jolene Actief lid

10 dec 2010
    272
    0
    0
    Nederland
    Wat is het ontzettend rustig hier! Hoe is het met iedereen?

@Ricmar: Vind je het spannend? Of heb je er wel vrede mee?

@de rest: Hier weinig gerommel. Wel wat buikpijn enzovoorts, maar ik vermoed eerder dat er een griepje op komst is dan dat ik ga bevallen...

Geniet van de dag!

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    jolene ik heb er wel vrede mee en hoor wel wat de gyn vrijdag zegt.
    beleid kan ik niet omheen, hoop alleen dat ik me maandag mag melden

18. Lunacy

Lunacy Actief lid

14 dec 2010
    475
    0
    16
    Heeeeeeey allemaal!!! Sjongejonge, wat heb ik een hoop gemist en wat gaat de tijd SNEL!!

Vanaf NU ga ik alles weer volgen, maar vanwege de hectiek (nacht blijven in ziekenhuis vanwege inwendig ruptuur die erggg veel pijn doet :( en daarna een fikse ontsteking aan beide borsten:$) kon ik het niet opbrengen ook nog een forum te volgen... was behoorlijk min........

Maarrrrr,

Avey Rhiannon is op 20 oktober geboren om 11:07 uur!!! Ze is 49 centimeter en 2905 gram. :D (eerst weer wat gezakt, maar ze stijgt inmiddels weer).

Tadaa:

Bekijk bijlage 192978

Ik ga geen bevallingsverhaal typen, want ik wil de verwachtenden niet ontmoedigen haha. :p

Zijn er nog meer baby's geboren? En hoe doen de kersverse moeders het?

Ik ben vanavond voor het eerst alleen met haar... gezellig!!!

19. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    Wat een prachtig meisje Lunacy, en met hele mooie namen! Vervelend dat je het fysiek zo zwaar hebt (gehad), hoe gaat het nu inmiddels met je?

Ricmar; Spannend! Hoop dat alles snel en voorspoedig mag verlopen en je snel een mooi en gezond kindje in je armen mag houden.

Hoe gaat het verder met alle dames hier? Ik heb het ook veel te druk gehad, af en toe wel even online maar totaal geen ruimte in m'n hoofd, slecht he. ;)

Hier gaat alles wel goed, zit echt elke dag te hopen dat dit De Dag mag zijn, maar de VK zegt dat ik waarschijnlijk nog wel een paar weekjes moet wachten, zucht. Kleintje is ook weer gedraaid, lag eerst met z'n ruggetje links en ligt nu rechts, de kleine mafkees. Moet wel rustig aan doen van de VK ivm BI en stijgende bloeddruk en zo, da's wel wat minder. Heb dus heel Villa Uk leeggeshopt en heb ook nog een Babydump bestelling die ik morgen verwacht, da's wel lekker. Kan ik lekker wassen en inrichten en dagdromen, dat is nog best wel rustig aan doen, toch?

Maar goed, vanaf nu kom ik écht weer wat vaker even checken hoe het gaat met jullie allemaal!

20. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @luancy, klinkt heel vervelend een inwendig ruptuur :S en dan ook nog een ontsteking aan je beide borsten :(

vandaag lekker dagje gehad met mevrouw, ze wilde nu om de 1.5/2u eten en is vanaf 3u al bijna nonstop wakker. was blij toen mn man er was. had 2 aardappels geschild toen hij thuis kwam. toen het eten net op tafel stond had zij zoiets van ik wil ook eten! zat met mn bord op schoot toen de kraamvisite binnenkwam :S hopelijk gaat ze vannacht wel lekker slapen...misschien weet ze dat ik me zorgen maak over het wakker maken en denkt ze dan doe ik het toch zo om de 2u, is het weer niet goed :p

Deel Deze Pagina