36 weken en nu al aan het aftellen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 11oktober, 11 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kannietwachten

kannietwachten Actief lid

13 jan 2011
    299
    0
    0
    Lunancy wat een prachtig meisje! zo mooi fijn popke. Fijn dat ze het goed doet. jammer dat bij jou het begin wat minder was. Geef je ook bv? lijkt me een lastig begin met 2 onstekingen, hoop dat het nu een stuk beter gaat. Geniet van je avondje met zijn 2en!

mbtc haha jullie moeten het samen beter gaan afstemmen ;) gek meisje die mama overdag laat zwoegen voor wat eten en dan 'snachts lekker doorslaapt ;) nee hoor zonder gekheid, ik zou me ook zorgen maken, maar misschien is dit gewoon haar manier. Heb je het al aan een deskundige gevraagd wat zij ervan vinden?

oei Ricmar das ook minder, toch nog aan de insuline op het laatst. Wel fijn dat ze je goed in de gaten houden en dat ze je beebje op tijd gaan halen, zodat je een mooi gezond kindje op de wereld zet. succes vrijdag bij de gyn!

Hier zit ik er echt doorheen. Alles doet me pijn en verveel me te pletter. maar iets ondernemen tegen de verveling gata ook niet want dat doet me weer zeer. 'snachts slaap ik slecht want dan denk ik bij elke pijntje, is dit een wee? Ik was er ook zo van overtuigd dat ze 25 oktober zou komen (als sinds ik 20 wkn was), maar niks dus hé haha. ze houdt me lekker voor de gek. manlief gokt op morgen, maar ik weet het niet meer het zou zomaar 11-11-2011 kunnen gaan worden ;) Morgenvroeg heb ik een afspraak bij de gyn, hij vertelde de vorige keer dat hij me niet overtijd wilde laten lopen ivm stuitbevalling, dus ik ben benieuwd wat hij nu wil doen. Sorry dames voor mijn geklaag, het lucht wel even op moet ik zeggen.

Mama's geniet van jullie baby's en toekomstige mama's het duurt echt niet lang meer!!!

2. Jolene

Jolene Actief lid

10 dec 2010
    272
    0
    0
    Nederland
    Hallo allen!

@Lunacy: Wat een prachtig meiske!!! Super om hier te zien op het forum (dan weet ik waar ik naar uit mag kijken). Veel succes, ook met de ontstekingen!

@Kannietwachten: Dat eindeloze wachten en letten op kleine pijntjes is heel herkenbaar! Voor jou lijkt het me extra lastig omdat je kindje in een stuit ligt. Hou je ergens ook rekening met een keizersnede? Of is dat niet aan de orde?

@alle jonge moeders: Hoe gaat het met voeden/groeien enzovoorts?

@alle wachtenden: Al tekenen van een bevalling?

@hier: gisteren steeds wat 'voorweeën' gehad. Een soort samentrekkend gevoel van de baarmoeder. Dat zijn toch voorweeën? Ze zijn niet pijnlijk.
    Ben heel benieuwd hoe het er morgen voorstaat bij de gyn! Ben gek genoeg helemaal niet meer gespannen, zenuwachtig enz. en lig ook niet meer bij ieder krampje wakker. Ik heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen, en het gaat vast toch anders dan ik mij voorstel!

Geniet van de mooie dag!

Jo.

3. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    Kannietwachten; Ach wat balen dat je je zo rot voelt, hopelijk mag je snel bevallen! Ben benieuwd wat de gyn morgen zegt, hou je ons op de hoogte?

Jolene; Jij morgen ook al naar de gyn zie ik? Spannend! Het klinkt inderdaad als voorweeën wat je hebt, hoewel ik vaak hoor dat die best ook pijnlijk kunnen zijn. Zijn het niet harde buiken? Fijn iig dat je die "berusting" hebt gevonden, de angst en gespannen verwachtingen laten varen schijnt echt het beste te zijn wat je kunt doen.

Mbtc; Het meisje houdt je lekker bezig dus!

Hier gaat het wel goed, veel krampjes en steken en scheuten en last van van alles... Ga er sinds vandaag eigenlijk van uit, een voorgevoel of zo, dat ik overtijd ga lopen, dus ik leg me er maar bij neer. ;) Maar ooh wat voelt dat lang, een week lijkt wel een maand te duren, blegh! Kan niet wachten tot m'n ventje besluit zich aan te dienen!

Hele fijne dag vandaag dames!

4. Jolene

Jolene Actief lid

10 dec 2010
    272
    0
    0
    Nederland
    @Samarinde: Ben benieuwd wat ze morgen gaan zeggen! Duim voor je! Enneh... niet moedeloos worden hoor. Iets overtijd lopen kan soms heel goed zijn voor de baby!

5. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    Jolene; Haha dan is dat overtijd lopen tenminste goed voor iemand! Ik ben het gewoon een beetje zat aan het worden, heb echt nul energie en mijn BI begint steeds meer op te spelen. Ben er doodmoe van en word daarvan weer chagrijnig, zit de hele dag op mezelf te klagen, haha. Maar het komt wel goed, ik moet mezelf idd maar blijven voorhouden dat iedere dag dat die kleine blijft zitten hij er gewoon nog niet klaar voor was om te komen en het dus beter is dat ie nog even bleef zitten. Of zo. :p

Veel succes bij de gyn morgen!

6. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hoi meiden!

Vandaag de 36 weken bereikt, mag ik me hier aansluiten?!

Niet dat ik het nou al zo zat ben, maar het lijkt me wel gezellg :).

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Sallie welkom

8. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Tnx ricmar!

Jij zit ook op de termijn dat je denkt lama komen, maar dat het ook nog 4 weken kan duren, lastig hoor!

Merk hier dat ik stiekem richt op de 37 weken omdat het dan 'mag', maar dan kan het zo tegenvallen volgens mij!

9. Jolene

Jolene Actief lid

10 dec 2010
    272
    0
    0
    Nederland
    @Samarinde: het is rot dat je er BI bij hebt! Hahaha, het wachten is nou eenmaal enorm vervelend! Heeeeeel herkenbaar!

@Sallie: Welkom! Gezellig meekletsen! Het kan idd nog even duren!

@hier: Wow, ik heb echt de meest waardeloze nacht tot nog toe gehad dankzij verschrikkelijke hoofdpijn (migraine?!). Ik kan nu weer rechtop zitten, maar wat een beproeving!!! Duizelig erbij, en nog steeds bonkt het in mn hoofd. Toch maar weer een paracetamol genomen... Ik maak me er geen zorgen over, zal het vanmiddag wel even aangeven bij de gyn. (als ik dat uberhaupt red onder deze omstandigheden).

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Sallie ik denk dat ik echt mag aftellen hoor, morgen ochtend beleid bespreken met gyn, maar ivm zwangerschaps diabetes nu aan de insuline en dan is protocol 38 weken inleiden.
    alleen eigen gyn heeft morgen tot zaterdag ochtend dienst en dan een andere gyn waar ik goed mee kan en dan woensdag een gyn waar ik liefst voor weg loop dus hoop dat ik voor woensdag avond mag bevallen..

11. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Jolene: tnx meid! Ja klopt hoor, houd ik stiekem ook wel rekening mee ;). Bij jou schiet het al aardig op! Vervelend dat je zo'n hoofdpijn hebt, zou het inderdaad even aangeven...

Ricmar: sorry,had niet het topic teruggelezen, maar dat is wel erg spannend zeg! Lijkt me ook wel een raar idee! Is het bij jou ook je eerste kindje?

12. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ja ons eerste kindje en we verwachten ook niet dat we voor een 2 de wonder mogen..
    we hebben hier al heel veel geluk mee

13. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ricmar: ik zie het nu aan je onderschrift ja, met recht een wonder. Nou hoop dat je hem/haar deze week nog in je armen hebt!

14. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Sal; Haai meis, gezellig dat je mee komt kleppen hier! ;) Hoe is het bij jou?

@Jolene; Aah nog migraine erbij ook, arme jij! Sterkte! Hoe is het bij de gyn gegaan?

@Ricmar; Ik duim voor je dat je woensdagavond mag bevallen (bij de gyn die je het liefst hebt, een draak van een gyn bevalt volgens mij echt niet prettig!) en donderdag je kleintje in je armen mag houden!

Hier blijft het maar rommelen, zucht! Werd vanmorgen wakker met vreselijke menstruatiepijn-achtige scheuten van mijn rug tot in m'n voeten, en het is de hele dag blijven zeuren. Ik hoop niet dat dit zoiets is dat nog weken aan kan houden, daar heb ik écht geen zin in. ;) Maar goed, we zien het allemaal wel. Heb iig weer een dag erop zitten die ik af mag strepen, da's al heel wat, toch? :p

15. Jolene

Jolene Actief lid

10 dec 2010
    272
    0
    0
    Nederland
    Goedemorgen allemaal!

@Samarinde: dat 'gerommel' kan nog even aanhouden, maar het is vast een goed teken!

Afspraak bij de gyn. was prima, alleen was mijn bloeddruk te hoog! Ik was heel erg verbaasd aangezien ik juist altijd een lage bloeddruk heb. Ik moet dus veel rustiger aandoen. En nu maar wachten op de weeën hahahaha. Die gaan vast en zeker niet komen!

16. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Jolene; Haha wat grappig dat had ik ook deze week, normaal altijd lage bloeddruk en ineens een stuk hoger! Schijnt wel heel normaal te zijn tegen het eind, zolang je maar niet met meer dan 15 punten in 1 keer gestegen bent, of zo. Dan moet je weer urine inleveren en allemaal dat soort dingen. ;)
    Ik hoop voor je dat de weeën snel komen, je loopt nu écht op het eind he!

Hier rommelt het nog stug door, ik vrees dat het gerommel aanhoudt tot 42 weken en dat ik dan ingeleid word of zo, haha. Zucht. :D

17. kannietwachten

13 jan 2011
    299
    0
    0
    hoi dames, hier van woensdag op donderdag een hele spannende nacht gehad met van 1.30 tot 5.00 vreselijke harde buiken en voorweeën, we dachten echt dat het begonnen was. Maar om 17.00 ineens in slaap gevallen tot 7.00 en niks meer gevoeld:(. Het was gewoon wat voorwerk volgens de gyn, hoort er allemaal bij. Maar ik wil ook zo graag dat het echt begint!! Vannacht nergens geen last van gehad en een keer goed kunnen slapen, dat ik dan ook wel weer heel erg fijn! gisteren controle gehad en alles was goed, hoef pas 8 nov weer terug te komen..:$ dat zou betekenen dat ik al 4! dgn overtijd zou zijn... hoop dat toch echt niet :D

samarinde bij jou rommelt het ook al flink! hoewel dat inderdaad nog even kan aanhouden, lijkt het me toch een goed teken. dan is alles zich al goed aan het voorbereiden op het 'echte' werk!

Jolene, ik hoop voor jou dat het nu elk moment gaat beginnen, jij wacht ook al lang genoeg ;) In het novembermama's topic las ik een leuk grapje;:D sms BEVALLING AAN als je wilt dat Jolene nu gaat bevallen. dus bij deze: BEVALLING AAN!

Ricmar hoe gaat het met jou? hoe gaat het met de diabetes nu je moet spuiten, beter? ben benieuwd of je al een datum weet.

18. kannietwachten

13 jan 2011
    299
    0
    0
    Ik las net het volgende nieuws bij de november mama's en dacht ik zal het even met jullie delen:
    *** BUDDYNIEUWS ***
    Ricmar stuurde me net dat ze zo voor keizersnede moet. Ze weet zelf nog niet heel veel meer. Het komt doordat haar navelstreng niet goed meer werkte, hier kwamen ze achter na CTG en controle. Als ik meer weet horen jullie het! (Ze is momenteel 37wk en 3 dagen..)
    *** Einde Buddynieuws ***

19. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden!

Sam: ja ik dacht zoek nog een topic om gezellig in mee te kletsen nu ik alle tijd heb ;). Maar jullie moeten niet te snel gaan, dan zit ik hier straks nog 5 weken alleen te kletsen :p. Klinkt wel echt spannend bij je hoor, er is in ieder geval iets gaande, dat geeft de burger moed :). Hier op af en toe wat krampen na de laatste tijd rustig...

Kannietwachten: klinkt inderdaad als een spannende nacht! Wel vervelend dat het dan niet doorzet, zeker als je echt denkt dat het dan begonnen is! hoop dat het niet meer lang duurt voor je! :).

Ricmar: succes/sterkte meid! Het kan in ieder geval niet lang meer duren!

20. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Sal; Aaah jou laat ik nooit in je eentje kletsen, dat weet je toch! :p En anders moet jij maar gewoon heel erg opschieten, haha! :D

@Kannietwachten; Oh wat spannend zeg, jammer dat het niet is doorgezet maar hopelijk komt dat dan snel! Duimen draaien voor je! Ik hoop ook dat het gerommel bij mij voorwerk is dat snel Echt Werk wil worden, haha.

@Ricmar; Spannend! Heel veel succes en sterkte, hopelijk gaat alles goed en snel en heb je straks een prachtig kleintje in je armen!

Ik zit me verschrikkelijk in te houden om niet keihard geld over de balk te smijten, denk dat dat bij mij gewoon deel van de nesteldrang is, of zo. ;) Dat online shoppen is echt de uitvinding van de eeuw als je het mij vraagt. Dat, en roomkaas. :p Oh god, nou heb ik trek in Philadelphia! ;) *leuk spul he, die hormonen!* :D

Fijne dag vandaag dames!

Deel Deze Pagina