36 weken en nu al aan het aftellen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 11oktober, 11 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

@ Joan1984:
    Ja, gek toch vocht in 1 voet,haha!
    Geen enkel gaatje te bekennen dus ben er weer voor een half jaar vanaf.:D
    @Rianne85
    Word nu wel wat spannender! Alweer bijna 37 weken, dus over ongeveer 3 weken hopen we toch te zijn bevallen!

Alhoewel, zie trouwens op zw pagina heul veel dames die overtijd lopen. Duimen dat wij tussen de 38-40 weken bevalllen,:p

2. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    ha ha, mannen moeten vaak eerst alles even laten bezinken en gaan daarna pas nadenken. Wel fijn dat hij dat iig met zijn vragen en onzekerheden bij je terecht komt. Mijn man is vooral bang dat ik me asociaal ga gedragen, schelden door de pijn ed. Niet dat ik nu asociaal ben maar ben niet bepaald op mijn mondje gevallen en kan wel eens fel reageren. Maar naar mijn idee nooit respectloos. Gewoon duidelijk. Ha ha, nou ja we zullen het zien.

Ik mag idd al bevallen. Wel fijn om die mijlpaal ook gehad te hebben. Nu hopen dat de bevalling vanzelf op gang komt. Wil eigenlijk liever niet ingeleid worden. Maar goed, mijn lichaam heeft nog even :D.

@wesdaan, je bent dus flink bezig geweest met opruimen/schoonmaken. Dat ken ik wel. Kreeg het vandaag ook ineens in mijn bol dat ik echt naar de kapper moest. Ben dus net geknipt en heb het lekker kort (tot op mijn schouders) laten knippen. Wat toch wel een goede 15 centimeter eraf. ben erg benieuwd wat mijn man gaat zeggen, ha ha! Ook mijn wenkbrauwen geepileerd en nagels gevijld en gelakt. Tja, wil er goed verzorgt uitzien bij de bevalling ;).

Ik heb van die lelijke zwangerschapsvlekken onder mijn oksels en onder mijn borsten. Snap niet dat het daar komt maar baal er wel erg van.

Heeft 1 van jullie ook een fotoshoot gedaan van jullie zwangere buik? Ik heb dit met week 36 gedaan. Ben nog steeds aan het wachten op de fotos. Ben zo benieuwd hoe ze geworden zijn!!

x

3. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    Ja ben druk bezig geweest vandaag!
    Vorige keer met de bevalling heeft hij het redelijk moeten bezuren.
    Zo moest hij me helpen en zo weer de kamer uit, maar ow wee als ik hem niet meer zag dan moest hij terug komen ;) Dus hij weet wel een beetje hoe ik ben :).
    En nu zien we het wel weer.

Bij mijn vorige zwangerschap hebben wij wel een fotoshoot gedaan was wel heel leuk en mooie foto's we hebben er nog steeds 1 vergroot aa nde muur hangen want op die foto ben ik verliefd...

Maar ik ben nog niet klaar vandaag, wil vanavond men grote strijk maar is ff wegwerken, en wil mezelf idd ff bijwerken.
    Dus dat betekent wenkbrauwen epileren, alles ff bijwerken, haren weer mooi in de verf want uitgroei op donkerblond haar ziet er niet uit.. Haha en moet wel mooi voor de dag komen in mijn kraambed.

Vandaag de luiers maar gehaald en de minidingen voor in het ZH evt.

Zo langzaam aan ben ik er wel klaar voor.

4. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    Geen fotoshoot hier, wil straks als de baby er eenmaal is de kids met z'n drieen laten fotograferen.

Jullie kunnen kwa uiterlijk dus fris aan de bevalling beginnen. Zal mijn haar volgende week ook even verven. Moet nodig weer. Altijd zo gek bij mij want als ik denk dat het nodig weer moet zeggen mensen altijd: hey heb je je haar geverfd??

@wesdaan: jij hebt nu dus echt nesteldrang om alles voor vrijdag "af" te hebben... ik heb nog een weekje langer de tijd!

@joan al last van echte weeen???:)

@natas inmiddels je tas al gepakt?? Ik nog niet!

Gister wel bijna alle adressen bijelkaar gezocht en envelopjes geschreven. Geeft ook weer een klein beetje rust!

Vanochtend even boodschappen gedaan en ik denk dat ik vanmiddag de wieg maar even moet bekleden.

We blijven nog maar met zijn 4 en over in de kletsgroepje....
    Annedore, MBTC, en 11oktober hebben recent geen berichten meer geplaatst.....

Hebben jullie ook zo'n last van hartkloppingen? Ik heb het bij de vorige zwangerschappen niet gehad, maar het is nu verschrikkelijk, volgens mij klopt mijn hart 2 x zo snel! Gewoon eng soms om te voelen.

En voor wie thuis bevalt op een kraambed: Zetten jullie dat alvast inelkaar? Ik twijfel daaraan omdat mijn vorige bevallingen vrij snel zijn gegaan en mijn vriend dus vaak in de nachtdienst zit op het moment. Heb geen zin om met weeen zelf dat ding in elkaar te zetten. Hoe doen jullie dat?

Fijne dag allemaal, rustig aan en ik wacht met smart op het eerste babynieuws!!

5. Dora en Boots

Hoi dames!

Hier een rustig dagje, vanmorgen hele huis gepoetst en nu op de bank met een dekentje. Dochter is aan het spelen bij de go.:D

Zo nog maar even wat slaap inhalen van vannacht, dochter was veel wakker en wou graag tussen ons in liggen. Ik slaap al zo slecht dus elke keer maar terug gebracht en man slaapt overal doorheen. Tss......Jullie nog wat leuks in de planning?:)

Wat betreft de adressen, ik had van de vorige keer alles nog in de computer staan op etiketten! Super handig, gewoon op mijn werk afgedrukt en als we de kaarten versturen hoeven we alleen de etikketten en postzegels te plakken. Ook handig met de kerst.;)

@Rianne:
    Man werkt gelukkig heel dichtbij, dus wij zetten het bed pas op als de bevalling begint. Beval beneden omdat we beneden ook de badkamer hebben en het boven erg klein is. Heb niet veel zin om met een bed in de woonkamer te zitten dat misschien nog wel 4 weken moet staan.

Maar ja jouw bevallingen gaan wel erg rap!:$ Zou het dus wel doen dan,haha!

6. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    Zo de nacht weer heerlijk doorgekomen, zoontje is mij mijn moeder dus ik kan hier weer aan depoets ;)
    Moet de badkamer nog ff doen en dan is alles op orde, dan is het een kwestie van bijhouden :)

Ons bed staat hoog maar daar is alles meegezegt, dat kraakding hoef ik niet op mijn bed, ik heb zo'n molton bedzeil gekocht, ideaal, kan straks gewoon in de vliko evt.
    Verder staan alle evt. benodigdheden boven op de babykamer dus kunnen ze dan zo pakken.

Hier werkt mijn man ook dichtbij zo'n 5 min dus als het zo ver is is hij zo thuis, maar het kan ook zo maar zijn dat hij over 3 weken op een uur afstand zit dus dan wordt het eerder bellen ;)

Nee ik heb geen last van hartkloppingen, wel dat als ik de trap op loop dat ik boven eerst bij moet komen, en op adem moet komen.
    Zo ook met douchen ik doe alles heel snel om vervolgens 10 min op de rand van mijn bed te zitten om bij te komen en mijn vervolgens daarna af te kunnen drogen... hahah! als ik het rustiger doe zal het vast beter gaan, maar ken maar gedaan zijn.

Moet vanmiddag met onze kat naar de dierenarts heeft nu een heel abces op der rug van een kattengevecht van vorige week... beestje is niet helemaal in der hum.
    Maar normaal vraag ik pillen ( antibiotica) maar ga nu maar voor de injectie want manlief houdt er niet van om een kat in de houtgreep te nemen en er een pil in te douwen en tja je weet nooit wat er gebeurt...

Vind het wel spannend dat het dichterbij komt allemaal maar ik heb zelf het gevoel dat het nog wel zo'n 4 weken blijft zitten...
    hahah! Maar vind het wel heel gek dat ik vanaf vrijdag groen licht heb :)

7. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    He dames,

is gezellig geweest hier. Aardig wat bij te lezen.

@wesdaan, goed bezig in het huishouden! Ik moet zeggen dat ik nu een stuk minder actief word. Maar heb alles idd met 36 weken uitgebreid gedaan en probeer het nu bij te houden. Alleen stofzuigen doet mijn man. Moet eigenlijk weer een rondje boven doen, badkamer, wc en planken boven het bed maar kan me er echt even niet toe zetten! Heb vandaag wel een nieuwe dweil gekocht en wil dus van de week even uitgebreid dweilen maar dan moet mijn man eerst stofzuigen dus zal het weekend worden denk ik.
    Succes met de kat vanmiddag. Ik ken dat, heeft mijn kat niet zo lang geleden ook gehad. Ik tilde haar op en kreeg toen ineens een warme flets over mijn hand, gadver de gadver. Had nog geluk dat ze me niet krabde wat deed haar wel zeer waarschijnlijk. Ook maar een prikje gehaald toen. Zielig hoor.

Mijn man werkt elke keer ergens anders. Volgens mij zit hij nu ongeveer een uur rijden ver. Maar dan moet hij niet toevallig in de file komen in Amsterdam. Ach, beter dit dan in Groningen. Daar zat hij tot ik 36 weken was. Heb hem nog flink aan zijn verstand moeten peuteren dat hij daar echt niet langer naartoe mocht. Project loopt tot halverwege oktober. Nou, mooi niet! Laat iemand anders maar gaan.....

Ik heb geen last van hartkloppingen. Heb wel eens dat ik in bed lig en dat ik dan ineens mijn hart goed hoor en ook hoor hoe snel hij gaat. Moet me daar echt niet op gaan concentreren want dan word ik gek :). Ga dan snel anders liggen. Maar is wel normaal hoor want je hart moet veel harder werken. Had het gevraagd aan mijn verloskundige.

Ik heb nog geen echte weeen. Heb vandaag in het ziekenhuis aan een hartfilmpje gelegen omdat ik de baby gisteren echt minimaal gevoeld heb. Anders dan anders. gelukkig zo gauw ik eraan lag voelde ik de baby weer. kindje houdt me nu al voor de gek ;). wel helemaal blij want de uitslag was goed. De baby was in goede conditie! Helemaal blij. Er werd ook een ding op mijn buik gezet voor harde buiken. Maar dat was bijna een rechte lijn. Af en toe een heel klein beetje omhoog maar niks bijzonders. Dus echt geen weeen, ha ha. Had wel aan mijn verloskundige gevraagd over die krampen, menstruatie/darmkrampen en ze geeft aan dat het oefenweeen zijn. Dat de baarmoedermond aan het verweken is en ik dat dus voel.

@Rianne85, ik zou dan ook wel willen dat het bed klaar staat. Is idd niks om met weeen nog een bed in elkaar te moeten zetten. En helemaal als jouw bevallingen snel gaan en je man niet thuis is...... Zou het voor mijn eigen gemoedsrust doen. Hoef je je daar iig niet druk over te maken als de weeen beginnen!

Ja viel mij ook al op dat we nog maar met zijn 4en zijn. Jammer dat ze niet meer mee kletsen. Is wel leuk om van iedereen te horen hoe het verloopt en hoe iedereen het ervaart zo op het eind.

Ik vraag me echt af hoe onze baby eruit ziet en op wie het lijkt. Zo spannend.

@natas23, een beetje mindere nachtrust gehad dus? Vervelend. Idd wel handig om vanmiddag even lekker bij te slapen.
    Wij willen het ook op die manier met de adressen gaan doen. Gewoon uitprinten en opplakken. Lekker makkelijk!

Nou ik ga het ene beetje rustig aandoen vandaag. Ben ook moe en al die indrukken toch weer. Vannacht ook niet goed geslapen omdat ik me zorgen maakte om die kleine. Nu gelukkig gerust gesteld dus ga zo denk ik ook even liggen. Vanavond weer op visite dus even bijtanken.

x

8. JustMe86

JustMe86 Actief lid

28 nov 2010
    304
    0
    16
    Hey meiden,

Ik was ook al aan het aftellen, eerst tot mijn vakantie(1wk) voor verlof, vanaf mijn vakantie tot de bevalling. Alleen meneer besloot 2,5 eerder te komen. Dus was snel klaar met tellen ;)...

Nu wil ik niet aftellen, mijn verlof zit er bijna op, maar heb nog 6 wkn vakantie eraan geplakt! Gaat zo snel....

xxx

9. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    Zo ik had weer ff wat te lezen, vandaag de badkamer een grote beurt gegeven en boven even gezogen en gedweild.
    Hier idd ook een nieuwe dweil gehaald want de kraamzorg moet straks wel een goeie hebben dan dat hij al helemaal uitgelubberd is.

Nou de kat had 2 behoorlijke abcessen op der rug, deze zijn opengemaakt, antibiotica spuit gekregen, en moet over 5 dagen terug komen.
    Moet het 2x per dag open maken en schoon maken tot het vuil er weer uit is, en dan strakkies voor controle.
    Tja was weer 65 euro lichter :$

Ik zat net op de bank en bedacht van goh heb me kindje nog niet zo veel gevoeld, nou het is behoorlijk druk nu. Ik denk het ook regelmatig, is denk ook wel normaal.
    Hier helpt het om kindermuziek op te zetten ( staat hier bijna dagelijks aan vanwege ons zoontje) als de baby dit dan hoort reageert het eigenlijk altijd!
    Ze denkt dan vast Hé die ken ik ook ;)

Morgen weer een dagje met de kleine, wil nog even ( steeds) de grote strijk wegwerken :p heb er nog geen zin in gehad. En ben het al vanaf maandag van plan, dus echt nesteldrang zit er nog niet in denk hahah!

Ik ben wel heel nieuwsgierig. Toevallig was het 2 jaar geleden dat onze kat ook gevochten had en ik daar ook hoogzwanger stond en 3 dagen later bevallen ben, dus wie weet is het een voorbode ;)

10. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Jullie kletsen ook wel erg veel hoor ;)

Ik heb gewoon niet altijd tijd/zin om in elk topic te reageren. Dan lees ik alleen ;)

Ik was dinsdagavond bijv. in het zkh op verdenking van bevallen en/of zwangerschapsvergiftiging (uiteindelijk was alles in orde op regelmatige harde buiken na). Maar dan heb ik geen puf om dat in alle topics waar ik kom te plaatsen :)

Maar ik tel nog steeds af hoor! Ik denk dat mijn manneke nog wel een paar weken blijft zitten. Op de CTG had ik wel duidelijke harde buiken met regelmaat en dat heb ik iedere middag eigenlijk wel. Maar met inwendig onderzoek was mijn baarmoeder nog hard en gesloten ;) Dus, denk dat ie niet volgende week ineens eruit komt :p:D We wachten 'rustig' af :)

Zo leuk om te lezen trouwens dat we allemaal een beetje met hetzelfde bezig zijn nu :)
    Huishouden goed bijhouden, nieuwe dweil kopen (wij ook gedaan!), adressen verzamelen en zo :)

En nu maar wachten op het eerste geboorteberichtje! :)

11. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Ha ha, ik dacht al dat ik gek was dat ik een nieuwe dweil ging kopen> Maar iedereen heeft daar last van :D. Gekke hormonen.

@wesdaan, wat vervelend van je kat zeg. Hoop dat het een beetje te doen is die wonden schoonmaken? Laat je kat dat toe? Zou toch wat zijn als je idd drie dagen erna weer bevalt. Dan komt je baby snel! Wel een leuke overeenkomst.
    Ik heb van een vriendin zo een knuffeltje gehad met een slaapliedje. Die leg ik nu af en toe al op mijn buik zodat de baby eraan kan wennen. Daar reageert ze ook erg op. Dat is wel leuk om te zien. Trouwens gisteren weer prima bewogen en vanochtend ook alweer dus was vast gewoon even een off-dagje. Mag je ook wel eens hebben ;).

@annedore, dat was wel even spannend dan dinsdag denk ik? Gelukkig dat er niet echt veel redenen zijn tot zorg. Toch wel beter als hij nog even blijft zitten tot je iig 37 weken bent. Je kletst dus bij behoorlijk wat groepjes mee? Kan me voorstellen dat je dan geen zin hebt om telkens je verhaal te doen. Ik klets maar bij twee groepjes. Ook omdat ik geen zin heb om telkens overal iets te moeten typen. Ik lees wel veel mee in andere topics.

Nou hier eigenlijk alles rustig verder. Wel nog steeds af en toe krampen, harde buiken, spanning op de buik maar niks wat doorzet. gewoon wachten dus. Nog hooguit 3 weken en 2 dagen ;).

liefs

12. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    oeps 3 weken en 3 dagen. Pffff, vertel ik me toch maar mooi weer! :cool:

13. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    hoi, sorry moet nog ff bijlezen.
    ben de afgelopen dagen geen fut gehad om op de comp te gaan.
    druk met mn huis schoonmaken, mn man vind het heerlijk zo'n opgeruimd en schoon huis haha.

iemand was hier naar de cursus samen bevallen geweest en dat was niet goed bevallen. ik vond t echt een leuke cursus weet niet of ik er wat aan heb met die oefeningen moet nog blijken in de praktijk.
    vind t vooral fijn dat mn man weet wat hij kan doen. en t was niet zweverig dat vond ik vooral fijn!

hier rommelende buik frummel is nog wel lekker druk dus denk dat het nog ff blijft zitten. moet dinsdag even vragen of ze mn vruchtwater nog gaan controleren omdat het wat minder is dan gemiddeld.

x

14. Dora en Boots

Hoi!

Niet alles onthouden, dus uitgebreid reageren doe ik morgen even!

Hier een vreselijke dag,pff!
    Vanmorgen even langs het werk met dochter, begon ik ineens slecht te zien, vlekken en trillingen in het oog, hand begin te tintelen en kwam niet meer uit mijn woorden.:$ Schrok me kapot. Na een half uur ging het gelukkig weer beter dus weer naar huis.

Toen man thuis kwam om te eten en vroeg hoe het was, begon ik direct te huilen.:) Was zo geschrokken. Ben bij de dokter geweest en die dacht migraine. Hmm, had alleen erna een beetje hoofdpijn. Maar goed hopen dat het niet weer gebeurt.

Slaap lekker! Enne die dweil staat hier nog op mijn lijst,haha!:p

15. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    Zo de 37 weken gepasseerd! Dus het mag en kan gebeuren, haha is ook wel spannend!

Ik heb echt een vreselijke nacht achter de rug, denk dat ik wel 6x eruit ben geweest om te plassen bah, ben nu zo moe.
    Ons zoontje moet naarde PSZ dus moest vroeg opstaan, en ik denk dat ik vanmiddag even in mijn bed duik.
    Gisteren de laatste dingen gestreken dus alles is klaar, en het huishouden verder op orde houden dan mag het gebeuren!
    Als het maar niet 5 weken duurt ;)

@ Joan, Ja gelukkig laat ze het toe, komt nog steeds veel troep uit dus hoop dat het beter wordt, anders moest ik weer terug komen volgende week en gaat hij het verder open maken want misschien zit er dan wel een nageltje of iets anders in...
    k heb nog geen haal gekregen dus doe het subtiel genoeg denk, wel gaat ze op een ggegven moment grommen, dus zal wel zeer doen bij der.
    Spannend dat je in het ZH heb gelegen, maar wel fijn dat de baby weer bter is gaan bewegen, geeft jezelf ook weer meer rust.
    Hier nog geen last van, soms denk ik van.. pfff meid kan je me ff niet met rust laten, maarja beter dat dan dat je een stil kindje hebt.

@ Annedore Gelukkig dat alles goed is, en je gewoon weer naar huis mocht, nu weer lekker genieten.

@ Natas! dat moet flink schrikken zijn gweeest, bah. Zou der ook bang van worden, en tja moet al vaak snel huilen nu dus zal dat toen ook gedaan hebben.
    WAs je bloeddruk wel goed? Eng hoor.
    Bij mijn vorige zwangerschap heb ik PE gehad en symptomen van HELPP alleen het rare was dat ik met een bloeddruk van 170/120 geen hoofdpijn had, geen tintelingen, geen sterretjes, maar alleen vocht vast hield...
    GElukkig is het dat bij jou niet, en denkt de arts aan migraine ( wat ook geen pretje is denk)

Nou we gaan een lange dag tegemoet....

16. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    Heey dames,

Hier ook weer een berichtje van mij, jullie kletsen inderdaad hele verhalen dus had even wat te lezen...
    Niet veel tijd gehad om te reageren, druk gehad!
    Alle enveloppen zijn nu geschreven en al die adressen nu ook in een adresboekje gezet eindelijk! Is weer makkelijk met kerst!

@wesdaan yessss de 37 weken, jij bent er ook klaar voor! Zie dat je alweer flink gepoest hebt en gestreken. Als het aan je kat ligt mag je dus morgen bevallen, is wel een goed idee toch? Hoop dat het ook al wat beter gaat met de kat.
    Ik zie dat je zoontje nu naar de peuter is, kun je nu niet even rustig gaan liggen. Heb ik laatst ook gedaan, en wel de wekker gezet!

@natas, wat schrikken zeg! Hou het wel in de gaten hoor!! Rustig aan doen.

@joan voel je de baby alweer wat beter? Nog steeds geen echte weeen?

Nou voor mij ook nog een weekje en dan mag ik thuis bevallen! Spannend....
    Gister naar de vk geweest en bevalling doorgenomen. Ik moet gelijk gaan bellen als ik denk wat te voelen, dan komen ze gelijk en kan ik mijn vriend ook bellen als hij niet thuis is.
    Bedenken jullie je ook allemaal rampscenario's?? Op zich ben ik niet bang voor de bevalling ofzo maar gewoon het idee dat je niet weet wanneer het begint.

Zal zo maar es met de honden gaan wandelen, laatste tijd niet zoveel zin meer in, maar het is mooi weer dus dat scheelt.

Fijne dag allemaal, geniet nog even van het mooie weer!

17. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Natas: hoefde je niet even langs te komen bij de HA? Het KAN migraine zijn (heb ik helaas last van), maar aangezien je maar een beetje hoofdpijn hebt gehad :( Houd je jezelf goed in de gaten?

@WesDaan: oh, die nachten he ;) Heb net zo'n nacht gehad als jij. Succes met de dag doorkomen vandaag ;)

@Rianne: Ja, ik vind het ook heel spannend WANNEER het gaat gebeuren ;) Over 2 weken al, of pas over 5 of zo? We kunnen alleen maar afwachten, arme wij ;)

Ik ga vandaag lekker rustig aan doen in de ochtend. Wat kleine huishoudelijke dingetjes. Vanmiddag even een kopje thee doen bij vriendin en even langs werk. Dat is toch vlak bij elkaar. Denk dat dat dan mijn laatste langere fietsritje zal zijn (25 min heen en 25 min terug), want van de week merkte ik dat fietsen iets minder prettig begin te worden ;)

Is hier trouwens iemand die mij kan vertellen of je het kunt voelen als je kindje indaalt? En waaraan je dat dan merkt?

18. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    Nou ben net terug van de peuterspeelzaal ( drama als ik wegga zo zielig) en heb even de grote boodschappen in huis gehaald. Ik he nu alles drie dubbel in huis ( koffie, beschuit, thee, koek snoep drinken haha)
    Nu lekker op de bank hoef geen grote dingen te doen, en ga vanmiddag ff liggen als de kleine ook ligt.
    Die slaapt gemiddeld zo'n 3 uur per middag dus kan mooi een uurtje meepikken ;)

@ annedore, ik weet bij mijn vorige zwangerschap dat ik het heel duidelijk voelde dat mijn kindje indaalde.
    Behoorlijke pijnlijke steken in de buurt van de schaamstreek.
    Nu heb ik het nog niet gevoeld, maar de laatste keer was het nog niet ingedaald was wel bezig maar helemaal klem nog niet, dus ben benieuwd dinsdag.

Ik he nu vreselijke last van mijn liezen, vorige week al last van echte bandenpijn dat vond ik al vervelend.
    Maar als ik nu gewoon loop doen echt mijn liezen zeer lijkt op spierpijn, heb de VK ook al om raad gevraagd dus wacht op antwoord.
    Als ik wijdbeens loop doet het minder zeer maarja, dat ziet er niet zo charmant uit op straat dus dat doe ik alleen binnen ;)
    Iemand daar ook last van? of bekend mee? en wat doen jullie eraan?

19. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @WesDaan: DAT heb ik dus ook. Banden/liezenpijn. Heel moeilijk lopen. Maar voelt ook zwaar van onderen. Alsof ik een stapeltje stoeptegels meesjouw :( Vroeg me dus af of dat indalen kon zijn? :)

Hmmm....wanneer moet jij weer op controle? Ik dinsdag. Dan weten we of het misschien indalen was? Of denk jij van niet? (ik ben nog een leek ;))

20. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    Ik denk zelf niet dat het echt indalen is, maar kan ook maar zo zijn;)
    Ik weet dat ik bij mijn eerste dat heel duidelijk heb gevoeld en het echt geen pretje was zeg maar, en nu is het gewoon continu en met indalingspijn zijn het af entoe behoorlijke steken volgens mij..

Ik moet ook dinsdag weer voor controle om 12.15 ;)
    Maar heb haar gisteren avond gemaild in de hoop op antwoord voor het weekend :) dus ik wacht t af.

Deel Deze Pagina