36 weken en nu al aan het aftellen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 11oktober, 11 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Wesdaan!!!!!!!!!!!!!!!! Wat spannend zeg......... Je bent gewoon aan het bevallen, ahhhhhhhhhhhhhhhhh. Hoop dat de bevalling goed verloopt en je het gewoon thuis kan doen, zoals je wilt. Oh, ik ga de computer vandaag wel even in de gaten houden hoor!! Nieuwsgierig. De eerste baby hier.....

Misschien is het leuk om een lijstje te maken, wie wanneer uitgerekend is en dan ook wie bevallen is. Ik zal mijn gegevens neer zetten. Misschien kunnen jullie aanvullen en dan maken we er een mooi lijstje van.

Joan1984, 26 jaar, eerste kindje, 2oktober uitgerekend, meisje.

Annedore, ik weet niet zo goed wat oefenweeen zijn en volgens mij zijn die bij iedereen weer anders. Die menstruatiepijn herken ik wel en die heb ik sinds 3 dagen ook vanuit mijn rug. Maar bij mij houdt het niet aan. Zou heel goed kunnen dat je lichaam al voorwerk doet. Verweken van de baarmoedermond oid.

Lunacy, beterschap. hoop dat je snel weer opknapt. Lijkt me idd verstandig om verlof te gaan nemen.

Natasch23, voelt je meisje zich alweer beter? Idd nog maar even wachten met bevallen dan.

Jolene, Ik kijk ook bevallingsverhalen, volgens mij ben ik een beetje masochistisch. Op de een of andere manier trekt het me zowel aan, als stoot het me af. Maar ik moet blijven kijken. Tja ben een beetje raar ;).

Nou, ik ga eens even bedenken hoe ik mijn dag door ga brengen :).

liefs

2. Lunacy

Lunacy Actief lid

14 dec 2010
    475
    0
    16
    @annedore/joan, thanks! Zoals het er nu uitziet stop ik voorlopig inderdaad met verder studeren, want zelfs m'n docent viel op dat ik me nauwelijks kon concentreren. Stomme hormonen. ;)

Maar aaaaaaah, WesDaan - wat spannend:D:D Ben heel erg benieuwd! Zou me wel doodschrikken als ik wakker werd ik een kletsnat bed, hihi. Ineens het besef van 'het gaat nu echt zo gebeuren'. :D

Ik heb geen idee hoe alles moet gaan voelen, want heb nog nooit een harde buik of oefenwee gehad. Lijkt me eigenlijk wel fijn, want dan weet ik wat ik kan verwachten... Maar helaas!

Oei, ik kom nog regelmatig even weer kijken vandaag. :p

En om het lijstje aan te vullen:

Joan1984, 26 jaar, eerste kindje, 2 oktober uitgerekend, meisje
    Lunacy, 24 jaar, eerste kindje, 26 oktober uitgerekend, meisje

3. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik zal het lijstje ook even aanvullen:

Joan1984, 26 jaar, eerste kindje, 2 oktober uitgerekend, meisje
    Annedore, 25 jaar, eerste kindje, 21 oktober uitgerekend, jongetje

Heb het maar op volgorde van uitgerekende datum gedaan :)

4. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Joan1984, 27 jaar, eerste kindje, 2 oktober uitgerekend, meisje

Even mijn leeftijd aangepast. Ben alweer ene tijdje 27 (al sinds mei). Ha ha. Heerlijk die hormonen.

5. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    mbtc, 24 jaar, eerste kindje, 9 oktober uitgerekend, een verassing.

@wesdaan, oh wat spannend! ga het hier in de gaten houden! hopelijk is het een spoedige thuis bevalling.

@hier voor de 2e dag achter elkaar veel harde buiken en krampen maar zet niet echt door. ben benieuwd wanneer ons frummeltje zich laat zien!

x

6. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Wesdaan: SPANNEND! Waah! Heel veel succes!:D

Lunacy: Nog steeds bezig met school? Pff, wel knap hoor nog zo ver in de zwangerschap. Jezelf lekker verlof gunnen!

Annedore: Spannend dat voorwerk, volgens mij betekent het wel dat er in ieder geval iets gaande is.

Hier gaat het nog steeds niet erg lekker, gewoon even uitzieken dus.
    Hou dit topic in de gaten!

7. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    Nog geen nieuws van wesdaan....
    Hoop dat het allemaal goed gaat daar!

Lijstje even aanvullen:
    Rianne 26 jaar, derde kindje, 21 oktober uitgerekend, een verassing.

Hier vanochtend de tuin weer onkruidvrij en de ramen gedaan. Hou weer op voor vandaag!!!

Ga straks nog maar even kijken of wesdaan al iets gemeld heeft!

8. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @rianne, nu ff genieten van het weertje! jullie 3e kindje alweer leuk hoor! zitten ze allemaal kort op elkaar??

@wesdaan, hoop dat alles goed met je gaat en met de kleine. denk zal ff kijken of er nog nieuws is maar helaas nog geen beebnieuws. maar houd t zeker in de gaten!

X

9. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Nog niks van wesdaan. Jammer, ben zo benieuwd.........

10. Dora en Boots

@ Rianne: Goed bezig en dat met dit weer,hoop heel eerlijk dat het straks weer wat minder warm word..:)

Nog geen nieuws dus, vind het wel errug spannend!:cool:

Rianne 26 jaar, derde kindje, 21 oktober uitgerekend, een verrassing.
    Natas 26 jaar, tweede kindje, 13 oktober uitgerekend, een jongen.

11. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    Nou meiden hier het nieuws!
    Goh wat is het allemaal snel gegaan.
    Ze is vanmiddag om 12.01 geboren met een gewicht van 2480 en 45 cm! Dus echt een kleintje zoals verwacht.
    Maar ze doet het super goed en houdt haar temperatuur nu sinds 2 uur goed warm... Was nog even afwachten of ze het aankon anders moesten we als nog naar het zh.

Het is allemaal zo snel gegaan de VK was nog net op tijd om der op te vangen zeg maar;)

3.15 zijn mijn vliezen spontaan gebroken, eigenlijk direct daarna lichte weeen maar nog niet regelamtig. Vanaf 7.00 werden ze regelmatig. om 8.00 de VK gebeld, oma gebeld, man gebeld om toch maar allemaal even te komen.
    VK wilde niet kijken hoe ver ik was dit ivm gebroken vliezen en infectie gevaar. Ze zei dat als de weeen echt goed op gang waren dus heftiger en kortere pauzes dan moesten we weer bellen en dan pas wilde ze eventueel toucheren.
    Nou prima toch dit was rond half 10.
    om half 11 onder de douche gestapt om het allemaal wat beter op te kunnen vangen, nou dit ging super. Half hangend over de douchestoel met een wiebelende kont en puffend de weeen opgevangen die om de 2 min kwamen en behoorlijk heftig waren.
    om half 12 had ik ineens zoiets van ik moet onder de douche vandaan het gaat niet goed, ik voel druk ik moet weg hier.
    Tussen het afdrogen door op de knieen geploft om een wee op te vangen en tussendoor snel naar bed.
    Man opdracht te geven NU de VK te bellen, nou die kwam wel met een half uur 3 kwartier.
    Naja prima.
    Maar na 2 weeën zei ik, je moet bellen want dit gaat niet ze komt eruit.
    Hij weer bellen nou ze kwamen er direct aan. ( 10 min rijden) ondertussen moest ik de persweeen al wegpuffen.
    Dit 3maal gedaan, de VK arriveerde nog 1 weg gepuft en toen mocht ik persen dit was 11.50 nou en ze is om 12.01 geboren.
    Wel zat de navelstreng 3 maal om het nekje, maar ze heeft het goed gedaan.
    Ondertussen heeft ze al 3 voedingen op, en ligt ze lekker in haar bedje te slapen.

Meiden het viel deze keer alles mee! Het heeft allemaal thuis mogen gebeuren en dit wil de ik graag, en mocht niet beter wensen.

Heb maar 3 hechtingen. Waarvan 1 echt binnenin zeg maar, en de andere zijn schaafplekjes op de schaamlippen wat dus komt doordat ze met haar handje naast haar hoofd is geboren.
    niet ingescheurd en niet geknipt ;)
    Wat kan je nog meer wensen ;)

Zal binnenkort foto's plaatsen, heb er nu ff geen puf meer voor!

12. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    Owja en ze heet trouwens Liza;)

13. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    Gefeliciteerd met Liza!!!!!!
    Mooie naam, gelukkig is alles goed verlopen!!
    Geniet ervan, rustig aan!!!!!

14. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Gefeliciteerd wesdaan!! Wat fijn dat alles goed is gegaan en je thuis kon bevallen. Leuke naam ook. Ben benieuwd naar de foto's!

15. Dora en Boots

Super! En wat een mooie naam!:) Krijg nu ook wel zin om te bevallen,haha! Ben erg benieuwd naar de foto's. Hoe reageerde je zoontje op zijn zusje?

Geniet samen met je gezin!:D

16. Lunacy

Lunacy Actief lid

14 dec 2010
    475
    0
    16
    Wauw WesDaan,

G E F E L I C I T E E R D !

Wat geweldig dat je thuis hebt mogen bevallen en dat de kleine helemaal in orde is. :D Gisteravond maakte je je nog druk om of het allemaal wel kon en nu ineens is het allemaal al achter de rug.

Erg mooie naam ook inderdaad, geniet er van! :D Wat moet het heerlijk zijn om dan eindelijk het 'resultaat' van 9 maanden ploeteren vast te mogen houden...

Wie is de volgende? Hihi.

17. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @WesDaan: wat een pracht van een bevalling :) Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Liza! :)

18. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @wesdaan, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter LIZA!
    als ik dat zo lees is het allemaal voorspoedig gegaan en een thuis bevalling die je zo graag wilde.

geniet lekker van jullie kleine meisje,

en idd wie is de volgende?

x

19. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    @ wesdaan Hoe is je eerste dag verlopen met Liza? Gaat alles goed bij jullie?

Hier nog geen teken van een bevalling....

Bij wie wel?? Word ongeduldig hahahah

20. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    De eerste dag is super gegaan. Ze doet het erg goed. Drinkt nu flesjes van 20cc om de 3 uur en vanavond om 23.00 mag ze al naar de 30 cc. Het is echt een honger lapje.
    verder heeft ze nog wel moeite om de temp stabiel te houden, dus ondanks de warmte ligt ze met 2 warme kruiken in der bedje en blijft dan redelijk stabiel.

Ik zal gelijk wat foto's plaatsen ;)

Verder ben ik erg moe, en lig veel op bed.
    Maar mag zeker niet klagen.
    Wesley doet het super en de kraamhulp is ook een schat dus wat wil je nog meer!
    En mijn man die geniet ook heerlijk...

Deel Deze Pagina