Spannend zeg, heel veel succes vandaag!!! Geef die kleine eens ongelijk, ik die buik zie je al die kerstlichtjes toch niet .
heel veel succes en sterkte vandaag met de bevallingen damens! dat jullie de kleine kerst wondertjes maar snel in de armen mogen sluiten! x
wat bijzonder, dat jullie kleintje al met de kerst bij jullie wil zijn! het is al eerder gezegd, maar je bent idd ver genoeg om ze gewoon geboren te laten worden, komt vast goed! vraagje, waren bij je eerste de vliezen ook spontaan gebroken? en bij welke termijn?
Yasmijn, spannend meid... Hoop dat je der nu dan ook maar snel vast mag houden... Maar goed dat je dinsdag op stel en sprong je vlucht tas klaar wou hebben... Toch stiekem een voor gevoel, het moest per se toen
Mijn vliezen waren spontaan gebroken om 2.03 snachts met 36 weken , ja sorry net bijgekomen van de 17 uur ween haha maar ons meisje is er!! Precies met 36 weken geboren met gewicht van 3165 gram en 50 cm! Hopelijj mogen we snel naar huis.
Ohhhh WAUW van harte gefeliciteerd !!! Ik hoop voor jullie dat jullie gauw lekker thuis zijn ! Geniet van deze mooie tijd samen, en wat een kerst !!!!
Gefeliciteerd! Geniet ervan en mooi niet mét Kerst maar een weekje ervoor Qua gewicht en lengte lijkt het of ze voldragen is toch?
Gefeliciteerd!!! En inderdaad wat een flinke meid zeg! Heeft gewoon het gewicht en lengte van een voldragen baby'tje! Geniet ervan!
Ja omdat voor 37 weken is geboren en ze zeker willen weten dat ze niet geel ziet en op het goeie gewicht blijft. Mijn vriend heeft al gevraagd wanneer het nigrlijk zou zijn om eerder te gaan als alles morgrn ochtend en middag zelfde is dan morgen misschien, haha nou ze liep wel een week voor, ziet me echt af te vragen als ze nou met 40 was gekomen misschien 8 ponder of meer ? ! Maar bedankt we genieten zeker straks meer genieten als wij thuis zijn.