Hoi, Ik ben nu 38.2 win zwanger en heb behoorlijke menstruatiepijn sinds gistermiddag, het trekt van mijn onderbuik naar mijn rug en benen, weten jullie wat dit kan zijn? Verlies geen bloed oid, Groetjes.
Oh jeetje het begin, dar had ik nog niet zo bij stil gestaan,Hi Hi, nou ja, na een zeer onrustige nacht ga ik dan zo maar gewoon mijn ding doen,de kerstspullen enzo opruimen, en we zien wel wat de dag brengt!
Heb ik ookal een week. Bij mij zijn het "gewoon" voorweeën. Heb ze vooral in de avond en in de nacht. Warme kruik helpt hier erg goed.
Hier ook wat gerommel her en der, met een paar erg intense voorweeen... Maar, ik heb niet de illusie dat het dadelijk allemaal losbreekt . Ik heb vanmiddag nog een afspraak bij de wax-salon... Hoop niet dat dat de boel wakker schudt... en zo wel... Dan kan ik er haarloos tegen! Succes met de krampen dames!
Hier ook iedere avond, en ik ben nog niet zo ver, dus heb het idee dat dit het voorwerk is. Maar bij jou kan het ook wel het echte werk zijn. Natuurlijk. Hoe is het nu?
pffft nou het is weer rustig hoor, ben er zooooo klaar mee met dat stomme voorwerk,dus wachten maar weer....