Ik ga binnenkort een zwangerschappshoot doen maar heb voorbeelden nodig. Natuurlijk heeft de fotograaf vast wel ideeën maar ik wil eigenlijk geen standaart foto's. Heeft iemand van jullie goede voorbeelden? Of site's misschien met goede ideeën? Via google afbeeldingen heb ik nog weinig orgineels kunnen vinden..
Heb geen voorbeelden voor je, maar wel een paar tipjes: Er is hier een tijdje terug een topic geweest waar dames hun foto's showden. Misschien kun je die vinden met de zoek-functie? En via Google kun je veel vinden. Vooral als je op afbeeldingen googled. Succes!
Hoi, Ik heb een tijdje terug een topic hierover geopend zie babyuitzet heb ´m voor je omhoog gehaald. Gr Silvana
Moet je eens googlen op zwangerschapsfotografie en dan zoeken op afbeeldingen...daat staan erg mooie voorbeelden bij tussen.
Hoi!! Wij gaan volgende week in het bos een reportage maken met mijn schoonzus (als het weer meezit).... die had ook al leuke ideeen! en is toch ook iets anders, wij hebben er zin in!! Succes!!