inleiden doen ze inprincipe alleen door de week, bij beide braken op zaterdag nacht de vliezen met 36 weken, de weeen waren er wel maar waren zeer onregelmatig en zette niet goed door, laat staan dat ze voor ontsluiting zorgde, beide keren hebben ze toen wel ingeleid dmv van infuus met weeopwekkers,
Hier doen ze het ook gewoon in het weekend (brabant) Ik mocht toen kiezen wanneer ik ingeleid wilde worden en ik mocht ook gewoon voor zaterdag of zondag kiezen (ik liep overtijd, weet niet of ik daarom mocht kiezen)
Hier ook gewoon in het weekend hoor.. Ze zijn bij mij op vrijdag begonnen en doorgegaan met inleiden tot woensdag, dus gewoon ook op de zaterdag en zondag..
Bij ons ook wel in het weekend. Vorige week maandag ben ik ingeleid. Omdat ik zondag een veel te hoge bloeddruk had, hebben ze nog even gedacht om me zondag in te leiden. Ik moest wel in het ziekenhuis blijven, maar het inleiden is uiteindelijk wel gewoon op maandag blijven staan.
Ze beginnen wel vaak door de weeks als ze het echt plannen, maar natuurlijk kan dit als het wat meer haast heeft ook in het weekend, en ze moeten natuurlijk wel doorgaan als ze op een donderdag of vrijdag zijn begonnen (alhoewel ik dan ook regelmatig hoor dat ze tussendoor stoppen en je naar huis mag) het verschilt denk ik gewoon heel erg per ziekenhuis..
denk dat het dan indd verschilt per ziekenhuis, bedankt voor jullie antwoorden!! zit een beetje in dubio nu.. ik zou vorige week vrijdag ingeleid worden ivm met een te hoge bloeddruk en geschiedenis van geboorte van me dochter. dit hebben we uitgesteld omdat het vorige week goed ging met me bloeddruk! toen was ik eig voor vrijdag gepland, maar omdat we toch echt ervoor waren om het uit zich eigen te laten komen hebben we vorige week vrijdag besloten het ook deze week af te wachten. maar nu was ik maandag bij de gyn me bloeddruk en pols weer veelste hoog. me gyn zei dus je word opgenomen. dus ik naar de andere verdieping kwamen ze je word morgen ingeleid. daarna zakte me bloeddruk weer ineens en kwam er weer een ander die zegt je mag naar huis. en zo gaat het elke keer. ik weet bijna zeker dat me eigen gyn me ma niet naar huis had laten gaan. ze hadden vorige keer ook gezegd al word hij weer te hoog gaan we inleiden.. maarja nu voel ik me dus vanaf gister middag weer niet goed heb het idee dat me bloeddruk weer te hoog is.. heb echt mega hoofdpijn, trillerig en misselijk enz.. heb morgen middag pas om 4 uur een afspraak bij de gyn.. en eig heb ik zoiets van leid me maar in want dit is ook niet goed voor de baby en het was de afspraak bij hoge bloeddruk gaan we weer inleiden. maar morgen 4 uur word een beetje te laat. vandaag is me gyn niet aanwezig dus zit te twijfelen om zo langs het ziekenhuis te rijden en alles te laten checken weer of zal ik toch tot morgen wachten.. wat zouden jullie doen?
Ikzelf zou opbellen uitleggen wat je eigen gyn heeft gezegd en er opstaan dat ze 'iets' gaan doen.. Kan best zo zijn dat je paar dagen bezig met inleiden, ook omdat je nog geen 38 wk bent.. Waarom heb je je eigenlijk door die andere gyn dan na huis laten sturen? Als je toch een afspraak met je eigen gyn hebt staan kun je toch op je strepen gaan staan, of niet? Kun je voor jou gevoel niet langer wachten tot morgen, dan zou ik bellen, zeker gezien de klachten.. En anders morgen om een duidelijk plan van aanpak vragen waar ook andere gyns zich dan aan moeten houden?! Succes iig..
we hebben ook echt een hele discussie gehad ma in het ziekenhuis. maar er werd gewoon totaal niet geluisterd. maar het is elke keer zo me bloeddruk is te hoog, dan ga ik naar het ziekenhuis zakt die weer en word ik weer weggestuurd. ma was me bloeddruk 95 en me pols 123.. en na een uur ging die weer omlaag. ga zo bellen indd kijken wat hun zelf zeggen. vind het maar niks zo :S
Nou toch langsgegaan bloeddruk weer veelste hoog. Moet nu.blijven en word morgen waarschijnlijk ingeleid. Echt super spannend allemaal. Kindje gaat het goed mee voel het ook lekker bewegen nog dus dat zit goed gelukkig!
Wat fijn! Tis minder natuurlijk dat je bloeddruk weer hoog is, maar goed dat je aan de bel hebt getrokken.. Alvast heel veel succes morgen!!
Sorry voor me late reactie maar me bloeddruk was toch te hoog om meteen in te leiden. Ik moet nu eerst nog tot zondag aan een infuus omdat ze bang zijn voor weer insulten die ik bij me dochter heb gehad. Dan gaan we zondag ochtend beginnen met inleiden.. Moet nog eventjes geduld hebben dus!
Pff, dus je bent er nog niet.. Nou, ik wens je veel succes voor morgen! Gelukkig houden ze je nu wel goed in de gaten..
Hier in het oosten van het land ook wel in het weekend hoor. Dan is het voor mijn gevoel juist ook wat rustiger en hebben ze meer tijd