steken onder rechter borst

Discussion in 'Gezondheid' started by charliegirl123, Jun 11, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. charliegirl123

Feb 23, 2013
    32
    0
    0
    Hallo,
    ik heb voor de 2e keer last van erg pijnlijke steken vlak onder mn rechterborst. Dit had ik 2 weken terug ook, maar dat ging al na 2 uren over. Nu heb ik precies hetzelfde weer sinds gisteravond en het gaat maar niet over. Het is er gisteravond zo ingeschoten en de pijn komt met vlagen. De ene keer sta ik op de kop van de pijn en de andere keer heb ik t gevoel dat t bijna over is. Maar zodra ik dat denk wordt de pijn weer erger. Ik heb niet het idee dat de baby daar tegenaan schopt.. Zou ik een spier belast hebben?

2. Amytje

Amytje Fanatiek lid

Jul 7, 2010
    1,044
    25
    48
    Female
    Midden Nederland
    Ja, of het zijn je ribben?
    Ik heb er ook wel eens last van en denk dan indd dat het of een spier of rib moet zijn waar die kleine lekker tegen aan ligt te trappen ;)

3. charliegirl123

Feb 23, 2013
    32
    0
    0
    Waarschijnlijk is dat het ook geweest! Na ong. 3 dagen had ik geen last meer, dus de baby heeft lekker liggen te trappen. Is jouw baby ook zo ontzettend druk?

4. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

Jan 1, 2010
    1,533
    6
    38
    Ik heb het ook! Bij de vorige zwangerschappen ook gehad. Dan had wurm lekker liggen duwen. Kon bij de eerste met 35 weken niet meer op de linker zij liggen omdat het dan na een paar minuten erg ging steken.

Share This Page