Hallo Ik heb een vraag. Afgelopen mei heb ik een spiraal laten zetten. Nu heb ik hem afgelopen 22nov er uit laten halen omdat we graag zwanger willen worden. Heb daarvoor bijna 12jaar de pil geslikt. Tijdens de spiraal werd ik aan het begin elke 28dagen ongesteld. Vanaf aug had ik wel alle klachten van menstruatie maar geen bloedingen meer. Nu is mijn vraag hoe lang het duurt voor ik weer menstrueer. Toen ik hem namelijk 22 nov er uit had werd ik 24/25 ongesteld 5 dagen. Nu ben ik as zondag een week over tijd als ik van de 28 dagen mag uit gaan. De testen zijn negatief. Wil graag weten hoelang de menstruatie uit kan blijven en of het mogelijk is dat ik niet op een zwangerschapstest reageer maar wel zwanger kan zijn. Hoor heeeeeel graag van iemand Verzonden van mijn HTC
hoi ja je cyclus kan zeker van slag zijn na het verwijderen van een spiraal. Daardoor kan deze cyclus langer duren. Wacht gewoon een week af, ben je dan nog niet ongesteld, doe dan nog eens een test. Neem je foliumzuur? Mirjam